sadek9 186 Opublikowano 15 Lutego 2023 Ja specjalistą nie jestem ale jeśli po naprawie głównej ciśnienie jest zbyt małe to nie jest to naprawione, a podpieranie czy podkręcanie zaworów to gaszenie ognia benzyną, lepiej sprawdzić gdzie traci ciśnienie niż zaraz drugi remont robić. Ale podkreślam, że to tylko moje zdanie, każdy może mieć inne. Odnośnik do komentarza
Alchemik 497 Opublikowano 16 Lutego 2023 Z reguły przy pompach smarowania silnika reguluje się tylko ciśnienie maksymalne. Jak nie ma jakiegoś zawieszonego zaworka, czy sama pompa nie ma przecieków wewnętrznych, czy problemów z zasysaniem, tłoczeniem oleju, to prawdopodobnie ciśnienie ginie gdzieś dalej "na silniku". Ewentualnie na osprzęcie. Pierwsze co do sprawdzenia, to wskaźnik ciśnienia, bo już były przypadki na forum, że ktoś bebeszył silnik, a źle pokazywał wskaźnik. Odnośnik do komentarza
teybe 3 Opublikowano 16 Lutego 2023 pompa jest nowa więc przecieków nie powinno być. nowy wał panewki nominalne głowica po regeneracji. nie ma gdzie to ciśnie uciekać. na zimnym silniku nie ma nawet 4 atm i to mnie dziwi Odnośnik do komentarza
Alchemik 497 Opublikowano 16 Lutego 2023 A na ile powinien o być ustawione ciśnienie maksymalne dla tego silnika według serwisówki? Nie coś w okolicach 3.5-4? Odnośnik do komentarza
JANCZAK1176 45 Opublikowano 16 Lutego 2023 Załóż starom jednostkę , i zobaczysz kto popełnił błąd . Odnośnik do komentarza
teybe 3 Opublikowano 16 Lutego 2023 JANCZAK1176 napisał: Załóż starom jednostkę , i zobaczysz kto popełnił błąd . starą jednostkę? nie rozumiem. Odnośnik do komentarza
teybe 3 Opublikowano 16 Lutego 2023 zrzuciłem miskę i odkręciłem pompę. dmuchnalem powietrzem w otwór zasilający i słychać jakby powietrze uciekało w okolicy panewki na wale od strony wieńca. Odnośnik do komentarza
teybe 3 Opublikowano 17 Lutego 2023 teybe napisał:zrzuciłem miskę i odkręciłem pompę. dmuchnalem powietrzem w otwór zasilający i słychać jakby powietrze uciekało w okolicy panewki na wale od strony wieńca.jest to normalny objaw? Odnośnik do komentarza
sebe1033 397 Opublikowano 17 Lutego 2023 No nie , a Sprawdzałeś czy zmiana połozenia wału (przekrecanie nim ) zmienia ten odgłos ? Świst powinien być raczej jednakowy jak już , zależy ile tam ciśńienia Masz w sprężarce . A w tym silniku pierścienie oporowe to gdzie są ? Odnośnik do komentarza
teybe 3 Opublikowano 21 Lutego 2023 problem rozwiązany. był luz na górnej panewce na którą idzie olej. zakład źle zrobił gniazdo. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się