Blok silnika Same Silver 90 VDT
 

Blok silnika Same Silver 90 VDT

  • 1476 wyświetleń
Pany jest problem, w zaznaczonych miejscach wydostaje się olej widać pęcherzyki powietrza, tak jest na dwóch tłokach, silnik chłodzony powietrzem, miał ktoś podobny przypadek, pękła tuleje czy tylko uszczelki jak myślicie?gdzie się udać i jak to naprawić?

Informacje o zdjęciu Blok silnika Same Silver 90 VDT


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • dawid464
  • 24 378

dolna strzałka to olej z komory korbowej silnika są tam takie podkładki pod cylindrami,  ta druga to spod głowicy są tam takie pierścienie , moze wystarczy dociągną głowice c i problem zniknie  

Edytowano przez dawid464

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Ogrodnik08
  • pawelkarczewski
  • 314 1944

śruby dociągnięte zgodnie z książką serwisową na 50 Niutonometrów i 90°, polecasz jakiegoś mechanika ? Najlepiej Konin +100km, boję się że tuleje pękły

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LEX266
  • 250 808

Kolo to proste głowice jak w c 360 . Weź klucz dynamometryczny i po prostu dokręć nakrętki na krzyż odrobinę mocniej. Skończą ci się wycieki. Tam nawet nie ma uszczelek...zwykłe blaszki. Na dole regulacyjne na górze jak we "Władku".

Edytowano przez LEX266

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rocknrollnik1
  • 1276 3834

tylko trzeba pamiętać o tych korkach w głowicy. Zeby dostać się do szpilek trzeba je wykręcić .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przemob1234
  • 6 202

Jeżeli chodzi o dolny wyciek to są tam oringi i być może się uszkodził


A do góry tak jak koledzy piszą jest podkładka o odpowiedniej grubości która odpowiada za odpowiednią wielkość komory spalania

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • KaMel
  • 30 91

Oringi pod cylindrami twardnieją ze starości i temperatury, dokrecanie jeśli już pomoże to tylko na chwile. Da radę zmienić bez odkręcania miski i korbowodów. 
Uszczelki pod głowice maja zazwyczaj nacięcia oznaczające grubość, najlepiej założyć takie same, bądź samemu pomierzyć.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LEX266
  • 250 808

To nie tuleja tylko użebrowany cylinder, który można wyjąć do góry bez problemu, pod warunkiem poluzowania kolektorów i osłon. Mechanik od c 360 to Ci zrobi...

Każdy z widocznych (użebrowanych) cylindrów wychodzi oddzielnie- jak w "Romecie"....(jeżeli wiesz o czym piszę?)

A tak w ogóle to wygląda to tak przykład:

https://allegro.pl/oferta/cylinder-same-drago-laser-tuleja-1054pt-0071112005-9193728633

 

/INTERNET TO POTĘGA/. Pozdrawiam

Edytowano przez LEX266

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj