Valtra N111
 

Valtra N111

  • 7238 wyświetleń

Moja Valtra Dodany obrazek






Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • lysyrolnik
  • 17 1550

Ooo jaaa, co taka wielka dziura z tyłu miedzy kołem a błotnikiem ? :o A tak po za tym to piękny traktorek :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gryfel
  • 5 1907

To jest resorowana kabinia dlatego jest dziura pomiędzy kołem a błotnikiem :P jest to moja pierwsza fota więc prosze o oceny i komentarze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • pitti
  • 1 97

Zapewne zakupiona w agro serwis. Bo widziałem ze stała na placu trochę czasu. Jakie wyposażenie? Jak wrażenia z jazdy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • yacenty
  • yacenty
  • Root Admin
  • 3865 48585

te tylnie koła to jedno wielkie nie porozumienie, az szpeca ciągnik - jaki to rozmiar? 34?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • yacenty
  • yacenty
  • Root Admin
  • 3865 48585

70 a 65 różnica już nie jest taka znacząca, ja bym celował w 34 lub nawet 32

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gryfel
  • 5 1907

@tomek

z tego co wiem resorowana kabina jest dostępna jako opcja w wersji hi-tech napewo od roku bo wtedy zaczełem się valtrą interesować

 

@pitti

Zgadza się kupiona w Agro Serwisie. Do wersja hi-tech dołożony został z przodu TUZ, WOM ,wyjście hydrauliki i balast 650kg oraz resorowana kabina, ciężar na koła z tyłu 4x80kg i tempomat. Jazda super, płynie się po drodze :P

 

@yacenty

Tylnie koła tak wyglądają bo jest resorowana kabina. Wymiary to 540/65/R38

 

@zetorek5340gr

Jestem bardzo zadowolony. Sprawuje się bardzo dobrze.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • yacenty
  • yacenty
  • Root Admin
  • 3865 48585

amortyzacja kabiny tak zmienia wyglad ciagnika?

Jakie masz w takim razie koła z przodu? 30"?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gryfel
  • 5 1907

@yacenty

Amortyzacja kabiny zmienia wyglad ciagnika w taki sposób jak widać na fotce. Zmienia również komfort jazdy.

Wymiary kół z przodu to 440/65/R28.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • R.I.P.
  • kat
  • 113 2415

To rozmiary opon takie jak u mnie...

Jak ja brałem to amortyzacji kabiny nie można było brać do HT bo coś od hydrauliki zawadzało.

 

Robiłeś już coś w polu? Jak twoim zdaniem zdaje egzamin tryb eco power?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukas120
  • 4 756

bo wtedy rozdziekacz był mocowany na "sztywno" z tylnym mostwm ateraz jest przymocowany do kabiny i połączonu węzami a tebłotniki to sa takie uniwersalne do N iT i muszą pod nimi zmieśćić się i 38 i 42 stąd taka dziura a jak fatalnie to wygląda w N82 przy kołach 18,4/34 wiem żę ciągnik nie musi aż tak ladnie wyglądać ale to jest okropne brzydactwo :( unifikacja i cięcie kosztów

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gryfel
  • 5 1907

@kat

valtra pracowała przy transporcie i gnieceniu kukurydzy u mnie i sąsiadów oraz orce na polu z pługiem 4 skibowym obracanym. Na polu orałem i Valtra pługu nie czuła, ziemia była średnia, trochę piachu i trochę gliny. Była bez balastu z przodu ponieważ go jeszcze nie było razem z ciągnikiem jak odbierałem. Tryb eco power super sprawa dzięki niemu mam np. 3 prędkości WOM 540, 540E i 1000, oszczędność paliwa, dopasowano moc do wykonywanej pracy.

 

@zetorek5340gr

cena podstawowa 203 tys. netto zł, spaliła mi 12l/ha przy głębokiej orce prędkość 8km/h

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • R.I.P.
  • kat
  • 113 2415

To pali podobnie jak u nas :) .

To równie dobrze można zrobić 1000E. Ja nie włączałem nigdy trybu EP przy pracy z WOM. 4l/h w prasie w zupełności mnie zadowalają :) .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukas120
  • 4 756

Niewiem czy dobrze myślę ale czy przypadkiem w EP byś miał wyższa moc przy 1560 i większe zuzycie paliwa niż w przypadku trybu power kiedy to 1560obr to już jest stosunkowo niski zakres i przez to moc niższa

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gryfel
  • 5 1907

@kat

W prasie to wystarczą ale w przyczepie samozbierającej potrzeba mi jest 1000 obrotów WOM żeby przyczepa dobrze pracowała.540E będe używał do kosiarki a 540 do beczki Joskin bo tam bardzo wolne obroty WOM są potrzebne.

 

@lukas120

Dlaczego uważasz że te 3 prędkości WOM są "wirtualne"? takie są nawet oznaczenia, jeśli nie wierzysz to mogę zrobić fotkę ze środka ciągnika

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukas120
  • 4 756

napewno masz oznaczone na jednej stronie 1000obr a na drugiej 540i 540e ale to jest zależne o tego jaki wybierzesz tryb pracy silnika blatego to takie 3w2 faktycznie WOM jest dwuprzełorzeniowy a w innych ciągnikach jesy 3-4 przełorzeniowy

tu mam chyba racje?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe
  • timasz
  • 55 2591
To pali podobnie jak u nas :) .

To równie dobrze można zrobić 1000E. Ja nie włączałem nigdy trybu EP przy pracy z WOM. 4l/h w prasie w zupełności mnie zadowalają :) .

a widzisz to super oszczedna twoja valtra jest az dziwne ze jeszcze nikt z grona uzytkownikow np zetora lub jd nie zazucil ci klamstwa i konfabulacji tak jak to zrobilo kilka madrych glow gdy ja napisalem ze roller 70 pali mi w prasie belujacej sipma 3,5 do 4 litrow

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukas120
  • 4 756

takie żużycie to tylko w Fendzie :) to mi w kostkującej gorzej wychodzi ale jak sądze gdyby taka prasa pozwoliła szybciej jeżdzić to by może lepiej wyszło w tym roku brachol spresował 10ha pszenżyta to mu zajeło 10 godzin i poszło prawie 60l z tym żę zboże było porządne młody doświadczył przyjemnośći zatkania prasy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Michal11
  • 0 97

Witam! O widzę sąsiada na AF hehe :D No za ciągniczek i fotkę 5 leci :D He trzeba kiedyś zrobić fotę naszych ciągniczków razem i wstawić na AF hehe ;) Pozdrawiam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj