Skocz do zawartości

Zmiana przełożeń reduktora w Ursusie C-360


marszal1999

Po 3 tygodniach wszystko udało się złożyć do kupy. Czas na testy polowe zmodyfikowanego reduktora. Teraz prędkości na poszczególnych biegach wyglądają tak 4-15,2km 4r-13,2km 3-9,9km 3r-8,6km 2-7,1 2r-6,2. Można rzec półbiegi w C360 😂

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

Czy taka modyfikacja w siatce jest potrzebna🤔 jakoś nigdy mi biegu tam nie brakowało.

Odnośnik do komentarza

a potem biegów bedzie brakować jak w c330m albo mocy w transporcie na najwyższych biegach 

 

Odnośnik do komentarza

Jak na dojazdy z opryskiwaczem  , itp to by sie przydały biegi  jak masz jechac 5km. Siuntka byłby dobry ciagnik gdyby miał skrzynie 3x5  35km/h, silnik deutz/perkins 60KM i w sumie tyle

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, ominowy napisał:

A szybki wsteczny ktoś robił?

Na YouTube kiedyś trafiłem filmik gdzie zrobiono rewers korzystając z rozwiązania Zetora ( 6340?) i części z różnych modeli. 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, GABBER85 napisał:

Jak na dojazdy z opryskiwaczem  , itp to by sie przydały biegi  jak masz jechac 5km. Siuntka byłby dobry ciagnik gdyby miał skrzynie 3x5  35km/h, silnik deutz/perkins 60KM i w sumie tyle

Tylko co wtedy było by z siuntki xD Ani silnik, ani skrzynia, z siuntki został by tylko wyjący most xD

Odnośnik do komentarza

Tylko to by nie miało nic wspólnego z siuntką ... Trzeba było wprowadzić modele U310, U510 itd, tam skrzynia była nowoczesna jak na tamte czasy ...

Odnośnik do komentarza

czy ja wiem  czy to nowoczesne, kilka trybów i wałek więcej, wtedy sie cieszono że wogóle jest czym jechać, orać itd...

Odnośnik do komentarza
Tomasz0611 napisał:

Tylko to by nie miało nic wspólnego z siuntką ... Trzeba było wprowadzić modele U310, U510 itd, tam skrzynia była nowoczesna jak na tamte czasy ...

Teraz można tylko gdybać ale modele wymienione przez ciebie dla zwykłego rolnika mogły by okazać się za drogie

Odnośnik do komentarza

Pewnie byłyby dostępne wersje trochę  okrojone na nasz rynek. Cena raczej nie byłaby zaporowa, bo zniknąć miały c330, c360 ( dla niej była już przejściówka na model U z silnikiem s-43 60 koni i womem 1000/540 której prototyp jest tu na forum) i w to miejsce miała wejść seria U. Produkując zunifikowane ciągniki i robiąc masówkę którą chciało też Renault pod swoją marką mogła cena wyjść jak za nasze starocie. Koszt wdrożenia miał być w miarę niski, bo dopasowany do naszych możliwości, a nie jak zupełnie inny MF którego nigdy do końca nie udało się wdrożyć i którego wdrożenie kosztowało ogromne pieniądze (+ budowa największej odlewni w Europie) .  Nawet podejrzewam że część silników poszłaby do ciężkiej serii, bo była też przygotowana wersja 6 cylindrowa jak z serii U. 

Ale jak to mówią co było, a nie jest, nie pisze się w rejestr.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

W tych nowszych zetorach małej serii też był jako opcja. Całkiem spoko do tura jak nie ma rewersu

Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, jaco512 napisał:

Można.. zwolnice z 4011 lub proximy i szybki atak ze skropolu.

Sam szybki atak to już jedzie 35km/h

Masz tutaj szybki atak ? Że taka duża prędkość na zwykłym 3 biegu ?

Edytowane przez macius11157
Odnośnik do komentarza

Zakładając szybki atak+ zwolnice z 40 można osiągnąć max 34. Do transportu można by się było pokusić o wstawienie w reduktor zamiast koła 3 biegu to 4 i nawet łatwiejsze w wykonaniu wtedy na szybkim ataku i zwolnicach od 40 można i 45km/h wycisnąć na oryginalnym ogumieniu. Przy zmianie samego reduktora na koło 4 biegu też mamy 34km/h. Pola mam w około domu i nie potrzebuje prędkości dlatego padło na tą konfigurację

Odnośnik do komentarza

W okolicy jeden koleś tyle jeździł z przyczepą buraków. Puszczał na luzie c360 z długiej dużej górki. Robił tak kilka razy, później okazało się że ma dużo więcej szczęścia niż rozumu. W cukrowni na placu chrupło i  odpadło koło razem z zwolnicą. 

Odnośnik do komentarza
GABBER85 napisał:

a można zrobić skrzynie 30-35 km/h? jest to do wykonania nieduzym kosztem?

można, przekładnia głowna skropol, zwolnice 4011 i heja, ja tak mam. plus silnik 4p i jest bajka 😃 35-38 na godzine, jeszcze myślę koła z tyłu kiedyś zmienić

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v