Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Bizon Z056 Super klimatyzacja ?

Kombajn zbożowy Bizon Z056 Super, widoczny na zdjęciu, jest zaparkowany w gospodarczym budynku, co sugeruje przerwę w eksploatacji. Charakterystyczna czerwona konstrukcja, zgodna z estetyką marki Bizon, obejmuje przestronną kabinę z dodatkiem klimatyzacji, wyraźnie widoczną na zewnętrznej ścianie. Model Z056 Super znany jest z silnika diesel o mocy około 100 KM, który napędza tradycyjny bębnowy system omłotu, zapewniając efektywne właściwości zbożowe. Zbiornik o pojemności około 3000 litrów sprawia, że może pracować przez dłuższy czas bez konieczności częstych przerw na opróżnianie ziarna. Szeroki heder z motowidłami czyni go odpowiednim do różnych rodzajów zbóż, wpływając na jego uniwersalność w żniwach. Pomimo swego wieku, Bizon Z056 Super wciąż pozostaje popularnym wyborem wśród rolników ceniących solidność i prostotę obsługi.

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

Mam oryginalny alternator 95 ah i bez problemu daję radę, u mnie na tym wyświetlacz można sprawdzić aktualne napięcia to najwięcej ciągnie prądu na początku jak musi schłodzić do zadanej temperatury "około 2 minuty" później to tylko podtrzymuje. Jak już schłodzi do zadanej temperatury to pobór prądu jest coś na podobe jak by włączyć wszystkie światła robocze "ja mam ledowe". A nawiew jest regulowany w dowolną stronę, to można ustawić jak się chce.

Edytowane przez Tyfo89
4 godziny temu, rafal25791 napisał(a):

Nie wieje Wam zbyt mocno po karku w tych dachowych? Może sam bym coś takiego zamontował ale jakoś nie przemawia do mnie umiejscowienie tego nadmuchu zaraz nad głową.

Masz kierownice powietrza jak w zwykłym nadmuchu możesz sobie regulować.

4 godziny temu, Uziu92 napisał(a):

Tylko trzeba mieć mocny alternator, bo takie coś sporo bierze. 

No i jak napędza go jeden pasek to może nie wydolić.

 

7 godzin temu, Uziu92 napisał(a):

Tylko trzeba mieć mocny alternator, bo takie coś sporo bierze. 

Tak, to prawda 

Ja musiałem zmienić bo orginalny był 40W...

7 godzin temu, Uziu92 napisał(a):

Tylko trzeba mieć mocny alternator, bo takie coś sporo bierze. 

Tak, to prawda 

Ja musiałem zmienić bo orginalny był 40W...

7 godzin temu, Uziu92 napisał(a):

Tylko trzeba mieć mocny alternator, bo takie coś sporo bierze. 

Tak, to prawda 

Ja musiałem zmienić bo orginalny był 40W...

7 godzin temu, Uziu92 napisał(a):

Tylko trzeba mieć mocny alternator, bo takie coś sporo bierze. 

Tak, to prawda 

Ja musiałem zmienić bo orginalny był 40W...

 

7 godzin temu, rafal25791 napisał(a):

Nie wieje Wam zbyt mocno po karku w tych dachowych? Może sam bym coś takiego zamontował ale jakoś nie przemawia do mnie umiejscowienie tego nadmuchu zaraz nad głową.

Dlatego alternatywnym rozwiązaniem jest ten drugi typ klimy tzw plecakowa.

Wtedy parownik w kabinie montujesz gdzie Ci najbardziej pasuje...

7 godzin temu, Uziu92 napisał(a):

Tylko trzeba mieć mocny alternator, bo takie coś sporo bierze. 

Tak, to prawda 

Ja musiałem zmienić bo orginalny był 40W...

 

7 godzin temu, rafal25791 napisał(a):

Nie wieje Wam zbyt mocno po karku w tych dachowych? Może sam bym coś takiego zamontował ale jakoś nie przemawia do mnie umiejscowienie tego nadmuchu zaraz nad głową.

Dlatego alternatywnym rozwiązaniem jest ten drugi typ klimy tzw plecakowa.

Wtedy parownik w kabinie montujesz gdzie Ci najbardziej pasuje...

7 godzin temu, Uziu92 napisał(a):

Tylko trzeba mieć mocny alternator, bo takie coś sporo bierze. 

Tak, to prawda 

Ja musiałem zmienić bo orginalny był 40W...

 

7 godzin temu, rafal25791 napisał(a):

Nie wieje Wam zbyt mocno po karku w tych dachowych? Może sam bym coś takiego zamontował ale jakoś nie przemawia do mnie umiejscowienie tego nadmuchu zaraz nad głową.

Dlatego alternatywnym rozwiązaniem jest ten drugi typ klimy tzw plecakowa.

Wtedy parownik w kabinie montujesz gdzie Ci najbardziej pasuje...

17 godzin temu, panczo1922 napisał(a):

Pomyliłem jednostki 🤣🤣

40A miało być 

40A to malutki coś...

70A przeważnie bywały zdaje się.

18 godzin temu, songo napisał(a):

a jak ja mam z altka brane obroty silnika to chyba nie mogę się obojętnie jakiego założyć?

Możesz,czemu nie tylko kwestia jak Ci bedzie naliczal impulsy zeby mniej wiecej obroty silnika były dobre.

U mnie po zmianie altka przestawiałem obrotomierz ale mam nie oryginalny to też inna sprawa.

W dniu 20.07.2025 o 11:45, MarcinKa napisał(a):

Jednym słowem kroją równo aż wstyd.

Montaż więcej jak sama klimatyzacja.

Chyba że robi ich siedmiu no to jak podzielić to każdy te pare stów ma.

Ustawić pudło na stelażu pociągnąć przewody do kabiny i do akumulatora i zamontować nadmuchy w kabinie tyle.

 

Widziałem ich ogłoszenie na FB. Kroją grubo nawet za montaż klimy jednoczęściowej na dach. 

W dniu 18.07.2025 o 20:28, TheJanekTV napisał(a):

Zalecane jest codzienne dmuchanie i ma chodzić, tak czy siak ja codziennie rano dmucham także no. Wyszło 5800 brutto już z montażem

 

Przyjdą żniwa będzie widać co i jak i na pewno podzielę sie wrażeniami. Na pierwszy rzut oka wszystko super, climatronic jest i wgl wszystko wykonanie i poprowadzenie przewodów na prawdę bardzo mi sie podoba to.

 

Z władnego doświadczenia powiem, że widać po wskaźniku ładowania na panelu, gdy parownik jest zabity kurzem. Wzrasta pobór prądu. Ostatnio pierwszy raz przedmuchiwałem i z powrotem mam teraz maksymalne napięcie na wskaźniku. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v