Wituś 1 Napisano Wrzesień 6, 2008 Zaawansowany 1 272 Jaki ma silnik ten farmer??? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawelmf 238 Napisano Wrzesień 6, 2008 Zaawansowany 238 3537 silnik z tego co wiem ma mtz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ferdek07 75 Napisano Wrzesień 6, 2008 Ferdek07 75 7766 po ilu mtg zmieniasz olej w przodku i jaki olej zalewasz nowy? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Grabos1981 703 Napisano Wrzesień 6, 2008 Zaawansowany 703 4210 olej miałem wymienić po 500mth ale troche sie opóźniłem i wymieniłem go dopiero po 600. zalałem taki sam jak oryginalnie czyli Fuchs Titan Hydramot 10w-30. wymieniłem też filtr od hydrauliki, w układzie kierowniczym jest już trzeci!!!!!!!!!!!!!!!!!-nie wolno porzyczać swoich przyczep bo potem syf a nie olej trafia do skrzyni i kontrolki się świecą Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ferdek07 75 Napisano Wrzesień 8, 2008 Ferdek07 75 7766 to jakoś często te miany oleju w przednim moście chyba ma farmer? ile kosztuje z litra ten titan hydramot i w jakich pojemnikach sprzedaja, czy do skrzyni biegów i chydrauliki stosuesz ten sam olej co w przednim moście? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Grabos1981 703 Napisano Wrzesień 8, 2008 Zaawansowany 703 4210 często-to zależy jak sie na to patrzy. ja kieruje się powiedzeniem: jak dba tak się ma. olej w 20l opakowaniu kupiłem za 275zł. w przednim moście i w skrzyni jest taki sam olej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1951 Napisano Styczeń 15, 2017 Zaawansowany 1951 4265 w zwolnicach jest osobno i tam proponuję sprawdzać częściej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Grabos1981 703 Napisano Styczeń 15, 2017 Zaawansowany 703 4210 sprawdzać czy jest nie potrzeba tak często bo zwolnice są suche. jak poleciał uszczelniacz od razu było widać najpierw pocenie się a potem przeciek. zato często trzeba je odpowietrzać. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
radek5314 72 Napisano Styczeń 15, 2017 Zaawansowany 72 1657 jaki olej zalewasz do mostu? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1951 Napisano Styczeń 15, 2017 Zaawansowany 1951 4265 widać co$ mi się pomyliło Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
karolas123 88 Napisano Styczeń 15, 2017 Zaawansowany 88 863 Wlales do przedniego mostu olej 10w30? Chyba pomyłka tam ma byc olej 80w90 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
iron 1037 Napisano Styczeń 15, 2017 Zaawansowany 1037 10803 i pewnie gl5. po za tym 500 godzin do pierwszej wymiany w mostach to stanowczo za dużo Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Grabos1981 703 Napisano Styczeń 15, 2017 Zaawansowany 703 4210 W zwolnicach jest 10w30 ale w samym moście 85w90ls. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ursusc385 1565 Napisano Styczeń 15, 2017 Zaawansowany 1565 6621 Czemu w zwolnicach rzadszy ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Grabos1981 703 Napisano Styczeń 15, 2017 Zaawansowany 703 4210 rodzaj oleju według instrukcji Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dachu127 80 Napisano Styczeń 15, 2017 Zaawansowany 80 1113 jaki tam jest most? olej w zwolnicach i moście powinien być identyczny API gl 4/5 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1951 Napisano Styczeń 15, 2017 Zaawansowany 1951 4265 raczej gl 5 w maszynach... gl4 do samochodu bardziej. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1951 Napisano Styczeń 15, 2017 Zaawansowany 1951 4265 co do ls w moście to gdy jest hydraulicznie blokowany albo ma urządzenie do autoblokady wewnątrz. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Grabos1981 703 Napisano Styczeń 15, 2017 Zaawansowany 703 4210 Most carraro z mechanizmem różnicowym o podwyższonym tarciu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1951 Napisano Styczeń 16, 2017 Zaawansowany 1951 4265 to do mostu ls a do zwonic uniwersalny może być.Pisał jednak, że ma zwolnice inaczej smarowane i zrozumiałem to tak, że ich niema po prostu. Jak jest ls w stanie bez filtra i z mechanizmem blokującym to ma wymianę w zależności od warunków pracy i to często bywa razem z silnikowym. Może tu jest co 500... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Grabos1981 703 Napisano Styczeń 16, 2017 Zaawansowany 703 4210 ten mechanizm o podwyższonym tarciu to jakaś paranoja. chyba był trochę za ciasno spasowany. był już okres że co 50mth musiałem wymieniać olej bo strasznie chałasował przy skręcaniu a w skrajnych przypadkach blokował mechanizm i ciężko było skręcić. wkońcu tak mnie zdenerwował że go rozebrałem i wywaliłem po jednej przekładce i problem znikł. fakt że teraz nie ma blokady ale jeszcze nie było takiej sytuacji żeby była mi potrzebna. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dachu127 80 Napisano Styczeń 16, 2017 Zaawansowany 80 1113 Dtaras zobacz u mnie w galerii jest most carraro i jest GL 4. u mnie most na fuschu też Strasznie hałasował, po gwarancji nalałem polski jasol LS i mam spokój. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1951 Napisano Styczeń 16, 2017 Zaawansowany 1951 4265 gl-ów masz 6 i jak weźmiesz pod uwagę ż 1-3 już się raczej nie używa a szóstka nie istnieje to wychodzi, że 4 do mniejszych obciążeń a 5 do większych. Globalnie patrząc to faktycznie 4 może być wystarczająca. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1951 Napisano Styczeń 16, 2017 Zaawansowany 1951 4265 Te mechanizmy da się zazwyczaj dostroić ale są wtażlie na przrgrzanie.. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dachu127 80 Napisano Styczeń 16, 2017 Zaawansowany 80 1113 no ja też wszędzie leje GL 5 bo różnica w cenie znikoma a jakościowo lepszy. jednak gdzies czytałem że do niektórych przekładni GL 5 nie powinno się stosować bo dodatki w nim zawarte mogą reagować źle z niektórymi metalami, ale nie zaglebialem się w temat. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się