Deflektory w rozrzutniku Pronar
 

Deflektory w rozrzutniku Pronar

  • 3873 wyświetleń
Mocowanie siłowników

Informacje o zdjęciu Deflektory w rozrzutniku Pronar


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • yaro_1
  • 125 1278

siłowniki powinneś zamocować w połowie drzwi, to by było chyba lepsze rozwiązanie

lub też zrobić ręczne, mam nowego joskina, deflektory musiały być ze względu na agencję, wzięliśmy ręczne (za hydrauliczne wołali taczkę mamony) i jesteśmy zadowoleni, raz ustawisz i tak jeździsz

Edytowano przez yaro_1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 694 4200

chciałem siłowniki inaczej zamontować. tak na środku ale nie był tam miejsca to raz a dwa jak coś przerabiam staram się jak najmniej ingerować w org konstrukcje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • yaro_1
  • 125 1278

trochę jest w tym racji, ale.. same deflektory muszą jednak trochę wytrzymać, w końcu są bombardowane cały czas

ja jak już coś przerabiam, to jeżeli mam możliwość podpatrzyć oryginalne rozwiązanie to najpierw jadę zobaczyć jak to jest zrobione, bo tak mogą pojawić się inne pomysły na rozwiązanie problemu (napęd sieczkarni w kombajnie przerobiliśmy na wzór z nowszej wersji kombajnu)

teraz zobaczyłem jeszcze drugie zdjęcie na którym widać bok adaptera, u mnie jest on inaczej zrobiony, bez problemu można by zamocować siłowniki (niekoniecznie spawając, bo u mnie buda w ocynku) bo jest ramka na zewnątrz

Edytowano przez yaro_1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1537 9792

Planujesz go używać jako "rozrzutu granicznego" czy tylko jako osłona na czas transportu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 694 4200

Jako osłona podczas transportu


Na dwa walki nie ma problemu od miedzy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomo12
  • 368 2991

Na zdjęciu można dostrzec podłączenie do siłowników od ponoszenia klapy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 694 4200

podłączone są pod siłowniki od klapy i razem z nią się otwierają

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcin123611
  • 11 169

dzięki za odpowiedź myślałem że jest jakiś osobny obwód do ciagnika lub jakiś elektrozawor do osobnego otwierania deflektorow a nawet aby klapa lewa i prawa otwierały się oddzielnie co jest przydatne przy miedzach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamciow
  • 125 1274

Może głupie pytanie, ma to jakies zastosowanie poza względami wizualnymi ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grabos1981
  • 694 4200
kamciow napisał:

Może głupie pytanie, ma to jakies zastosowanie poza względami wizualnymi ?

bardzo dużo jeżdżę drogami powiatowymi. mamy te szczęście że policja przejeżdża przynajmniej 2 razy dziennie. Tylko czekać kiedy przyczepią sie że lampy zapierd... gnojem jak i cała reszta. A tak lampy czyste a syfu nie widać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamciow
  • 125 1274

W takim przypadku to ma sens, nie wiedziałem że światła po bokach są, u mnie pod adapterem są to nic nie pomoże

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bercik92
  • 2183 7530

Wtych pierwszych Pronar ach zakładali światła pod adapterem później na szczęście to zmienili i zrobili z boku ale jak slomiasty jest gnoj to trzeba wychodzić z kabiny i zgarniać z lamp na ziemię bo zasłaniają... 😏

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1537 9792

W Unii to samo. Akurat w miejscach gdzie lampy, to zbiera się obornik. Jakby dać je bezpośrednio pod walcami, czyli bardziej do środka, to by rozwiązało problem. 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamciow
  • 125 1274

w Jeantilu mam pod adapterem, ale są tak schowane że w żaden sposób się nie brudzą 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysio22
  • 935 2725

Euromilk ma fajne rozwiązanie do lamp. Jak się otwiera gilotyna to klapka zamyka światła, a jak zamyka to klapka w górę i lampy czyste. 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysio22
  • 935 2725

 

W 12:40 widac kawałek. Kiedys ktorys jupiter to pokazywał dokladnie. 

Lub tutaj w 26 minucie 

Edytowano przez krzysio22

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1537 9792

To się nie sprawdzi przy mechanicznie otwieranych deflektorach. No a przy hydraulicznych jest to niepotrzebne.  Szoko to pokazywał w 5:30

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj