Skocz do zawartości

Ursus C-330 + Sadzarka do bobu



Bobuś zasiany, mokro jak diabli ale jakoś się udało. PS Piotrek jak to widzisz to dzięki jeszcze raz za użyczenie sprzętu i może jeszcze na tą moją drugą turę siewu się zgłoszę jak da radę pożyczyć 🙂



Rekomendowane komentarze

20 godzin temu, kamil927 napisał:

Ten silnik to przekleństwo + DPF do tego to cholerna skarbonka. Ojcu w Merivie pękł dwa razy właśnie rozrząd przy tym silniku. Raz przy 120000km a drugim razem przy 184000. Jak miała gdzieś 210000 to ją sprzedał bo stwierdził że zbliża się i trzeci raz nie będzie robił 🤣 A po tym pierwszym strzale zaczęło się sypać wszystko, albo już swoje przejechała albo miała swoje lata (gdzieś 4 albo 5 🤣)

W corsie D to widziałem rozebrany silnik jak łańcuch się zerwał ale tylko część zaworów się skrzywiła ale tak to reszta przeżyła.

 

2 godziny temu, FarMaster napisał:

1.3multijet 90km z 2008r 180.000 przebiegu.Poza lekkimi problemami  DPF praktycznie bezawaryjnie z jego strony.Raz pekł filtr paliwa na mrozie i go zatkało,poza tym same pierdoły typu rolka czy czujnik

W jakim aucie masz ?

Ja myślę wymienić swoje Punto 1.9 na coś nowszego ale bardzo nie ma co kupić w dieslu ( o braku DPF fabrycznie nie ma co marzyć)  z diesli to chodzi mi po głowie bravo 2 2.0 , focus 2.0 . Albo benzyna 2.5t focus / mondeo . 

51 minut temu, mf362 napisał:

 

Ja myślę wymienić swoje Punto 1.9 na coś nowszego ale bardzo nie ma co kupić w dieslu ( o braku DPF fabrycznie nie ma co marzyć)  z diesli to chodzi mi po głowie bravo 2 2.0 , focus 2.0 . Albo benzyna 2.5t focus / mondeo . 

Nie bój się dpfa, jak masz ciężką nogę to nawet krótkie odcinki mu nie będą szkodzić 

37 minut temu, songo napisał:

bravo bardzo fajny wóz, napewno lepszy od focusa MK2 jeżeli chodzi o jakość samego samochodu, natomiast ford ma jedną zaletę nad fiatem, dużo lepiej działa zawias i układ kierowniczy

Miałeś już kiedyś mówione, zawieszenie i układ kierowniczy w bravo jest bardzo dobry, mowa o wersji sport, a 2.0 w innej raczej nie kupisz 

mf362 napisał:

Ja myślę wymienić swoje Punto 1.9 na coś nowszego ale bardzo nie ma co kupić w dieslu ( o braku DPF fabrycznie nie ma co marzyć)  z diesli to chodzi mi po głowie bravo 2 2.0 , focus 2.0 . Albo benzyna 2.5t focus / mondeo .

Brak DPF fabrycznie w młodych to tylko narzuca mi się Kia z 1.6 CRDI do 2010r chyba, Mondeo MK4 ale tylko 1.8 TDCI do końca produkcji tego silnika tj 2010r i ostatnio mi się obiło o uszy że Avensis 3 do pierwszego liftu czyli gdzieś do 2011 czy 2012 roku ale tu nie jestem w stu procentach pewien. Ford z 2.5T jest kozak ale znaleźć fajny egzemplarz też nie łatwo, chyba że teraz coś się zmieniło. Pali dużo, drze mordę jak głupi ale jest wytrzymały i podatny na mody. U Fordziarzy Mondeo MK4 z 2.5T w najwyższym wyposażeniu Titanium S to jak złoty Graal 😄

1 godzinę temu, songo napisał:

bravo bardzo fajny wóz, napewno lepszy od focusa MK2 jeżeli chodzi o jakość samego samochodu, natomiast ford ma jedną zaletę nad fiatem, dużo lepiej działa zawias i układ kierowniczy

MK3 bralbym pod uwagę wiadomo cena X2 co za bravo ale ford byłby młodszy . Wizualnie podobają mi się oba te auta . 

Tym bardziej że 2.0 JTD jest podany na mody . Bo 2.0 TDCi to ciężko przebić barierę 180/200 KM. A brava nawet po 220/250 widuje w ogłoszeniu poprzerabiane ( turbo hybrydowa większy intercooler ) a focus to już grubsze mody trzeba . 

Tylko fiaty z początku produkcji i Polski salon - progi do roboty w większości przypadków. 

Edytowane przez mf362
31 minut temu, mf362 napisał:

 

Tylko fiaty z początku produkcji i Polski salon - progi do roboty w większości przypadków. 

W moim nie gniło, ale teraz patrzę, a tam już zaczyna się coś pojawiać (szwagier go wziął, więc widzę)

5 minut temu, tytanowyJanusz napisał:

Według mnie ciężka noga z krótkim odcinkiem to złe połączenie w nowym ropniaku.

Czemu??? Ja dojeżdżam do pracy 13km, żona 7. A jeszcze rano dzieciaki do szkoły wozi, 3km w jedną stronę 

37 minut temu, mf362 napisał:

brava nawet po 220

Tyle to sam program wystarczy 

59 minut temu, kamil927 napisał:

Ford z 2.5T jest

Parę lat do tyłu chorowałem na Kuge z takim silnikiem, ale potem mi przeszło 

mf362 napisał:

Automat to nie był czasem padaka w fordach ? 

Durashift w przedliftach Mondeo MK4 nie do zabicia, w polifcie Powershift owszem jak padnie to lepiej prawie na manual przełożyć. Wyjątek w polifcie właśnie 2.2 TDCi bo tam został Durashift. W Mk5 rzekomo poprawiony jest ale nie sprawdzałem tematu to nie powiem.

  • Like 1

Raz tylko miałem okazję jechać bo kumpel z roboty ma. Powiem Ci że jak na stary typ skrzyni bo to jest rzekomo jeszcze stary typ tych w miarę najprostszych skrzyni to było naprawdę super. Ma wadę że na pierwszym biegu wyje ale to tak ma być i tak ma rzekomo każda. Dokładnie to jest skrzynia japońska Aisin czy jakoś tak, starczy poczytać opinie na internecie i wszystko się idzie dowiedzieć co boli itd

58 minut temu, mf362 napisał:

 

@bratrolnikaz którego roku jest to bravo ? To mówisz że coś się pojawia ale nie miałeś nakładek na progach ? Niestety ale bravo czeka chyba taki sam los jak stilo . Zresztą Punto nie są wcale lepsze jeśli chodzi o korozję .

2011r. 

Są nakładki na progach

Tutaj się na przodzie coś delikatnie pojawiło po zimie, do tego co się działo w stilo czy Punto myślę że jeszcze mu dużo brakuje 

bratrolnika napisał:

51 minut temu, mf362 napisał:

 

Ja myślę wymienić swoje Punto 1.9 na coś nowszego ale bardzo nie ma co kupić w dieslu ( o braku DPF fabrycznie nie ma co marzyć)  z diesli to chodzi mi po głowie bravo 2 2.0 , focus 2.0 . Albo benzyna 2.5t focus / mondeo . 

Nie bój się dpfa, jak masz ciężką nogę to nawet krótkie odcinki mu nie będą szkodzić 

37 minut temu, songo napisał:

bravo bardzo fajny wóz, napewno lepszy od focusa MK2 jeżeli chodzi o jakość samego samochodu, natomiast ford ma jedną zaletę nad fiatem, dużo lepiej działa zawias i układ kierowniczy

Miałeś już kiedyś mówione, zawieszenie i układ kierowniczy w bravo jest bardzo dobry, mowa o wersji sport, a 2.0 w innej raczej nie kupisz 

tyle że MK2 według chyba wszystkich testów, jest jednym z najlepiej prowadzących się aut w segmencie a bravo co najwyżej przeciętny, I według mnie też tak jest, takie mam odczucia. zresztą tu wielowachacz tył, a w bravo belka.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v