Ursus C-330 M - przedłużona dźwignia zmiany biegów
 

Ursus C-330 M - przedłużona dźwignia zmiany biegów

  • 22668 wyświetleń

Super sprawa ;) Jak się bronuje to jest jak rewers, tylko do tyłu i do przodu, z 4 na R :D



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • mietek180
  • 0 139
fajny pomysł, też muszę u siebie tak zrobić ;)

z tego ujęcia nie widac tego ale ona jest pod samą kierownice

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mietek180
  • 0 139
nie zaczepisz nogą nie przeszkadza ?

trzeba wygiąć tak aby nie zawadzało bo zalezy jak kto ma ustawione siedzenie i jaka ma kabine ale to jest super sprawa

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • UrsusCiapek
  • 0 10

według mnie to bardzo dobry pomysł gdyż dość często zdarza mi się w ursusie c-330 że muszę obiema rękami wrzucać bieg(ponieważ w starszych już traktorach skrzynia nie chodzi tak lekko) przez co pochlam się i nie widzę nic przede mną tak więc jest to bardzo praktyczne i wygodne

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Radek82
  • 0 374

dobre. jakbym ciapka to bym tak se zrobil tez. to prawie jak w samochodzie jest hehe... a jesli w strszych modelach ciezej chodzi skrzynia to teraz bedzie latwiej bo dzwignia jest ze dwa razy tak dluga jak byla wpierw to bedzie co najmniej o polowe lzej wrzucac biegi. gratulacje mietek180

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mietek180
  • 0 139

dzieki Radek82 mówie wam jak sie super teraz zmienia biegi ja mam dźwignie na wysokości kierownicy i teraz ani razu nie zakleszcza mi sie a kiedys jak przezucałem szosowe-polowe to była męka

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tommmek
  • 146 1492

jak to przedłużyłeś i czy nie będzie tam za duża siła teraz możesz coś w skrzyni rozwalić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mietek180
  • 0 139

Normalnie uciąłem i dospawałem łuk z wygiętego drutu , tak zeby pasował w kabinie i zeby nie zawadzał o noge , myśle ze nie powinno sie nic popsuc w skrzyni i łatwiej jest wyczuc biegi np z przełączania z polowych na szosowych i od czasu gdy to zrobiłem ani razu mi sie nie zakleszczył co kiedys zdarzało sie prawie za kazdym razem przerzucania z polowych na szosowe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ursus12
  • 2 189

a co to za czujnik przy kolumnie kierownikczej czy mi się wydaje :o

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mietek180
  • 0 139

to jest czujnik od biegów , działa on na takiej zasadzie ze jezeli chciałbym go zapalic za kazdym razem musiałbym dźwignie włączać na N bieg "postojowy"miedzy polowymi i szosowymi , tata to odłączył , jak jest sie rozważnym to nie powinno sie nic stac

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj