Skocz do zawartości

Renault 155-54 Nectra i John Deere 2650



Nowe nabytki zastąpiły Zetora i ursusa 😀


Rekomendowane komentarze

Tak właśnie ot cała elektronika 😀 renówka obrobiła całą jesień więc już można powiedzieć że zadowolony . Ostatnio wyszedł mankament , że na 540 wom  kręci wolno i nie przyspiesza . Obroty na 1000 działają prawidłowo . John dopiero 3 dni u mnie więc mogę powiedzieć tylko że jest zwrotny jak trzydziestka a ma 78 km 😀

Ta szybka skrzynia z nazwy jest 40 a faktycznie to na największych kołach(20.8) ledwo te 38 można osiągnąć, co przy mniejszych rozmiarach(16.9) daje tylko 35km/h na maksymalnych obrotach silnika. Mam dwie 103.54 i 133.54 to ta pierwsza na mniejszych kołach ok 29km/h wyciąga, a większa ponad 35. Obie przy remoncie skrzyń biegów zmodernizowałem. Obie mają teraz tryby od szybkich skrzyni biegów. Ta mniejsza teraz zapiernicza na 33km/h a większa to ma ponad 40(teoretycznie 44-46 powinna iść) aż strach jechać na pełnym gazie. Czyli wg oznaczenia Renault powinna mieć na szybie naklejke 50km/h.  Okazuje się, że w mechanicznych skrzyniach za prędkość 30/40 odpowiada 4 bieg. Natomiast w skrzyniach na półbiegach różnica jest na podwajaczu zakresów. I z tąd mam teraz ponad 40 km...

Edytowane przez sylwek23111
sylwek23111 napisał:

Ta szybka skrzynia z nazwy jest 40 a faktycznie to na największych kołach(20.8) ledwo te 38 można osiągnąć, co przy mniejszych rozmiarach(16.9) daje tylko 35km/h na maksymalnych obrotach silnika. Mam dwie 103.54 i 133.54 to ta pierwsza na mniejszych kołach ok 29km/h wyciąga, a większa ponad 35.

akurat ja pytałem o 2650, a za renault ile trzeba było włożyć jeśli nie tajemnica?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v