Massey Ferguson 6290 8470 DYNA- VT 6265
 

Massey Ferguson 6290 8470 DYNA- VT 6265

  • 2870 wyświetleń

Już oficjalnie mogę potwierdzić bo były domysły.
Nowy nabytek Massey Ferguson 8470 DYNA- VT

Firma Forest-Agro usługi leśne, rolnicze, transportowe, rozwija sie ale to jeszcze nie koniec, niedługo zobaczycie z czym będzie chodził :P

Ciągnik po chip tuning na 300 KM czyli zrobiony jest na MF 8480 .
Rocznik 2005, pneumatyka, skrzynia vario 55 km/h, ktoś może powiedzieć brak miękkiej osi ale dla nas to plus mniej będzie sie psuć.

Nie było prosto kupić ciągnik w tej mocy, oglądaliśmy ponad 2 miesiące 8 maszyn. Oglądaliśmy serie 82xx 64xx 84xx oraz Fendy.

Na chwile obecna jest możliwość wynajmu maszyn z operatorami na terenie całego kraju, rozmaite usługi rolne, leśne oraz transport budowalny z załadunkiem.


Informacje o zdjęciu Massey Ferguson 6290 8470 DYNA- VT 6265




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Piotruniu25
  • 2679 12356

Pewnie jakiś frez leśny albo mulczer mu zapniesz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamcio15
  • 887 2579

Mają rozmach... Gratulacje nowego nabytku, oby służył jak najlepiej! 😁👍

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tomek90
  • 1287 12028

Nigdy ciągnika bez miękkiej osi, kto raz spróbuje z amortyzacją to powinien przy niej zostać. 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 177 1930
8 godzin temu, Tomek90 napisał:

Nigdy ciągnika bez miękkiej osi, kto raz spróbuje z amortyzacją to powinien przy niej zostać. 

Jak bym brał nowy to tak była by mięka oś i z przodu  wom, jednakże  w używanych trzeba isc na ustępstwa.   Mam mieka os w 6290 i nie widzę  zbytniej  różnicy  do 6265, tylko że u mnie w okolicy  dobre drogi są. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario666
  • 600 3856

Oszalałeś ? Na olkuszu dobre drogi ? Zawieszenie idzie zostawić 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • corsar12
  • 147 720

Nikt Ci nie ja kazuje po dziurach jeździć trzeba omijać, a nie płakać ze dziury są.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario666
  • 600 3856

Tam nie ma co omijać :) dziura na dziurze a jak dziury nie ma to łopatą zalepione Najlepszy numer był to jak raz było ponad 30 a te Janusze piaskiem sypali bo zrobili smołówke i im się topiła Na klucze tak zrobili nawet telewizj była :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 177 1930
5 godzin temu, mario666 napisał:

Tam nie ma co omijać :) dziura na dziurze a jak dziury nie ma to łopatą zalepione Najlepszy numer był to jak raz było ponad 30 a te Janusze piaskiem sypali bo zrobili smołówke i im się topiła Na klucze tak zrobili nawet telewizj była :)

Powiem ci tak na oponach 600 z przodu i 710 z tyłu to już dziur nie łapiesz bo po prostu do nich nie wpadasz, jedynie tylko wyboje, 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol6130
  • 2971 1763

Nareszcie ktoś potwierdza że amortyzacja przodu to jednak dodatkowy koszt, a nie do końca zawsze ona jest potrzebna. 

Gratulacje nowych trójkątów 👍

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario666
  • 600 3856

Ciągnikiem jakoś przejedzie ale ja 225x40x18 to muzg się telepie a w Iveco wszystkie plastiki grajo :) Widzę po olkuszu że ostro poszli w mulczerowanie 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 177 1930
20 minut temu, Karol6130 napisał:

Nareszcie ktoś potwierdza że amortyzacja przodu to jednak dodatkowy koszt, a nie do końca zawsze ona jest potrzebna. 

Gratulacje nowych trójkątów 👍

 

Jeszcze tym bardziej miękka oś MF jest trochę dziwna  Ponieważ tam są łożyska bezobsługowe. Wymaga to już po tylu latach ingerencji użytkownika  w postaci dodatkowego smarowania. Ponieważ kilka serwisów oglądało mi MF ja najbardziej z korbanków o tym mówił. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol6130
  • 2971 1763

Znajomy mechanik powiedział mi tylko że w tej osi ma co się psuć. 

Jeżdżąc praktycznie w koło komina na pola jest mi ona nie potrzebna, generowała by tylko koszty 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 6510 18861

akurat MF ma prostą os i można wyłączyć, wtedy opiera się na odbojach a to duży plus np do tura.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Finlan
  • 55 525

Amortyzacja przedniej osi to podstawa jak dla mnie :). W  MFach powiedzmy sobie wprost ta konstrukcja amortyzacji jest przekombinowana i co najmniej dziwna, seria 6400 to masakra rozebrać te 4 wachacze na łozyskach stożkowych, młot,palnik i dużo h zabawy ... w Valtrze jest naprosciej jak się da zrobiona i działa pięknie, JD z TlSem, Agrotrony, Fendty mają spoko ale mf i carraro wielowachacz to tragedia cenowa i dla mechanika...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysio22
  • 868 2573

A jak wyglada sprawa przy miekkiej osi w NH? Wydaje się prosta.

Edytowano przez krzysio22

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 6510 18861
Finlan napisał:

Amortyzacja przedniej osi to podstawa jak dla mnie :). W  MFach powiedzmy sobie wprost ta konstrukcja amortyzacji jest przekombinowana i co najmniej dziwna, seria 6400 to masakra rozebrać te 4 wachacze na łozyskach stożkowych, młot,palnik i dużo h zabawy ... w Valtrze jest naprosciej jak się da zrobiona i działa pięknie, JD z TlSem, Agrotrony, Fendty mają spoko ale mf i carraro wielowachacz to tragedia cenowa i dla mechanika...

nie pomyliło Ci się z renault/Claas gdzie kładli carraro te skomplikowane ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tomek90
  • 1287 12028
Przed chwilą, Karol6130 napisał:

Znajomy mechanik powiedział mi tylko że w tej osi ma co się psuć. 

Jeżdżąc praktycznie w koło komina na pola jest mi ona nie potrzebna, generowała by tylko koszty 

 

Na polu też miekka oś pracuje, to nie tylko droga.

Przed chwilą, Finlan napisał:

Amortyzacja przedniej osi to podstawa jak dla mnie :). W  MFach powiedzmy sobie wprost ta konstrukcja amortyzacji jest przekombinowana i co najmniej dziwna, seria 6400 to masakra rozebrać te 4 wachacze na łozyskach stożkowych, młot,palnik i dużo h zabawy ... w Valtrze jest naprosciej jak się da zrobiona i działa pięknie, JD z TlSem, Agrotrony, Fendty mają spoko ale mf i carraro wielowachacz to tragedia cenowa i dla mechanika...

No własnie tylko że te wielowahacze  jak np proactiv w claas to najlepiej pracuje jeśli chodzi o komfort podczas jazdy. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Finlan
  • 55 525
Uziu92 napisał:

Finlan napisał:

Amortyzacja przedniej osi to podstawa jak dla mnie :). W  MFach powiedzmy sobie wprost ta konstrukcja amortyzacji jest przekombinowana i co najmniej dziwna, seria 6400 to masakra rozebrać te 4 wachacze na łozyskach stożkowych, młot,palnik i dużo h zabawy ... w Valtrze jest naprosciej jak się da zrobiona i działa pięknie, JD z TlSem, Agrotrony, Fendty mają spoko ale mf i carraro wielowachacz to tragedia cenowa i dla mechanika...

nie pomyliło Ci się z renault/Claas gdzie kładli carraro te skomplikowane ?

Renault/Claas/ Zetor tam siedzi te cudowne carraro na wielowachaczu. Mam na myśli mosty z np 6280 lub nowszych 64** ( w axionach którejś generacji ten sam mechanizm siedzi) gdzie tam to trochę popierdolone wg mnie jest

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5010 17861
10 godzin temu, rex15 napisał:

o co chodzi?

przednia oś w NH jest. Tyle można powiedzieć. Na pewno daleko jej do JD czy Valtry, a o Classie nie wspominając ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Prawie anonimowy
  • Pigmei
  • 1333 2369

Amortyzowana przednia oś jest zbędna tak samo jak EHR,  klima czy  fotel pneumatyczny, ale jak już jest to całkiem inna wygoda. Ze swojej strony polecam   🙂

 

 

 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj