Renault 155.54 Turbo TZ
 

Renault 155.54 Turbo TZ

  • 1875 wyświetleń
Nowy zabytek

Informacje o zdjęciu Renault 155.54 Turbo TZ


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • songo
  • 797 4568
jak TZ to na pewno amortyzowana
a skrzynia też widać mechaniczna bo rewers widać po prawej stronie mechaniczny

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3870 8146

Jak mechaniczna i zadbana to super sprzęt. Newralgiczny element to rewers, dobrze wysprzęglać, nie szarpać i będzie ok. Drugi to gówniany most przedni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • witejus
  • 8518 10894
2 godziny temu, Krzysztof81 napisał:

Drugi to gówniany most przedni.

Dlaczego gówniany?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3870 8146

Uszczelniacze, łożyska. Wszyscy co u mnie mają Renaty mają to samo łącznie ze mną.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusik3512
  • 58 807

Największa wada mostu to sztywne połączenie wału od napędu. Jak wybije most na tulejach to urywa wałek od napędu wychodzący z przedniego mostu. Uszczelniacze to nie problem wystarczy założyć corteco i jest sucho łożyska lecą tylko na zwrotnicach, mam 2 Renault i w każdym robiłem most, po naprawie jest wszystko ok sucho i łożyska się nie wybijają tylko trzeba smarować. W dekielkach zwrotnicy wstawiłem kalamitki i smaruję łożyska.

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • songo
  • 797 4568
Krzysztof81 napisał:

Jak mechaniczna i zadbana to super sprzęt. Newralgiczny element to rewers, dobrze wysprzęglać, nie szarpać i będzie ok. Drugi to gówniany most przedni.

rewers wystarczy się zatrzymywać żeby przebijać, bo jak się będzie toczył to będzie zgrzytać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • witejus
  • 8518 10894
Dnia 2.08.2022 o 08:40, Ursusik3512 napisał:

Największa wada mostu to sztywne połączenie wału od napędu. Jak wybije most na tulejach to urywa wałek od napędu wychodzący z przedniego mostu

Jakbyś widział jak był wybity gdy mojego kupiłem to byś się 🙆‍♂️ i jakoś nic nie urwało.Poza tym to jak dbasz tak masz, jak ktoś nie patrzy nie sprawdzi czy nie ma luzu, tylko jeździ dotąd aż się urwie to wypisuje głupoty że gówniane mosty. Jakby w innych traktorach się nie psuły.Jak pamiętam to tu na forum o wiele więcej ukręconych wałków było w Fergusonach.

Edytowano przez witejus

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusik3512
  • 58 807

Masz rację w jednej wymieniłem tuleje i jest ok , w drugiej kupiłem z urwanym wałkiem francuz jeździł cały czas na włączonym napędzie, elektrozawór się zaciął i nie rozłączało napędu. Teraz minęło w jednej 3 lata w drugiej rok i jest wszystko ok wystarczy smarować most na tulejach.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj