Skocz do zawartości

New Holland 6635 & Pronar T026



Kurs 60km w obie strony.



Rekomendowane komentarze

@mf362 Ten silnik był jeszcze montowany m.in w ładowarkach New Holland LM, ciężarówkach Iveco Eurocargo oraz autobusach Iveco Eurobus. Dzwięk silnika okropny, chodzi jak sieczkarnia, typowy klekot Iveca. Nic mu nie jest, koło 2000roku w jakiejś gazecie rolniczej było porównanie kilku ciągników w tym segmencie to razem z Fendtem 300 zajęły ostatnie miejsca, ten typ tak ma. 

@robi57362 Case w porównaniu do New Hollanda to wąchał paliwo, dla porównania tam gdzie Case na zaoranie, zabronowanie i zasianie zestawem 5ha potrzebował 100L ON to Niuch wpierdzielił gdzieś koło 130-140L a robił dużo krócej 

Na jesieni byłem zetorem 6245 po przyczepę w okolicach Pińczowa 50 km samym ciągnikiem i z powrotem 50 kilometrów z przyczepą d 55 2,8 t i na te 100 km spalił 20 l ON  tylko ze jechałem tak 2000/2200 obrotów  To i tak taki transport wyszedł taniej jak brać lawetę i jeszcze musiała by jechać dalszą drogą bo prom nie przewiezie i trzeba by było płacić za 150 km    

1 minutę temu, przybyslawice5211 napisał:

Na jesieni byłem zetorem 6245 po przyczepę w okolicach Pińczowa 50 km samym ciągnikiem i z powrotem 50 kilometrów z przyczepą d 55 2,8 t i na te 100 km spalił 20 l ON  tylko ze jechałem tak 2000/2200 obrotów  To i tak taki transport wyszedł taniej jak brać lawetę i jeszcze musiała by jechać dalszą drogą bo prom nie przewiezie i trzeba by było płacić za 150 km    

Z świętokrzyskiego też jesteś ? To gdzie tam biegnie w okolicy jakaś rzeka?  


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v