Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Wyposażenia amortyzacja osi kabiny Zwiększona masa całkowita, Szersze opony 3 pracy wyjsc z tylu oświetlenie Led i coś tam jeszcze. Cena to raczej indywidualne trzeba pytać u lokalnego dilera zamawiany we wrześniu także cena już teraz inna.

Pewnie przeoczyli naklejkę. Tuz dokładany sautera czy jakoś tak balast w promocji 

 

Edytowane przez macius11157
  • Like 1

Ostatnio na tiktoku jakaś firma dodała film że sprzeda ciągnik, I każdy pytał o cenę to pisali aby zadzwonić, wkur*iło mnie to i napisałem że proszę o cenę, tylko nie pisać żeby dzwonić, bo albo chcecie sprzedać ciągnik albo rozmawiac z ludźmi, i napisali mi cenę 😄

Każdy by dziś wszystko sprzedał ale ceny prywatnie na tel 

Co do jd to gratulacje 

 

Screenshot_20250411_205047_Chrome.jpg

  • Like 2
43 minuty temu, krzychu121 napisał(a):

To jakaś tajemnica ta cena ? Wiadomo że w każdym punkcie inna cena będzie w zależności od tego czy pali im się że sprzedażą. Ale chyba możesz napisać cenę. Kto zainteresowany takim ciągnikiem będzie chociaż miał jakieś odniesienie. A od września do teraz ceny jakoś bardzo się nie zmieniły 

W sumie nie tajemnica teraz już raczej za tyle bym go nie kupił bo był zamawiany odrazu po bednarach 390netto

Z wyposażenia to jeszcze pneumatyka i wyjście z tylu po ladowacz ale zapomniałem jak to się fachowo nazywa i coś tam jeszcze o czym na pewno zapomniałem 

Edytowane przez macius11157
  • Thanks 1
9 godzin temu, krzychu121 napisał(a):

To 6m155 pewnie koło 500 netto z przednim tuz i wom, amor kabiny i osi plus koło 540 i 650? 

To wszystko ma się od wyposażenia Jaka skrzynia nawet opony to standardowe te mitasy a jak chce się teleborgi to z 10 więcej jak jakieś Continentale czy micheliny to jeszcze 10 no ale to do opon 650/540 mniejsze pewnie inna , dokładnie Już nie pamiętam tych opon ale jakoś tak było znowu ledy to 5 No ale to w sumie nie dużo ,głupie radio jak chcę się lepsze to 5 z bluetooth ,lodowka tez chyba koło 5,przygotowanie pod nawi 15,czy przedni wom jak ktoś chce tez 15,ale w sumie pochodzić i porównać po innych Markach to ceny podobne,jak gdzieś stoi na placu z jakim tam wyposarzeniem i to pododawać wtedy można stwierdzić czy tanio czy nie.

Edytowane przez Strongman

Na pewno w sprzedaży uzywanego tez będzie różnica 

32 minuty temu, bronek napisał(a):

Raczej byłby tańszy sporo ponad 100tys

Tez tak myślałem a jak pochodziłem po dilerach to new holand czy case puma w tych samych pieniądzachco seria M czy mf,z fendem to jednak dużo drożej tam vario w standardzie.

Edytowane przez Strongman
1 godzinę temu, Strongman napisał(a):

Na pewno w sprzedaży uzywanego tez będzie różnica 

Tez tak myślałem a jak pochodziłem po dilerach to new holand czy case puma w tych samych pieniądzachco seria M czy mf,z fendem to jednak dużo drożej tam vario w standardzie.

Też dowiadywałem o ceny innych marek przed zakupem i wszędzie porównywalne są nie jest to jakaś kolosalna roznica

  • Like 1
6 godzin temu, Strongman napisał(a):

To wszystko ma się od wyposażenia Jaka skrzynia nawet opony to standardowe te mitasy a jak chce się teleborgi to z 10 więcej jak jakieś Continentale czy micheliny to jeszcze 10 no ale to do opon 650/540 mniejsze pewnie inna , dokładnie Już nie pamiętam tych opon ale jakoś tak było znowu ledy to 5 No ale to w sumie nie dużo ,głupie radio jak chcę się lepsze to 5 z bluetooth ,lodowka tez chyba koło 5,przygotowanie pod nawi 15,czy przedni wom jak ktoś chce tez 15,ale w sumie pochodzić i porównać po innych Markach to ceny podobne,jak gdzieś stoi na placu z jakim tam wyposarzeniem i to pododawać wtedy można stwierdzić czy tanio czy nie.

dziwne, 10 lat temu zamawiałem pod siebie zielonego to koszt opon w specyfikacji za mitasy jakieś 800 nastepna połka cos około 1500 a bodajże za 2500zł były micheliny treleborgi nokiany, tak to wyglądało na cały ciągnik, a chyba za 1000zeta mozna było wziąć wersję losową, czyli co akurat się trafi do montażu, mogł być mitas mógł być michelin.

Kilka lat później wyceniałem steyera na dużo węższych oponach to wtedy już był jakieś podstawowe bez kasy a za michelin 5tysi.

Wszystko sie zmienia. Nie mniej teraz patrząc na ceny ciągników to napewno bym jelenia nie kupił, nie warto przepłacać, zwłaszcza jak sie jeszcze dowiedziałem niedawno jakie wałki kręci serwis, miałem spór o akcje serwisowe jakie robili a mojego ciagnika to nie objęło i miałem telefon z jonder polska i się dowiedziałem że przecież nie serwisowałem ciągnika u dealera bo aktualizacje sterowników mam nie pobrane 3 i 4 lata po zakupie i co ja wymagam, a od nowości serwisowany doposażany ostatni przegląd 6,5roku po zakupie, tak działa serwis który reklamują jako najlepszy dealer w polsce, śmiech. Oczywiście wszystkie marki robią to samo a wielu nawet nie wie że coś jest nie tak.

  • Like 1
9 godzin temu, rafalkom555 napisał(a):

dziwne, 10 lat temu zamawiałem pod siebie zielonego to koszt opon w specyfikacji za mitasy jakieś 800 nastepna połka cos około 1500 a bodajże za 2500zł były micheliny treleborgi nokiany, tak to wyglądało na cały ciągnik, a chyba za 1000zeta mozna było wziąć wersję losową, czyli co akurat się trafi do montażu, mogł być mitas mógł być michelin.

Kilka lat później wyceniałem steyera na dużo węższych oponach to wtedy już był jakieś podstawowe bez kasy a za michelin 5tysi.

Wszystko sie zmienia. Nie mniej teraz patrząc na ceny ciągników to napewno bym jelenia nie kupił, nie warto przepłacać, zwłaszcza jak sie jeszcze dowiedziałem niedawno jakie wałki kręci serwis, miałem spór o akcje serwisowe jakie robili a mojego ciagnika to nie objęło i miałem telefon z jonder polska i się dowiedziałem że przecież nie serwisowałem ciągnika u dealera bo aktualizacje sterowników mam nie pobrane 3 i 4 lata po zakupie i co ja wymagam, a od nowości serwisowany doposażany ostatni przegląd 6,5roku po zakupie, tak działa serwis który reklamują jako najlepszy dealer w polsce, śmiech. Oczywiście wszystkie marki robią to samo a wielu nawet nie wie że coś jest nie tak.

Ja jak zamawiałem to też nie było aż takiej różnicy między oponami wybrałem bridgestone może nie najwyższa półka ale na pewno lepsze jak mitasy. John według innych marek myślę że dobrze wypada i tak masa własna pojemność silnika w innych markach w tej mocy nie osiagalne a czy będę zadowolony za parę lat to czas pokaże 

8 godzin temu, wojak1986 napisał(a):

Kiedyś marka coś znaczyła a dzisiaj to tylko znaczek jak z autami. Dzisiaj liczy się tylko sprawny serwis i to ma jakiś sens inaczej te kilometry kabli to tylko kupa złomu. Nie bez powodu te klasyczne serie co mają po 20-30 lat po tyle chodzą tylko ile będą do nich dostępne części?

Cene to prawda maja duża te ciągniki 20 30 dlatego decyzją na zwrot  a czy to dobra decyzja to się okaże ale zawsze to przebieg zerowy a nie 10 tys w zwyz

Edytowane przez macius11157

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v