Przyczepa D-46 A
 

Przyczepa D-46 A

  • 1218 wyświetleń

Już wywraca


Informacje o zdjęciu Przyczepa D-46 A

Zrobione z samsung SM-G525F

  • 4 mm
  • 1/430
  • f f/1.8
  • ISO 40

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • jaco512
  • 362 2715

Przy obecnych cenach stali takie przeróbki chyba drogo kosztują.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krilan06
  • 1555 5573

Znajomy do zwykłego rozrzutnika za dwie boczne burty zapłacił 1600zł 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sznajdik
  • 563 4725

Wszystkie materiały do przeróbki 5koła boki ramy zostały stare i burty no i koszt roboty

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Autofan
  • 26 294

W jaki sposób odcinałeś łączenia skrzyni z ramą główną?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sznajdik
  • 563 4725

Plazmą wyciąłem i wykorzystałem ponownie nie odcinając ich od kontowników bocznych. Ciąłem jak najgłębiej dało radę w ceówce a spawałem do profila to parę cm zapasu było

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wlamaj1
  • 117 589

Siłowniki od wywrotu nie będą kolidować z hamulcowymi przy maksymalnym ugięciu resorów? Co Cię skłoniło do takiego rozmieszczenia mocowań od wywrotu, dlaczego nie umieściłeś ich w jednej linii z siłownikami?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sznajdik
  • 563 4725

Miałem pewne obawy co do kolizji ale tak zamontowane są w d 35 i innych więc .... poza tym gdzie umieścisz przedni jak nie tam gdzie jest każde inne miejsce jest kolizyjne? A tylny musisz umiejscowić tyle samo od końca co przedni od początku paki żeby ciężar równo wypychały bo inaczej bedzie wichrować skrzynię przy kiprowaniu. Uszy nie mają nic wspólnego z siłownikami gdzie chcesz tam wstawisz. Czemu hl ma siłowniki i uszy tak dziwnid po rozmieszczane? bo nie ma znaczenia

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wlamaj1
  • 117 589

Bodajże użytkownik czesio200 też przerabiał d46 na wywrotki i po przeróbce stwierdził że mógłby przesunąć przedni siłownik do tyłu i tylny do przodu i nie byłoby ryzyka kolizji. Uszy w jednej linii z siłownikami nie powodują gięcia ramy i akurat w HL-ce ośmiotonowej bardzo często użytkownicy dokładają trzecie ucho wywrotu. Nieważne, zrobiłeś jak uważałeś i jak Ci było wygodnie, ważne że spełnia swoją funkcję. Pytałem z ciekawości, dzięki za odzew...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sznajdik
  • 563 4725

Nie da się przesunąć przedniego siłownika do tyłu on musi być wstawiony w obrotnicy bo poza obrotnicą koliduje z wózkiem przy skręcie, a ile przesuniesz przód musisz to samo zrobić z tyłem by paka równo szła przy kiprowaniu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wlamaj1
  • 117 589

Oczywiście że musi być w obrotnicy ale chyba nie musi być na środku obrotnicy, tam trochę miejsca jest. Nie wiem tylko czy wystarczająco dużo żeby siłownik hamulcowy się wysunął...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj