Rafallll360 968 Napisano Marzec 5, 2023 Zaawansowany 968 3893 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mds212 2131 Napisano Marzec 5, 2023 Zaawansowany 2131 7824 A w czym CI wczesniej brakowalo powietrza? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Marzec 5, 2023 Zaawansowany 890 5415 targa przyczepę po górach to wydajna sprężarka to podstawa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
caseihc 29 Napisano Marzec 6, 2023 Zaawansowany 29 465 Jaka jest różnica między oryginalną a od Zetora i czy trzeba coś przerabiać? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jaco512 997 Napisano Marzec 6, 2023 Zaawansowany 997 4803 Ursus ma tłok 62mm a Zetor 65mm Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Sadek 1123 Napisano Marzec 6, 2023 Zaawansowany 1123 9675 Tym sposobem zyska nie całe 10% wydajności więcej. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarekm411 179 Napisano Marzec 6, 2023 Zaawansowany 179 842 teraz to z pewnością spalanie wzrośnie niemiłosiernie i spadek mocy będzie XD Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mds212 2131 Napisano Marzec 6, 2023 Zaawansowany 2131 7824 pewnie więcej powietrza ucieka przez niesczelne złącza lub inne nieszczelności w układzie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarekm411 179 Napisano Marzec 6, 2023 Zaawansowany 179 842 mds212 napisał:pewnie więcej powietrza ucieka przez niesczelne złącza lub inne nieszczelności w układzieczasem jest tak, że nawet nie słychać a konkretnie ucieka powietrze iż nie idzie tego uzupełnić. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mds212 2131 Napisano Marzec 6, 2023 Zaawansowany 2131 7824 Najgorsze to sa te złacza meidzy ciagnikiem a przyczepa. Juz nieraz mnie korcilo to wywalic iw stawic typowo sperzarkowe Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rafallll360 968 Napisano Marzec 6, 2023 Zaawansowany 968 3893 Jak się jeździ po równym terenie i hamulców się używa jedynie do zatrzymania w miejscu to standardowa sprężarka jest wystarczająca....Przy moim górzystym terenie przy wożeniu ziemi z intensywnym wykorzystywaniem hamulców niestety ilość powietrza jest zbyt mała. Układ mam w 100 procentach szczelny złącza węże zawory siłowniki praktycznie w sezonie co tydzień jest to kontrolowane. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarekm411 179 Napisano Marzec 7, 2023 Zaawansowany 179 842 więcej hamuj silnikiem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Marzec 7, 2023 Zaawansowany 890 5415 może od razu piętami niech hamuje jak w tej kreskówce jazda w górach to nie równina że możesz sobie silnikiem hamować w górach to przyczepa ma hamować traktor a nie traktor przyczepę , bo zacznie pchać z góry. ciągnik w poprzek postawi i katastrofa gotowa 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rolniku360 222 Napisano Marzec 7, 2023 Zaawansowany 222 2530 Na każdym terenie powinna przyczepa ciągnik hamować Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarekm411 179 Napisano Marzec 8, 2023 Zaawansowany 179 842 Borekk17 napisał:może od razu piętami niech hamuje jak w tej kreskówce jazda w górach to nie równina że możesz sobie silnikiem hamować w górach to przyczepa ma hamować traktor a nie traktor przyczepę , bo zacznie pchać z góry. ciągnik w poprzek postawi i katastrofa gotoważyczę powodzenia skoro tak twierdzisz 😂😂😂😂. Jestem w stanie stwierdzić, że prawo jazdy znalazłeś w chipsach rolniku360 napisał:Na każdym terenie powinna przyczepa ciągnik hamować tak działają hamulce pneumatyczne. ale technika jazdy polega na tym aby jak najwięcej hamować silnikiem 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Marzec 8, 2023 Zaawansowany 890 5415 to zahamuj mi silnikiem zjeżdżając z góry po polnej drodze z pełną przyczepą jak ciebie zacznie pchać z góry przyczepa z ładunkiem to nawet nie dasz rady biegu zredukować i wystarczy że ciągnik na chwilę zgubi przyczepność i suniesz jak na łyżwach napisałeś że prawo jazdy w chipsach wygrałem to chyba naprawdę miałem farta że 6kategori zgarnąłempo równinach to można sobie silnikiem hamować w górach pierwsza taka próba i wywrotka gotowa 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarekm411 179 Napisano Marzec 8, 2023 Zaawansowany 179 842 może i masz te 6 kategorii ale.... masz rację 😂😂😂. ja się nie znam. co tu porównywać jazdę zawodowa z traktorzysta Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rafallll360 968 Napisano Marzec 8, 2023 Zaawansowany 968 3893 Tak wgl to zjeżdżałeś z góry takim zestawem z 10 tonowym ładunkiem po asfalcie żwirze błocie lub ubitej ziemi że tak się mądrzysz ? Wystarczy że ci jedno koło straci poślizg i zawinie cie w precel pod dyszlem nawet nie będziesz wiedział kiedy.... 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarekm411 179 Napisano Marzec 8, 2023 Zaawansowany 179 842 hm 🤔🤔 jeżdżę na co dzień czymś większym niż ursus c360 z przyczepą więc na temat techniki jazdy w różnych warunkach coś tam wiem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rafallll360 968 Napisano Marzec 8, 2023 (edytowany) Zaawansowany 968 3893 Nie filozofuj bo różne warunki na równym terenie jak stół to nie to samo co po górzystym terenie... Edytowano Marzec 8, 2023 przez Rafallll360 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarekm411 179 Napisano Marzec 8, 2023 Zaawansowany 179 842 no tak tak bo górki to tylko są u Ciebie a reszta świata jest płaska jak stół 😂😂😂😂. jeżdżę po całej Europie i nie tylko więc coś niecoś przeżyłem i widziałem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marobas 230 Napisano Marzec 8, 2023 (edytowany) Zaawansowany 230 1324 gośc nie ma pojecia... -hamowanie silnikiem... hyhy... chyba w osobówce... w ciężarówkach i autobusach jest retarder, bo by sinik nie utrzymał, a hamulce można spalić nie dojeżdżając nawet do połowy wzniesień -jestem z okolic autora, i wiem jak tu jest... jak sie nie ma hamulców w przyczepie, czy wozie, to się hamuje "szłapem", własnie po to, aby (j.w. wspomniał Borekk17 ) przyczepa trzymała ciągnik, -co do doświadczenia jarekm411 to chyba nie masz wgl... na pewno nie na pogórzu, w naszej okolicy sporo ludzi zginęło przygniecionych przez ciągniki i przyczepy... wystarczy, ze szłap wypadnie spod koła, i pozamiatane, nieumiejętne wciśnięcie hamulca kilka razy pod rząd -brak ciśnienia w układzie, i to samo... ciągnik z górki nie utrzyma podwójnej swojej wagi, gdybys miał doświadczenie to byś wiedział, ze na nieutwardzonym gruncie jedno z kół jak zacznie łapać poślizg, to potrafi sie zacząć kręcić w drugą stronę -chyba jeszcze tak nie jechałeś... na utwardzonym ciągnik zacznie podskakiwać... jak żabka... (albo jak kirowce na ruskiuch filmach przy wyciąganiu różnych rzeczy... i tracą przyczepność w momencie.. 4,5 tonowa 80 tka potrafi podskakiwać jak mała żabka... i co wtedy utrzyma, jak zaczyna iść powietrzem? ani silnik ani hamulce nic nie dadzą) Edytowano Marzec 8, 2023 przez marobas 2 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
witejus 8516 Napisano Marzec 8, 2023 Zaawansowany 8516 10883 47 minut temu, jarekm411 napisał: jeżdżę po całej Europie i nie tylko więc coś niecoś przeżyłem i widziałem Traktorem z przyczepą? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jarekm411 179 Napisano Marzec 9, 2023 Zaawansowany 179 842 marobas napisał: gośc nie ma pojecia... -hamowanie silnikiem... hyhy... chyba w osobówce... w ciężarówkach i autobusach jest retarder, bo by sinik nie utrzymał, a hamulce można spalić nie dojeżdżając nawet do połowy wzniesień -jestem z okolic autora, i wiem jak tu jest... jak sie nie ma hamulców w przyczepie, czy wozie, to się hamuje "szłapem", własnie po to, aby (j.w. wspomniał Borekk17 ) przyczepa trzymała ciągnik, -co do doświadczenia jarekm411 to chyba nie masz wgl... na pewno nie na pogórzu, w naszej okolicy sporo ludzi zginęło przygniecionych przez ciągniki i przyczepy... wystarczy, ze szłap wypadnie spod koła, i pozamiatane, nieumiejętne wciśnięcie hamulca kilka razy pod rząd -brak ciśnienia w układzie, i to samo... ciągnik z górki nie utrzyma podwójnej swojej wagi, gdybys miał doświadczenie to byś wiedział, ze na nieutwardzonym gruncie jedno z kół jak zacznie łapać poślizg, to potrafi sie zacząć kręcić w drugą stronę -chyba jeszcze tak nie jechałeś... na utwardzonym ciągnik zacznie podskakiwać... jak żabka... (albo jak kirowce na ruskiuch filmach przy wyciąganiu różnych rzeczy... i tracą przyczepność w momencie.. 4,5 tonowa 80 tka potrafi podskakiwać jak mała żabka... i co wtedy utrzyma, jak zaczyna iść powietrzem? ani silnik ani hamulce nic nie dadzą) w hamulcach pneumatycznych brak powietrza w układzie powoduje to, że hamulce się zaciskają a nie przestają hamować tak więc. przecież pisałem wcześniej, że się nie znam. gdzie ja się będę porównywał ze swoją wiedzą do doświadczonych operatorów Ursusa c360witejus napisał: 47 minut temu, jarekm411 napisał: jeżdżę po całej Europie i nie tylko więc coś niecoś przeżyłem i widziałem Traktorem z przyczepą? rowerem z przyczepą marobas napisał: gośc nie ma pojecia... -hamowanie silnikiem... hyhy... chyba w osobówce... w ciężarówkach i autobusach jest retarder, bo by sinik nie utrzymał, a hamulce można spalić nie dojeżdżając nawet do połowy wzniesień -jestem z okolic autora, i wiem jak tu jest... jak sie nie ma hamulców w przyczepie, czy wozie, to się hamuje "szłapem", własnie po to, aby (j.w. wspomniał Borekk17 ) przyczepa trzymała ciągnik, -co do doświadczenia jarekm411 to chyba nie masz wgl... na pewno nie na pogórzu, w naszej okolicy sporo ludzi zginęło przygniecionych przez ciągniki i przyczepy... wystarczy, ze szłap wypadnie spod koła, i pozamiatane, nieumiejętne wciśnięcie hamulca kilka razy pod rząd -brak ciśnienia w układzie, i to samo... ciągnik z górki nie utrzyma podwójnej swojej wagi, gdybys miał doświadczenie to byś wiedział, ze na nieutwardzonym gruncie jedno z kół jak zacznie łapać poślizg, to potrafi sie zacząć kręcić w drugą stronę -chyba jeszcze tak nie jechałeś... na utwardzonym ciągnik zacznie podskakiwać... jak żabka... (albo jak kirowce na ruskiuch filmach przy wyciąganiu różnych rzeczy... i tracą przyczepność w momencie.. 4,5 tonowa 80 tka potrafi podskakiwać jak mała żabka... i co wtedy utrzyma, jak zaczyna iść powietrzem? ani silnik ani hamulce nic nie dadzą) nie, nie w każdej ciężarówce jest retarder, oczywiście retarder może działać sam ale głównie działa z hamulcem silnikowym żeby zwiększyć wydajność i chłodzenie układu. w ciężarówkach gdzie nie ma retardera są inne systemy które nie są zbyt efektywne w swym działaniu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Marzec 9, 2023 Zaawansowany 1848 11291 Dnia 6.03.2023 o 12:59, mds212 napisał: pewnie więcej powietrza ucieka przez niesczelne złącza lub inne nieszczelności w układzie A ty był i widział że nie szczelność jest na przyłączach? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się