Wałek atakujący Pronar ZKP801.
 

Wałek atakujący Pronar ZKP801.

  • 1106 wyświetleń
Niedostępny w Polsce, a tym bardziej w Pronarze.

Informacje o zdjęciu Wałek atakujący Pronar ZKP801.


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • grzechu13
  • 38 270

Znalazłem trochę bliżej mnie. Koja w Stawiski. Ale jak to jest? Kupujesz maszynę Polską w Polsce i nie ma do niej części?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PolandOnion
  • 181 509

Pewnie Comer, Samasz ma Starosielskiego i tam pewnie lepiej jest z częściami.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robi57362
  • 2424 14432

producent nie przewidział wymiany samego ataku tylko cała przekladnie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PolandOnion
  • 181 509
dobrze że nie przewidział wymiany całej zgrabiarki 😉
    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Fendt308lsa
  • 430 1913

Jakieś nieporozumienie... Chłop myśli że jak kupi polskie, to dostanie części tanio i od ręki, a tu takie zdziwko że często części, trudno dostępne a cenowo podobnie do zachodnich konkurentów. Dlatego niema sensu kupować krajowego, bo krajowe... Zachodnie ulepy, chociaż potrafią więcej wytrzymać, bo konstrukcja przemyślana.

    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario666
  • 1262 5958

Czasy się pokićkały Wysokie podatki Pracownicy się cenią a stał też nie za darmo W tym wypadku jeszcze jakość stali nie najlepsza To wszystko powoduje ceny I wszystko by było dobrze gdyby ceny za produkty rolnicze tez były wysokie 

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KarolTD90
  • 1338 4203
56 minut temu, mario666 napisał:

Czasy się pokićkały Wysokie podatki Pracownicy się cenią a stał też nie za darmo W tym wypadku jeszcze jakość stali nie najlepsza To wszystko powoduje ceny I wszystko by było dobrze gdyby ceny za produkty rolnicze tez były wysokie 

I do tego jeszcze  apetyt właściciela  takiego zakładu bo on chce żeby wszystkie nieruchomości  w promieniu 50km były jego

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1976 1933
10 godzin temu, Fendt308lsa napisał:

Jakieś nieporozumienie... Chłop myśli że jak kupi polskie, to dostanie części tanio i od ręki, a tu takie zdziwko że często części, trudno dostępne a cenowo podobnie do zachodnich konkurentów. Dlatego niema sensu kupować krajowego, bo krajowe... Zachodnie ulepy, chociaż potrafią więcej wytrzymać, bo konstrukcja przemyślana.

Jak krajowy jest składany z zachodnich części to czego tu się dziwić że jest problem z częściami . Do tego zachod zrobi gorszej jakości to co idzie na wschód naliczając większą marżę niż cena przekładni którą zamontował w zachodniej maszynie i jest recepta w ue na wykreowanie wizerunku polskich przedsiębiorstw. 

 

12 godzin temu, robi57362 napisał:

producent nie przewidział wymiany samego ataku tylko cała przekladnie

znajomy ma storti wóz i też skończyło się na nowej przekładni comera , rozebrali starą dokupili części które nomen omen powinny pasować a jednak nie pasują , dokupili nową przekładnię a tamte graty leżą

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzechu13
  • 38 270

70tyś netto plus kredyt, trzy lata temu, Twoim zdaniem to skąpstwo?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • masseyf12
  • 57 463

Mam prasę Uni i nie chce widzieć już polskich maszyn .  Siadło łożysko na zębatce od rotora , jednocześnie rozrywając ją . Oczywiście zębatka niedostępna . Pisząc do tej pseudo firmy , dostałem oczywiście odpowiedź ,że po 10 latach nie produkują części do tej prasy oraz zmienili konstrukcje i nie opłaca się produkować tej części . 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • witejus
  • 8680 11059
2 minuty temu, masseyf12 napisał:

Pisząc do tej pseudo firmy , dostałem oczywiście odpowiedź ,że po 10 latach nie produkują części do tej prasy oraz zmienili konstrukcje i nie opłaca się produkować tej części . 

Typowa firma krzak mimo że jeszcze istnieje, do zachodnich traktorów nawet 50-60 letnich idzie dostać większość części , a im się nie opłaca produkować do 10 letnich🤦‍♂️

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel4106
  • 13 108
Wygląda podobnie jak od claasa liner 880 ile to ma zębów 9??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzechu13
  • 38 270

Byłem dzisiaj w tej firmie, zamówiłem dwa takie wałki, a w kole talerzowym dwa zęby do regeneracji. Koszt plus przesyłka 2035zł. Przyczyna tej awarii, za duża karuzela do tej przekładni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 586 12049

Dwa lata temu remontowałem przekłądnie  w  rozsiewaczu Amazone ZAM W tamtym roku poleciały mi zęmby na wałku WOM ale wałek z 6 wypustami, nie na śrubę i  jeden wpust. . Nowy wałem na zamówienie dobrze  ponad 1000 zł cała nowa  przekładnia z półki 2 tyś i  na śrubę plus kup[iłem nowy wałek wom,  zresztą tamten był już kombinowany. . 

Serwisant Amazone powiedział ze te przekładnie nie remontuje sie bo i tak zaraz polecą  i miał rację. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj