Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Fendt Favorit 714 + Amazone ZA-M 1501 Profis Hydro?

Ciągnik Fendt Favorit 714 pracuje na polu, współpracując z rozsiewaczem Amazone ZA-M 1501 Profis Hydro. Wyposażony w sześciocylindrowy silnik o pojemności 6,0 litra, rozwija moc 145 KM, co umożliwia efektywne wykonanie zadania nawożenia. Mechaniczna skrzynia biegów 20/20 zapewnia płynną zmianę prędkości, co jest kluczowe podczas manewrowania na zróżnicowanym terenie. Amazone ZA-M 1501, z automatycznym systemem dozowania, umożliwia precyzyjne rozsiewanie nawozu, poprawiając wydajność procesu. Taki zestaw, dzięki zaawansowanej technologii i odpowiedniej mocy, doskonale sprawdza się w intensywnych pracach polowych, zapewniając równomierne nawożenie na dużych powierzchniach.

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Bercik92 napisał:

I nie jest za mały? Bo do mojej 311 podczepiłem talerzówkę 3m oraz pusty siewnik i te koła ledwo co trzymaly się ziemi..

Do moich maszyn jest idealny, jedynie przy siewniku nabudowanym i pełnym zasypie mogła by być tona bo delikatnie brakowało, ale od zeszłego sezonu mam wał na tuza i problem sam zniknął, 300 jest jednak sporo mniejszym ciągnikiem pod względem wagi i gabarytów :)

Henius91 napisał:

Zadowolony z 714? Jest jakiś sposób przy oględzinach tych 700 vario, żeby nie wpakować się od razu na minę? Bo patrząc po ogłoszeniach to dziwnie niskie ceny są tych pierwszych 700 favorit. Często są nawet tańsze niż 514 i 515. 

Mam go w sumie od niedawna, ale jestem zadowolony. 3 mój Fendt na Vario i w mojej opinii najlepszy wybór. Najważniejsza jest chyba skrzynia - ciśnienie i to jak się rozpędza. Często mają też grzebane przy elektrozaworach, spotkałem się z dwoma które z 4 par dwie miały "odcięte". Pewien mechanik powiedział mi też że przy 12 tyś godzin wydmuchują one uszczelkę oraz pada pompa wody. W rzeczywistości jak każda używana maszyna, nie wiadomo co w niej jest, nikt w nią nie wejdzie :)

1 godzinę temu, Bercik92 napisał:

My niestety nie mamy szczęścia do używek bo zawsze po zakupie jakieś kwiatki wychodzą...

Ja przez kilkunaście iągników przez ostatnie lata w dwóch miałem jakieś poważniejsze problemy, więc nie jest aż tak źle :)

16 minut temu, Grzesiek10314 napisał:

 

Za Claas-a czy do pomocy??

 

Za Deutza, za Claasa jest 818 🙂

 

 

Edytowane przez zaqwer1111
1 godzinę temu, Grzesiek10314 napisał:

No to niezła rotacja sprzętu, rozsiewacz też inny jak w tamtym sezonie. Gratulacje i pokazuj to większe cudo 😉 To jakie masz na dzień dzisiejszy ciągniki bo ja to się już pogubiłem.

Przy najbliższej możliwej okazji pokażę :) Obecnie mamy dwa Fendty i MF'a. Rozsiewacz to takie małe marzenie od kilku lat, chciałem mieć taką maszynę na pełnym GPS'ie i się udało :D 

17 minut temu, Henius91 napisał:

Ciągniki kupujesz w Polsce, czy szukasz na zachodzie?

Zdarza się prosto z zachodu przez znajomych coś ogarnąć, ale głównie już w Polsce. 

Weź na prawde dobrego speca od danego modelu traktora a nie kupisz żadnego. Fakt mogą być większe i mniejsze usterki do usunięcia ale najlepiej cena maszyny plus min 30k na ogarnięcie sprzętu, bo jak silnik igła to skrzynia nie domaga albo na odwrót albo oś do zrobienia albo hydraulika albo w elektronice namieszane itp itp a ludzie różnie pojmują to czy maszynya jest w top stanie, na samych pierdołach idzie 10k bez problemu utopić.

Edytowane przez JD1052
zaqwer1111 napisał:

1 godzinę temu, Grzesiek10314 napisał: No to niezła rotacja sprzętu, rozsiewacz też inny jak w tamtym sezonie. Gratulacje i pokazuj to większe cudo 😉 To jakie masz na dzień dzisiejszy ciągniki bo ja to się już pogubiłem. Przy najbliższej możliwej okazji pokażę  Obecnie mamy dwa Fendty i MF'a. Rozsiewacz to takie małe marzenie od kilku lat, chciałem mieć taką maszynę na pełnym GPS'ie i się udało  

chyba MF jest jakoś wyjątkowo dobry bo go jako jedynego nie zmieniasz ?

12 godzin temu, JD1052 napisał:

Weź na prawde dobrego speca od danego modelu traktora a nie kupisz żadnego. Fakt mogą być większe i mniejsze usterki do usunięcia ale najlepiej cena maszyny plus min 30k na ogarnięcie sprzętu, bo jak silnik igła to skrzynia nie domaga albo na odwrót albo oś do zrobienia albo hydraulika albo w elektronice namieszane itp itp a ludzie różnie pojmują to czy maszynya jest w top stanie, na samych pierdołach idzie 10k bez problemu utopić.

Kupiłem ładnego 920  w tamtym roku z 2004 r. Same pierdoły już 30 tyś  żadnej elektroniki, i mechaniki. Po prostu chce mieć ciągnik  taki jaki powinien być, wszystko sprawne .

6 tyś wymiana oleju, sam robiłem cały dzień mało. Teraz kupiłem 1  zbiorniczek wyrównawczy 1 tys zł. Był spawany i cieknie po roku. Gómy na przednie siłowniki TUZ 800 zł  w zamienniku. 

Przedni balast sam będę robił, celuję w 1600 kg minimum. 

4 godziny temu, przemo5040 napisał:

chyba MF jest jakoś wyjątkowo dobry bo go jako jedynego nie zmieniasz ?

Zdecydowanie przyjemniej jeździ się Fendtem, ale MF to krajowy pewny ciągnik który wiem że mnie nie zawiedzie. Póki co jako pomocnika nie potrzebuję nic lepszego :) 

3 godziny temu, tomek73 napisał:

Kupiłem ładnego 920  w tamtym roku z 2004 r. Same pierdoły już 30 tyś  żadnej elektroniki, i mechaniki. Po prostu chce mieć ciągnik  taki jaki powinien być, wszystko sprawne .

6 tyś wymiana oleju, sam robiłem cały dzień mało. Teraz kupiłem 1  zbiorniczek wyrównawczy 1 tys zł. Był spawany i cieknie po roku. Gómy na przednie siłowniki TUZ 800 zł  w zamienniku. 

Przedni balast sam będę robił, celuję w 1600 kg minimum. 

Taka 920 na manie to kolejne ciche marzenie. Niestety części są horrendalnie drogie. Kupowałem też gumy na przedni TUZ, udało mi się za 400zł znaleźć zamienniki. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v