JCB Fastrac 7230
 

JCB Fastrac 7230

  • 13025 wyświetleń

Ciągnik z pełnym zawieszeniem ramy na czterech parach akumulatorów hydrauliczno-gazowych. Ciągnik ten nie nadaje się do pracy z ładowczem czołowym, ani maszynami uprawowymi zawieszanymi z przodu, choć jest możliwość zainstalowania przedniego TUZ. Ten na zdjęciu nawet go miał. Czemu tak twierdzę? Nie ma możliwości wyłączenia amortyzacji. W transporcie super. Miałem przyjemność prawadzić ten ciągnik w orce z sześcioskibowym pługiem Kuhn. Komfort miód malina, ale czy on utrzymał zadaną głębokość wątpię. Półbiegi zalącza się poprzez machnięcie dźwignią w lewo (redukcja) bądź w prawo. Raz włączyłem żółwia przypadkiem, bo bujnęło ciągnikiem. Lepiej od razu ustawić automatyczny tryb przerzucania półbiegów. Zdjęcia robiłem na pokazie tych maszyn w Anglii w pobliżu Manchester'u. Łącznie brało udział: 4 x 7230, 2 x 7200 i 2 x 8250 z czego trzy były działały w polu :)



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Przemek15
  • 7 783

Można powiedzieć, że po parze na każde koło. A czemu w kombajnach są po trzy, a nawet cztery akumulatory na heder? Potrzeba wydajnego odciążania, a jeden wielki by się nie sprawdził. Później wrzucę ich fotki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Przemek15
  • 7 783

Wiem bardzo dobrze co to akumulator. Nie wiem czemu wszystkim akumulatory kojarzą się wyłącznie z zasobnikami energii elektrycznej. Można powiedzieć, że na amortyzatorach, ale wolałem napisać jaśniej. Np. 8250 ma tylko z tyłu akumulatory hydropneumatyczne, a z przodu jest amortyzowany na sprężynach. Później wrzucę fotki i dla 7230 i dla 8250 to się Wam wyklaruje. Lepiej oceniajcie fotki a nie się czepiacie :P Spodnie ubłociłem po kolana, żeby porobić te zdjęcia ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • JacekAF2388
  • 0 40

Z tego co widziałem to tylni tuz zawieszony jest na osi tylnej, więc utrzyma zadaną głębokość bo koła kopiują teren. sprecyzuj gdzie widzisz jego minusy pracy w polu ? Jestem zainteresowany kupnem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Przemek15
  • 7 783

Miałem głównie na myśli przedni podnośnik, bo on jest na pewno do ramy przypisany. O tylnym nie pisałem, bo tego dokładnie nie sprawdziłem i nie chciałem bezpodstawnie oczerniać. Więcej o plusach i minusach napisałem na łamach RPT w listopadowym numerze. Generalnie nieciekawie wygląda widoczność na tył przy szerokich narzędziach, a to przez błotniki. Spróbuję się dowiedzieć w sprawie tylnego podnośnika. Jak coś wywiem to napiszę w tym poście. Zaraz na galerii zamieszczę zdjęcia zawieszenia i tylnego TUZ. W sumie ma nie za specjalny udźwig jak na trzy siłowniki podnoszące. Pozdro :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • SPIRIT
  • 0 86

Panowie mam dobre wieści firma z mojej miejscowość zakupiła takiego wkrótce będą zdjęcia widziałem go na żywo wrażenie niesamowite. I dodam gdybym mógł wybierać zwykły ciągnik od jcb to wybór padł by na JCB 7230.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj