Tarcza sprzęgła  Zetor 7011
 

Tarcza sprzęgła Zetor 7011

  • 6194 wyświetleń

Omijać tego producenta tarcz szerokim łukiem to już nie pierwszy przypadek że nity urywa



Informacje o zdjęciu Tarcza sprzęgła Zetor 7011




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • jaco512
  • 1003 4820

Jakby tarcza wytrzymała 10 lat to firma by zbankrutowała a tak zmienisz co dwa lata.. Doszło do tego że nowe części trzeba poprawiać po fabryce przed montażem,

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • samtech84
  • 101 649

Odezwij się  do nich pokaż foto i opisz sytuację. Ogólnie często jest tak, że ludzie zamiast reklamować produkty, to olewają to i kupują nowe. Producent czasami nie jest świadomy problemów z produktami. 

Ale jak ludzie zaczną zgłaszać takie problemy czy reklamować to będą musieli coś z tym zrobić.

    • Like 3

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • leonardo111
  • 116 584

Też nie polecam tej firmy szczęki hamulcowe do d-47 mają za wysokie te ''noski'' gdzie je rozsuwa rozpierak i przez to bębna nie idzie nawet założyć...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • masseyf12
  • 54 452

Wybiły się , w tarczach zsm Chełmno to samo się dzieje . Wybijają się otwory i ścina nity . Niestety ale nie ma już dobrych części jak kiedyś . 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kaszlak79
  • 749 2769
jaco512 napisał:

Doszło do tego że nowe części trzeba poprawiać po fabryce przed montażem,

W Zetorze czy Ursusie - owszem 😉.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 543 2301
6 godzin temu, Kaszlak79 napisał:

W Zetorze czy Ursusie - owszem 😉.

Dokładnie, ale niektórzy za 100zł oczekują "jakości" jednocześnie wylewając żale jakie to części do zachodnich drogie

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kaszlak79
  • 749 2769

Panie, bo to je Zetor, to młotkiem naprawisz i części tanie oraz w każdym sklepie. No i potem 2-3 sezony i sprzęgło się sypie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418
bears napisał:

6 godzin temu, Kaszlak79 napisał:

W Zetorze czy Ursusie - owszem 😉.

Dokładnie, ale niektórzy za 100zł oczekują "jakości" jednocześnie wylewając żale jakie to części do zachodnich drogie

ja tak nie twierdzę wolę zapłacic raz konkretnie i nie wracać do tego tematu a nie. gownolit co po chwili pada

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kaszlak79
  • 749 2769

Problem w tym że do tych maszyn jest dużo części wszędzie dostępnych ale 80% to gownolit.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kubaguzik
  • 321 1856

problem jest w tym że oryginalnie było 8 porządnych nitów, a tera walą po kosztach 6 nitów i do tego materiał gównolit. nieraz dla siebie lepiej kupić oryginalne z rozbiórki

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kaszlak79
  • 749 2769

I tu właśnie pęka mit Zetora/Ursusa który jest dobry, tani i trwały a części są w każdym sklepie za rogiem. W "zachodniaku" płaci się krocie za części ale po naprawie zapomina się na parę sezonów o danym podzespole. Aaa, żeby nie było - sam mam Z8011 jako pomocniczy traktor ale mam do "roboty" hamulce i aż się boję żeby do tego nie wracać co 2-3 lata...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kubaguzik
  • 321 1856

jednego roku w 60tce, 3 razy wymieniałem tą tarcze, nawet chyba raz czy dwa uznali gwarancje, ale za 3 razem mialem już głęboko w d... ich gwarancje i znalazłem w jednym sklepie leżaka od zetora i chodzi już 5 lat

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tyfo89
  • 532 1823
Kaszlak79 napisał:

I tu właśnie pęka mit Zetora/Ursusa który jest dobry, tani i trwały a części są w każdym sklepie za rogiem. W "zachodniaku" płaci się krocie za części ale po naprawie zapomina się na parę sezonów o danym podzespole. Aaa, żeby nie było - sam mam Z8011 jako pomocniczy traktor ale mam do "roboty" hamulce i aż się boję żeby do tego nie wracać co 2-3 lata...

To po co się męczyć ze złomem z głębokiej komuny sprzedać najlepiej na złom i kupić jakiś fajny "zachodni" ciagniczek i nie będzie trzeba go naprawiać co roku. Tak jak jak wyżej wspomniałeś co 2-3 lata 🤣

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jaco512
  • 1003 4820

To u Ciebie w garażu pewnie tylko rodowita motoryzacja i polonez też jest na tym samym poziomie co mercedes i nie będziesz przepłacał.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 543 2301
19 godzin temu, Borekk17 napisał:

ja tak nie twierdzę wolę zapłacic raz konkretnie i nie wracać do tego tematu a nie. gownolit co po chwili pada

Jak byś miał zapłacić z 800 zł za tarczę to byś inaczej pisal :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kaszlak79
  • 749 2769
Tyfo89 napisał:

Kaszlak79 napisał:

I tu właśnie pęka mit Zetora/Ursusa który jest dobry, tani i trwały a części są w każdym sklepie za rogiem. W "zachodniaku" płaci się krocie za części ale po naprawie zapomina się na parę sezonów o danym podzespole. Aaa, żeby nie było - sam mam Z8011 jako pomocniczy traktor ale mam do "roboty" hamulce i aż się boję żeby do tego nie wracać co 2-3 lata...

To po co się męczyć ze złomem z głębokiej komuny sprzedać najlepiej na złom i kupić jakiś fajny "zachodni" ciagniczek i nie będzie trzeba go naprawiać co roku. Tak jak jak wyżej wspomniałeś co 2-3 lata 🤣

Bo jakiegokolwiek zachodniego ciągnika szkoda by mi było w krzaki albo zimą do zrywki 🤣🤣🤣. Zachodni mam do pracy "regularnej", Zetora 8011 zamieniłem za C-360 która wg. mnie nie nadaje się do niczego poważnego 😉.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tyfo89
  • 532 1823

Eee tam ale chociaż nie będzie się psuł co roku a i jaki komfort z 5 lat życie sobię przedłóżysz no i najważniejsze nie będziesz musiał się skarżyć na polsko/czeskie złomy w internecie to też zaoszczędzony czas same plusy 😉. Więc nic tylko siadać przed olx i szukać igiełki z zachodu no bo nowego to raczej szkoda do gnoju.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kaszlak79
  • 749 2769

Nie mam gnoju bo nie mam hodowli 😉. Zachodniaka mam jako główny i nie żałuję choć jest wiekowy. Każdy Zetor/Ursus lover nim jest tak długo, jak długo nie przyjdzie mu popracować czymś cywilizowanym, nie koniecznie nawet najnowszym 😉.

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418
bears napisał:

19 godzin temu, Borekk17 napisał:

ja tak nie twierdzę wolę zapłacic raz konkretnie i nie wracać do tego tematu a nie. gownolit co po chwili pada

Jak byś miał zapłacić z 800 zł za tarczę to byś inaczej pisal :)

zapłacił bym i 1000 aby tylko chodziło i więcej do tego nie wracać ale niestety do tych cudownych ciągników nie ma nic dobrego jedynie dostępny tani gownolit

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tyfo89
  • 532 1823
1 godzinę temu, Kaszlak79 napisał:

 

Nie mam gnoju bo nie mam hodowli 😉. Zachodniaka mam jako główny i nie żałuję choć jest wiekowy. Każdy Zetor/Ursus lover nim jest tak długo, jak długo nie przyjdzie mu popracować czymś cywilizowanym, nie koniecznie nawet najnowszym 😉.

 

Hahaha😆 jaki ja tam lover szanujemy się to raczej ja mogę powiedzieć zachodnie lover i ogólnie wszystko co zachodnie to za***iste a reszta to gówno tylko szkoda że o sobię tego nie powiesz że gdybyś mógł być to byś się urodził na zachodzie 😆. Jeździłem i ciągnikami z technologią zachodnią jakieś tam rozeznanie mam. I wydaje mi się że jest cywilizowany. Ale i tak bym polecał zmienić 80tke na jakiś zachodni rodzynek i mieć już spokój z częstymi remontami i nie męczyć się owym gównem wyjdzie na zdrowie 😉

Edytowano przez Tyfo89

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 543 2301
1 godzinę temu, Borekk17 napisał:

zapłacił bym i 1000 aby tylko chodziło i więcej do tego nie wracać ale niestety do tych cudownych ciągników nie ma nic dobrego jedynie dostępny tani gownolit

Będzie jeszcze gorzej ;)  Do tych zabytków jakościowych części niestety już nie ma, a na pewno nie w takiej jakości oryginalnej która nawet wtedy była już wątpiliwa a żywotność egzemplarzy zależało od tego "jak wyszło" w fabryce.

Nie ma się co oszukiwać, ktoś kto został przy tych ciągnikach albo jeszcze je kupuje jako narzędzie do pracy ... Tylko współczuć

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj