Skocz do zawartości


Trzeba trochę ogarnąć wizualnie i będzie igła.

Co widzimy na zdjęciu Fiat 680 H?

Ciągnik Fiat 680 H znajduje się na placu gospodarstwa, gotowy do codziennych prac rolniczych. Wyposażony w silnik o mocy 70 KM, ten model pozwala na efektywną i niezawodną pracę w różnych warunkach polowych. Silnik jest czterocylindrowy z pojemnością skokową 3.5 litra, co zapewnia optymalną wydajność i oszczędność paliwa podczas długotrwałej eksploatacji. Skrzynia biegów mechaniczna 8/2 umożliwia płynne przełączanie między biegami, co jest kluczowe podczas prac wymagających precyzyjnej kontroli prędkości. Ciągnik Fiat 680 H może współpracować z różnymi maszynami przyzagrodowymi, takimi jak siewniki czy pługi, dostosowując się do zmieniających się potrzeb rolnika. Jego konstrukcja jest przystosowana do efektywnego transportu i pracy na polach, co czyni go uniwersalnym narzędziem w gospodarstwie.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Mam Fiata i kilka Fiatów w życiu widziałem, żadnego dobrze zrobionego nie spotkałem. Fiaty kabiny maja strasznie podatne na korozję,często nawet te pozornie zdrowe mają już przeżarte blachy pod uszczelkami, na łączeniach góry kabiny i podłogi/błotników,tyne podszybie ,ranty blotnikow od spodu -tego nie da się tanio i szybko naprawić ;) Jak ktoś się wybiera malowanego Fiata kupować to zalecam magnesik lub miernik lakieru wziąść -można się zdziwić ile szpachli może mieć na sobie ciągnik ;)

  • Like 1
  • Thanks 2
1 godzinę temu, SZYMANOX napisał:

Mam Fiata i kilka Fiatów w życiu widziałem, żadnego dobrze zrobionego nie spotkałem. Fiaty kabiny maja strasznie podatne na korozję,często nawet te pozornie zdrowe mają już przeżarte blachy pod uszczelkami, na łączeniach góry kabiny i podłogi/błotników,tyne podszybie ,ranty blotnikow od spodu -tego nie da się tanio i szybko naprawić ;) Jak ktoś się wybiera malowanego Fiata kupować to zalecam magnesik lub miernik lakieru wziąść -można się zdziwić ile szpachli może mieć na sobie ciągnik ;)

Dlatego właśnie ja osobiście wolał bym kupić w takim stanie, niż wymalowaną "laleczkę". Tutaj po dolnej części drzwi widać, że ruda już weszła. 

2 godziny temu, SZYMANOX napisał:

Mam Fiata i kilka Fiatów w życiu widziałem, żadnego dobrze zrobionego nie spotkałem. Fiaty kabiny maja strasznie podatne na korozję,często nawet te pozornie zdrowe mają już przeżarte blachy pod uszczelkami, na łączeniach góry kabiny i podłogi/błotników,tyne podszybie ,ranty blotnikow od spodu -tego nie da się tanio i szybko naprawić ;) Jak ktoś się wybiera malowanego Fiata kupować to zalecam magnesik lub miernik lakieru wziąść -można się zdziwić ile szpachli może mieć na sobie ciągnik ;)

Na YTb są filmiki z napraw kabin , migomat i ogień . Często mało co zostaje z kabiny czy błotników. 

Dnia 22.02.2023 o 09:06, Krzysztof81 napisał:

Zetor to może im buty czyścić. Gdyby NH poszło drogą fiata to mogło by robić ciągniki z górnej półki a nie taki szmelc.

Te ostatnie Fiaty to naprawde były porządne ciągniki.

dlatego fita wykupił CNH , jak się pozbyć konkurencji?? wykup ją, zamknij i sprzedawaj swój badziew, bo nie będzie wyboru... z resztą już od dobrych paru lat NIE MA juz żadnej marki, która mogła by sie pochwalić niezawodnością jak to było jeszcze 20 lat temu... i dojdzie do tego ,że stare ciągniki będą sporo kosztować na rynku wtórnym , na poziome kilkulatków , które są obecnie produkowane.

  • Like 5
37 minut temu, FINN napisał:

dlatego fita wykupił CNH , jak się pozbyć konkurencji?? wykup ją, zamknij i sprzedawaj swój badziew, bo nie będzie wyboru... z resztą już od dobrych paru lat NIE MA juz żadnej marki, która mogła by sie pochwalić niezawodnością jak to było jeszcze 20 lat temu... i dojdzie do tego ,że stare ciągniki będą sporo kosztować na rynku wtórnym , na poziome kilkulatków , które są obecnie produkowane.

Mimo tego fiat jest największym udziałowcem tej grupy

Do tej grupy należy też Iveco

Kurna chłopy wy w temacie o narzędziach chwalicie chińczyki i sztuczne brand'y bo markowe są drogie, a tu użalanie że jakość nie taka jak kiedyś. Marzenia ściętej głowy o drogich używkach też nie do końca się sprawdzą bo nawet najtrwalsze podzespoły mają swój kres. Można wywarzać otwarte drzwi ale fakty są takie że skoro są kupcy na tanie pojazdy to takie też będą produkowane i stanowią lwią część rynku 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v