Skocz do zawartości

Szlifierka Gisam



Dołączyłem do Gisamowców



Rekomendowane komentarze

20 godzin temu, Chota napisał(a):

Warto rozebrać i przesmarować przekładnie bo raczej standardowo pozalowali.

w każdej marce tak jest ale jak za dużo dowalisz i się nagrzeje to wychodzi przez łożyska i szczeliny 

w zasadzie to dopiero na ciepło jest dobrze smarowane bo ma byś półpłynne i ściekać na tryby ale przy tych obrotach sie nie utrzyma wogóle

1 godzinę temu, konteno napisał(a):

w każdej marce tak jest ale jak za dużo dowalisz i się nagrzeje to wychodzi przez łożyska i szczeliny 

Taaa, to powiedz dlaczego mam kilkanaście sprzętów makity i żadnej nie smarowałem a chodzą po 8-12 lat? Tam jest smaru tyle ile być powinno, jak kiedys dołożyłem do szlifierki to po 15 sekundach pracy dymiło się z przekładni i wcale nie była wypchana "po brzegi", może dołozyłem małą łyżeczkę. 

  • Like 1

zielony zszedł na psy tzn zrobili sobie na początku renome na której jadą dalej a że bldc jest coraz popularniesze to i tam gdzie tanie marki ten segment produkują to i oni tam pod swoim brandem czarną serie robią 

 kupiłem jakąś wkrętarke bezszczotkową na złomie samo body takie jak na zdjęciu niżej , jakiś gorszy brand einhella a w środku bebechy silniki i elektronika po nr katalogowym takie same jak w parkside czarnym 

s-l1600.webp

Edytowane przez konteno

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v