Manitou Mlt 634 nowe sworznie i tulejki
 

Manitou Mlt 634 nowe sworznie i tulejki

  • 1363 wyświetleń

Tulejki w calej katce nowe ori a sworznie dorabiane ze stali 40HMT. Ciekawe co będą warte


Informacje o zdjęciu Manitou Mlt 634 nowe sworznie i tulejki

Zrobione z samsung SM-A515F

  • 4.6 mm
  • 1/17
  • f f/2.0
  • ISO 1600

Rekomendowane komentarze

  • Obsrywator
  • mikad
  • 1136 2965

Tu masz chociaż graty metryczne, tulejki można dopasować z uniwersalnych a i sworznie łatwiej się toczy, w jcb natomiast wszystko calowe, jak śruba się zgubi to trzeba dorabiać, głupie kalamitki nawet nie pasują.

    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
timo

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • timo
  • 824 3339
2 godziny temu, mikad napisał:

Tu masz chociaż graty metryczne, tulejki można dopasować z uniwersalnych a i sworznie łatwiej się toczy, w jcb natomiast wszystko calowe, jak śruba się zgubi to trzeba dorabiać, głupie kalamitki nawet nie pasują.

Nie żartuj sobie, że w dzisiejszych czasach zakup calowej śruby albo kalamitki stanowi jakikolwiek problem. Zamawiasz przed południem i na drugi dzień kurier przywozi. Nie wierzę, że ktoś w dzisiejszych czasach dorabia śruby...

P.S. Nie wiem skąd teoria, że w Manitou wszystko jest metryczne...

Edytowano przez timo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Obsrywator
  • mikad
  • 1136 2965

Tak, w manitou na pewno silnik jest nie metryczny bo jest debilny perkinsa, reszta nie wiem nie mam manitou ale tak mniemam bo to francuska konstrukcja. W metrycznych maszynach jak coś robisz a widzisz że śruba przeciągnięta, obrobiona czy w ogóle jakaś podejrzana to po prostu bierzesz z pudełka drugą a tu skąd ją wytrzaśniesz. Już widzę jak idziesz do sklepu i kupujesz od ręki śruby albo kalamitki calowe, dostaniesz co najwyżej te typowe które idą do silnika perkinsa i są to najczęściej z gwintem fine czyli drobnozwojne. Jak sobie wyobrażasz zakup śruby przez neta czy telefon którą potrzebujesz na już, albo zakup śruby za złotówkę i przesyłka 20. Wolę podejść do tokarni, 10 minut i zrobione, nie wieżę że ktoś w dzisiejszych czasach nie potrafi śruby dorobić i czeka dwa dni na przesyłkę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

O z tym dorobieniem sruby bym sobie nie zartowal, bo w maszynie wiekszosc jest 8.8 lub 10.9. 5.8 to jedynie w kabinie do skrecania zegarow, po drugie znalezc tokarza i tokarke dzisiaj jest coraz gorzej a jeszcze takiego co od reki cos zrobi to w mojej okolicy niewykonalne. Predzej w sklepie srube znajde nawet calową. Kazda z tych msszyn czy to jcb czy manitou ma swoje plusy i minusy. Co do silnika perkinsa u mnie akurat 120 km i 9 tys h nie mam zastrzeżeń, mimo ze wlasnie teraz poszla pompa wtryskowa do zrobienia bo ciekla to i wtryski tez pojechaly, oleju nie bierze, odpala ładnie. So manitou z czesciami jest ten ból ze sa drozsze a do jcb mamy duzo zamiennikow. Kazdemu pasuje co innego, ja mam tą ładowarke juz 9 lat i nie bede jej zmienial jeszcze dlugo bo dobrze mi sie nia pracuje, silnik mocny, pompa tłoczkowa, skrzynia powershift, klima jest, a i ma wszystkie media do przyczep łacznie z wywrotem i hamulcami hydraulicznymi, wiec jak na dosc starą maszyne (2004)  to daje rade.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 543 2301

Jak tuleje z blachy zwijanej to sworzeni trochę pożyją, jak stalowe to lipa

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

w tych widelkach na foto sa jakies stalowe tulejki ale w nich sworzen siedzi na sztywno, w elementach gdzie sworzen pracuje są z brązu jak w teleskopie po prawej stronie na foto i sa smarowane.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • maras3029
  • 12 172

Ja w mojej też robiłem to samo wszystkie tulejki na sam przód razem z tymi stalowymi w orginale wyszły mnie 1200 brutto a swożnie dorobił mi tokaż z pręta do siłownika to też mnie to kosztowało 1200zeta

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

wszystkie tulejki na karetke plus 4 tulejki od tlokampochyłu zapłaciłem 1000 zł 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • arku3060
  • 74 873

nie wiem czy dobrze widzę ale 634 chyba miała na czarno malowany teleskop

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

od 2006 roku jak dobrze pamietam. To jest 634 z 2004 roku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • timo
  • 824 3339
9 godzin temu, maras3029 napisał:

Ja w mojej też robiłem to samo wszystkie tulejki na sam przód razem z tymi stalowymi w orginale wyszły mnie 1200 brutto a swożnie dorobił mi tokaż z pręta do siłownika to też mnie to kosztowało 1200zeta

Jaja sobie robisz?

    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj