Skocz do zawartości

Ursus c-360 & Przyczepa



Witam mam problem z hamulcami w przyczepie d35 otóż został założony nowy regulator siły hamowania nowy zawór sterujący , nowy siłownik hamulcowy lecz membranowy jak w przyczepach Pronar i problem polega na tym że jest to instalacja jedno obwodowa (przyczepa chodzi z c-360 ) i gdy wcisne hamulec w traktorze na przyczepie nie na reakcji a gdy puszczę hamulec sam sie zaciąga , mówiono mi że zawór sterujący źle podpiąłem ale gdy przełożyłem węże siłownik sam Sue napompował już bez włączania hamulca więc poprzednie podłączenie raczej było dobre , ma ktoś jakiś pomysł gdzie jest wina tego problemy zawór hamulcowy byłby w traktorze zepsuty ? Bo w przyczepie jednak jest z wszystko nowe

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

panie oczywiście że odwrotnie, zasilanie wyżej, butla niżej

7 godzin temu, Borekk17 napisał:

zacznijmy od tego że zawór dwuobwodowy dopóki nie będzie w układzie ponad 6bar to z automatu blokuje koła . śmiało można go użytkować jako jednoobwodowy

nie blokuje, mam stary hzs4 przy d47 spięty pod jeden obwód i wszystko śmiga nawet na ciśnieniu 4bar

izydor6280 napisał:

panie oczywiście że odwrotnie, zasilanie wyżej, butla niżej

7 godzin temu, Borekk17 napisał:

zacznijmy od tego że zawór dwuobwodowy dopóki nie będzie w układzie ponad 6bar to z automatu blokuje koła . śmiało można go użytkować jako jednoobwodowy

nie blokuje, mam stary hzs4 przy d47 spięty pod jeden obwód i wszystko śmiga nawet na ciśnieniu 4bar

no mam w dwóch przyczepach zawory hzs4 obecnej produkcji to żebym ruszył przyczepę z miejsca muszę nabić 6bar dopóki nie nabije powietrza koła są zahamowane

U mnie w każdym razie to nie chodzi przełożyłem przewody zpowrotem jak były (nie jak są na zdjęciu ) i tak jak za pierwszym razem , traktor zahamuje przyczepa nie a potem sie blokuje mimo nabitego powietrza (kompresor daje ciśnienie do białego pola na zegarze nie wiem ile to bar ) 

Edytowane przez Klepk995
14 godzin temu, Klepk995 napisał:

U mnie w każdym razie to nie chodzi przełożyłem przewody zpowrotem jak były (nie jak są na zdjęciu ) i tak jak za pierwszym razem , traktor zahamuje przyczepa nie a potem sie blokuje mimo nabitego powietrza (kompresor daje ciśnienie do białego pola na zegarze nie wiem ile to bar ) 

znając jakość dzisiejszych części stawiałbym na uwalony zawór, zakładając oczywiście że układ ciągnika pracuje jak powinien

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v