Skocz do zawartości

Zmiana przełożeń reduktora w Ursusie C-360


marszal1999

Wszystkie części do modyfikacji reduktora. Zamiast biegów "polowych" o przełożeniu 0.23 mam teraz reduktor o przełożeniu 0.87.


Rekomendowane komentarze

Źle liczysz przełożenie.. reduktor ma 4.276. Przy przełożeniu 0.87 działałby jak przyspieszacz/nadbieg

Odnośnik do komentarza

Jak liczone amatorsko, to tylko kwestja założenie czy dzielimy, czy mnożymy. To 0.87 będzie w przybliżeniu 1.15

Odnośnik do komentarza

Dokładnie po to w uprawie bardzo brakuje mi biegu między 2 i 3 oraz 3 i 4. Zawsze pole będzie ubywać szybciej niż orka 2 gdy można przyspieszyć trochę a biegów polowych nie używam.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem ja nie odczuwam braku biegów w 360 może między 3 a 4 mogło by być coś ale generalnie tragedii nie ma.

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, marszal1999 napisał:

Dokładnie po to w uprawie bardzo brakuje mi biegu między 2 i 3 oraz 3 i 4. Zawsze pole będzie ubywać szybciej niż orka 2 gdy można przyspieszyć trochę a biegów polowych nie używam.

Fajne rozwiązanie aczkolwiek najlepsza modyfikacja to jest silnik z 7211 lub 7011 wtedy do maszyn trójka starcza.

 

Odnośnik do komentarza
macius11157 napisał:

Tryby dorabiane na zamówienie?

Koła zębate to orginalne koło reduktora i koło dolne 3 biegu. Koło przesuwne zostało odcięte a koło przesuwne 2i3 zostało przecięte na pół. Koła zostały przewiercone i połączone 5 nitami 6mm. Dorobiony jest tylko wałek dolny

MarcinKa napisał:

Fajne rozwiązanie aczkolwiek najlepsza modyfikacja to jest silnik z 7211 lub 7011 wtedy do maszyn trójka starcza.

Tutaj wleci turbinka bo już ma się czym odpychać opony 440 ale z faktu że od tego roku c360 dostała dodatkowo do pracy gruber 1.8m 7łap i robi w bezorce i inne cięższe maszyny to większa liczba przełożeń jest przydatna szczególnie na mozaikach i glinach

Odnośnik do komentarza

A c 360 ma jak dobrze pamiętam moduł 4 dla kół zębatych i standardowy/normalny kształt zęba?

Edytowane przez Alchemik
Odnośnik do komentarza

Tak z tego co pamiętam to standardowe m4 ale nie chciałem się bawić w dorabianie wykorzystałem to co zostało z remontu nowe koła na przód stare na modyfikację po kosztach 😁

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v