Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Deutz dx 120, d46, d35?

Ciągnik Deutz DX 120 prezentuje się na placu gospodarstwa, gotowy do pracy. Wyposażony w silnik wysokoprężny Deutz o mocy 120 KM, ciągnik ten zapewnia wystarczającą siłę do wykonywania szeregu zadań rolniczych. Sercem maszyny jest 6-cylindrowy silnik o pojemności skokowej 6,128 L, który gwarantuje płynność pracy i niezawodność w trudnych warunkach. Obsługuje przyczepę rolniczą, co w połączeniu z jego mocą czyni go idealnym do transportu cięższych ładunków. Konstrukcja tej serii Deutz przewiduje efektywną skrzynię biegów, umożliwiającą użytkownikowi pełną kontrolę nad maszyną w różnorodnych warunkach terenowych. Połączenie technologii i funkcjonalności sprawia, że Deutz DX 120 jest niezastąpionym elementem floty rolniczej na każdym gospodarstwie.

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

U mnie w dx6.30 pompka steruje tylko smarowaniem skrzyni. W zeszłym roku miałem taką awarie że na wysokich obrotach mikropompka skrzyni już się kończyła i na wysokich obrotach przy rozgrzanym oleju paliła się ciągle kontrolka od skrzyni. Mechanik rozebrał ciągnik, wyjął mikropompkę oddał do szlifierza bo nie szło dostać nowej, a w używanych to jak wiecie loteria więc można powiedzieć że zregenerował starą mikropompkę i jak narazie chodzi. Jedyne co to zapala się kontrolka przy niskich obrotach jak jest rozgrzany olej mocno np 4 h orki bez przerwy. Ale z tego co wyczytałem z instrukcji to napisane jest że może się zapalać na niskich obrotach przy mocno rozgrzanym oleju. @matset16 założyłeś używana pompkę czy udało Ci się dostać nową? Ile wyszło zrobienie silnika tzn góry silnika ? Też mnie czeka wymiana całych zestawów naprawczych i chciałbym poznać cenę.

  • Like 1
2 godziny temu, Marco98 napisał:

U mnie w dx6.30 pompka steruje tylko smarowaniem skrzyni. W zeszłym roku miałem taką awarie że na wysokich obrotach mikropompka skrzyni już się kończyła i na wysokich obrotach przy rozgrzanym oleju paliła się ciągle kontrolka od skrzyni. Mechanik rozebrał ciągnik, wyjął mikropompkę oddał do szlifierza bo nie szło dostać nowej, a w używanych to jak wiecie loteria więc można powiedzieć że zregenerował starą mikropompkę i jak narazie chodzi. Jedyne co to zapala się kontrolka przy niskich obrotach jak jest rozgrzany olej mocno np 4 h orki bez przerwy. Ale z tego co wyczytałem z instrukcji to napisane jest że może się zapalać na niskich obrotach przy mocno rozgrzanym oleju. @matset16 założyłeś używana pompkę czy udało Ci się dostać nową? Ile wyszło zrobienie silnika tzn góry silnika ? Też mnie czeka wymiana całych zestawów naprawczych i chciałbym poznać cenę.

Nowa jest niedostępna. Kupiłem regenerowana za 1000zl. Zaprzyjaźniony sklep z częściami mi to ogarnął. Zestawy naprawcze plus uszczelki to koszt 4200 zł. Dokładna cena jest gdzieś na fakturze. Ogólnie stare wyglądały na dość dobre tylko pierścienie były zjedzone najbardziej na ostatnim cylindrze. Stara mikropompke dam gdziej do ogarnięcia. Popękało tam koło zębate na 5 czy tam 6 części 😁

1 godzinę temu, MFrolnik26 napisał:

U mnie po kilku godzinach pracy zapala się kontrolka od smarowania skrzyni. Na razie nic z tym nie robię, ustawiam gaz ręczny na 900 obrotów i gasnie. 

Raczej się przyjrzeć temu bo ona opilkuje i zawalisz przewody syfem. U mnie zaczęło się żazenie na niskich obrotach od tego, że był zaklejony smok. Po odetkaniu smoka zaczęło działać ale po roku padło całkowicie bo obstawiam że mogła chodzić na sucho przez ten smok. 

10 godzin temu, MFrolnik26 napisał:

 

 

Edytowane przez matset16
  • Thanks 2
1 godzinę temu, matset16 napisał:

Nowa jest niedostępna. Kupiłem regenerowana za 1000zl. Zaprzyjaźniony sklep z częściami mi to ogarnął. Zestawy naprawcze plus uszczelki to koszt 4200 zł. Dokładna cena jest gdzieś na fakturze. Ogólnie stare wyglądały na dość dobre tylko pierścienie były zjedzone najbardziej na ostatnim cylindrze. Stara mikropompke dam gdziej do ogarnięcia. Popękało tam koło zębate na 5 czy tam 6 części 😁

Raczej się przyjrzeć temu bo ona opilkuje i zawalisz przewody syfem. U mnie zaczęło się żazenie na niskich obrotach od tego, że był zaklejony smok. Po odetkaniu smoka zaczęło działać ale po roku padło całkowicie bo obstawiam że mogła chodzić na sucho przez ten smok. 

 

Wychodzi na to, że i u mnie może być problem z pierścieniami bo odmą puszcza dymek delikatny. Jak dostanę same pierścienie to sam to ogarnę 💪

4 minuty temu, MFrolnik26 napisał:

Podpowiesz gdzie znajduje się smok od tej pompy? I jak się do tego dobrać? Mam trochę nowszy model dxa, wiem ze czujnik jest pod kabiną centralnie pod siedzeniem. Do tej pompki trzeba rozpolawiac czy od góry jest jakiś dekiel?

Trzeba odjeżdżać tylnim mostem od skrzyni bodajże 

Edytowane przez Marco98
41 minut temu, MFrolnik26 napisał:

Podpowiesz gdzie znajduje się smok od tej pompy? I jak się do tego dobrać? Mam trochę nowszy model dxa, wiem ze czujnik jest pod kabiną centralnie pod siedzeniem. Do tej pompki trzeba rozpolawiac czy od góry jest jakiś dekiel?

Do smoka u mnie się dostałem od bocznej pokrywy obudowy skrzyni po prawym kolem. Żeby dostać się do pompki to trzeba ściągnąć podnośnik i cały wybierak od biegów. Pompka jest przymocowana jedna śruba właśnie pod wybierakiem. A wyciąga się ja przez otwór od podnośnika 

Tak wygląda ta mikropompka 

IMG_20210830_160907_01.jpg

45 minut temu, Marco98 napisał:

Wychodzi na to, że i u mnie może być problem z pierścieniami bo odmą puszcza dymek delikatny. Jak dostanę same pierścienie to sam to ogarnę 💪

Trzeba odjeżdżać tylnim mostem od skrzyni bodajże 

Nie trzeba odjeżdżać. Wystarczy ściągnąć plecak podnośnika. Tam odkręcić dwie rurki. A pompka się trzyma na jednej śrubie, która schowana jest pod wybierakiem biegów. 

  • Thanks 1
Dnia 17.12.2023 o 19:19, matset16 napisał:

Nowa jest niedostępna. Kupiłem regenerowana za 1000zl. Zaprzyjaźniony sklep z częściami mi to ogarnął. Zestawy naprawcze plus uszczelki to koszt 4200 zł. Dokładna cena jest gdzieś na fakturze. Ogólnie stare wyglądały na dość dobre tylko pierścienie były zjedzone najbardziej na ostatnim cylindrze. Stara mikropompke dam gdziej do ogarnięcia. Popękało tam koło zębate na 5 czy tam 6 części 😁

Raczej się przyjrzeć temu bo ona opilkuje i zawalisz przewody syfem. U mnie zaczęło się żazenie na niskich obrotach od tego, że był zaklejony smok. Po odetkaniu smoka zaczęło działać ale po roku padło całkowicie bo obstawiam że mogła chodzić na sucho przez ten smok. 

 

Jakiej firmy zestawy zalozyles? Tanio cos to Cie wyszlo jak na 6 cyl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v