Skocz do zawartości

Alliance 320/85/r32



Ferguson doczekał się nowych opon. Wymiana oryginalnych diagonalnych na radialne. Jakim ciśnieniem je napompować?



Rekomendowane komentarze

I są przeważnie dzisiaj bezdętkowe to wielki plus.Bo na dętkach trzeba mieć większe ciśnienie bo dętki przeszczypie na małym.Dlatego dobre są bez dętkowe ze można mieć małe i tylko opona pracuje a nie w niej dętka się przemieszcza.

Mam gdzie nie dzie dętki ale jak by przyszło wymieniać to tylko na bez dętkowe radialki.

Edytowane przez Strongman

Wywal dętki załóż odpowiednie wentylki i będziesz miał komfort a jak nie wiesz czy będzie działać to zajedz do wulkanizatorów i oni ocenią felgi czy się nadadzą.Bo te opony działają uszczelniają się jak oring, i tam ocenią rant jak coś podszlifują i będzie dobrze albo i nie to wtedy dętka ale ogólnie na każdą felgę jednolitą,opona bezdętkowa będzie pasować aby tylko nie jakaś skręcana nitowana lub przerdzewiała.

Edytowane przez Strongman
11 godzin temu, yacenty napisał:

aaaa, ja w radialkach mam 1.2 i dzwigam wielkie ciężary no ale z jednej strony kleber a zdrugiej michałek

Ta sama fabryka 

 

12 godzin temu, bajek14 napisał:

radialki można nabić na 1.2 bara ale nie na 1.6

Ja w turze bije czasami po 3.5 bara z przodu, wraz sie mocno uginaja. Z oponami przez 12 lat nic sie nie dzieje, jedynie felgi pękaja. Trelleborgi


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v