Deutz fahr 5125
 

Deutz fahr 5125

  • 5256 wyświetleń

Informacje o zdjęciu Deutz fahr 5125




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • WojtekBuawski
  • 19 277
dawidor111 napisał:

Również poszukuje ciągnika i byłem dziś oglądać df. Wyszła teraz nowa seria 6115 c. Trzeba do niego dołożyć 50 tys podłóg 5125 ale ciągnik dłuższy i sporo cięższy do tego amortyzowana ośka sam nie wiem czy się nie skusić.

Jaka przekładnia w tym 6c?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1280 9326
49 minut temu, michalmr99 napisał:

bardzo mocna oś przednia z dużymi hamulcami ciekawe u której konkurencji jest taka przednia oś o takiej nośności? 

A chociażby NH T5 utility na osiach HD. A argument, że nie bez powodu Claas ma je w swojej ofercie to żaden argument. Claas Atos to nie jest jakoś najchętniej kupowany model z tego przedziału mocy. Jesteś użytkownikiem tego DF-a więc to normalne, że będziesz go wychwalał ponad wszystko. 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dawidor111
  • 14 323
WojtekBuawski napisał:

dawidor111 napisał:

Również poszukuje ciągnika i byłem dziś oglądać df. Wyszła teraz nowa seria 6115 c. Trzeba do niego dołożyć 50 tys podłóg 5125 ale ciągnik dłuższy i sporo cięższy do tego amortyzowana ośka sam nie wiem czy się nie skusić.

Jaka przekładnia w tym 6c?

To samo co w 5125 tyle że dołożone są pełzające czyli 60+60

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • michalmr99
  • 22 212

Henius91 Nie wychwalał tylko trochę go bronił bo niektórzy wiedzą psy a nawet nim nie pracowali jest poprostu ok po tym przebiegu co zrobiłem i tyle a Nh unlity to niestety ale inny gabaryt i on to segment z małą 6 od df

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1280 9326

Chyba Ci się pomyliło z T5 DC. T5 Utlility to następca starej T4, czyli ciągnik mniejszych gabarytów, z możliwością dołożenia osi od większej serii. To samo w Case. Ten DF to może konkurować z Farmallem C, który tak samo może mieć osie HD. Luxxum i Vestrum to już bardziej jak DF 6. Ja przy zakupie ciągnika tez brałem pod uwagę 5100G, ale nie zrobił na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia, strasznie delikatny się wydawał w porównaniu do CNH. Jedyne co to podoba mi się wykończenie kabiny

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zacx18
  • 29 370
michalmr99 napisał:

Widzę że dużo ludzi komentuje a wcale nie miało doczynienia z tym ciągnikiem. Ja jako posiadacz i widząc na wiosce kolejnych 5 takich ciągników mogę się czszegółowo wypowiedzieć . Dużo osób tu piszę że ciągnik słabo wykonany ..... a czy widzieliście MF serii global ? albo jd serii m to tylko drożdsi konkurenci. A po drugie jak by te ciągniki były tak złe to by ich tyle lat claas nie miał w ofercie . Jak dla mnie ciągnik jest na plus , przede wszystkim niskie spalanie , orka 5 ha gliny podkreślam gliny ciężkie trudne warunki 90l porównaniu do Ursusa 1224 145l to duża różnica. Bardzo żwawy w transporcie radzi sobie bardzo dobrze nawet z dużym ładunkiem 26 t dwie przyczepy hl 8011 . silny na wom. bardzo dobra zwrotność ,dobre wyważenie ciągnika nie skacze na drodze, turem podnoszę 1,3 t i tył nie lata a w drugą stronę to zestaw brona wirnikowa i siewnik i nie ma problem ze stabilnością a i bardzo mocna oś przednia z dużymi hamulcami ciekawe u której konkurencji jest taka przednia oś o takiej nośności? ... dodam jeszcze że wydajna pneumatyka i komfort pracy też jest dobry. Jak ktoś nie potrzebuje komputerów i elektrycznych bajerów to za tę pieniądze uważam że to jest dobry ciągnik a porównanie z ciągnikami drozszymi o 60czy 100% jest bez sensu bo to dwa inne światy to tak jak by porównywać audi a4 do a8

ogólnie to nie jest jakaś nowa konstrukcja , sam mam df agroplus 100 i wygląda na to że skrzynia mosty idt nic się nie zmieniło , a że ciągnik ma już 9k godzin i nie widać jakiegoś zużycia ma się dobrze czyli można powiedzieć że całkiem udana konstrukcja , przednia oś z hamulcami duży plus a mimo tego przebiegu i pracy z turem żadnego zużycia , już nie wspominając że przedni most o wiele masywniej to wygląda niż w grupie cnh

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • michalmr99
  • 22 212
Henius91 napisał:

Chyba Ci się pomyliło z T5 DC. T5 Utlility to następca starej T4, czyli ciągnik mniejszych gabarytów, z możliwością dołożenia osi od większej serii. To samo w Case. Ten DF to może konkurować z Farmallem C, który tak samo może mieć osie HD. Luxxum i Vestrum to już bardziej jak DF 6. Ja przy zakupie ciągnika tez brałem pod uwagę 5100G, ale nie zrobił na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia, strasznie delikatny się wydawał w porównaniu do CNH. Jedyne co to podoba mi się wykończenie kabiny

new Holland t5.115 unlity ma nośność 6.5 t a Deutz fahr 5120g 7.5t

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysio22
  • 868 2556
15 godzin temu, michalmr99 napisał:

Widzę że dużo ludzi komentuje a wcale nie miało doczynienia z tym ciągnikiem. Ja jako posiadacz i widząc na wiosce kolejnych 5 takich ciągników mogę się czszegółowo wypowiedzieć . Dużo osób tu piszę że ciągnik słabo wykonany ..... a czy widzieliście MF serii global ? albo jd serii m to tylko drożdsi konkurenci. A po drugie jak by te ciągniki były tak złe to by ich tyle lat claas nie miał w ofercie . Jak dla mnie ciągnik jest na plus , przede wszystkim niskie spalanie , orka 5 ha gliny podkreślam gliny ciężkie trudne warunki 90l porównaniu do Ursusa 1224 145l to duża różnica. Bardzo żwawy w transporcie radzi sobie bardzo dobrze nawet z dużym ładunkiem 26 t dwie przyczepy hl 8011 . silny na wom. bardzo dobra zwrotność ,dobre wyważenie ciągnika nie skacze na drodze, turem podnoszę 1,3 t i tył nie lata a w drugą stronę to zestaw brona wirnikowa i siewnik i nie ma problem ze stabilnością a i bardzo mocna oś przednia z dużymi hamulcami ciekawe u której konkurencji jest taka przednia oś o takiej nośności? ... dodam jeszcze że wydajna pneumatyka i komfort pracy też jest dobry. Jak ktoś nie potrzebuje komputerów i elektrycznych bajerów to za tę pieniądze uważam że to jest dobry ciągnik a porównanie z ciągnikami drozszymi o 60czy 100% jest bez sensu bo to dwa inne światy to tak jak by porównywać audi a4 do a8

Ale wiesz, że global jest sporo tańszy od tego DFa? A przynajmniej był. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pedro2
  • 4014 9103

Jeśli ten df z foto 220netto to MF Mka następca globala tańszy nie będzie. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysio22
  • 868 2556

Pamiętam, że szło wyrwać globala w Roltomie za 180 netto chyba. Ale to był koniec 2020 bodajże. 

Ten DF mi się podoba, tylko że jest więcej złych opinii niż tych dobrych. Na okolicy dużo tego jeździ tylko to wszystko starsze serie i w większości 6 serie i na nie ludzie nie narzekają a kto ma agrofarma lub mniejsze agrotrony to już różnie. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pedro2
  • 4014 9103

Koniec 2020r to tak, ale teraz to już grube tysiące nie aktualne 😋

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysio22
  • 868 2556

Ale da się chyba jeszcze dostać zwykłego globala na dyna 4. Skrzynia wydaje mi się, że w MF lepsza. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ThePerkins
  • 586 4120

Globala już nie dostaniesz, Emka teraz to pewnie koło 210-220 się będzie kręcić 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pedro2
  • 4014 9103

5712m na dyna4? Szczerze mówiąc to nie śledzę teraz cen w tematach, ale jeśli tak to coś tanio się wydaje jak na teraźniejsze czasy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysio22
  • 868 2556
7 godzin temu, ThePerkins napisał:

Globala już nie dostaniesz, Emka teraz to pewnie koło 210-220 się będzie kręcić 

Jak jest na dzień dzisiejszy nie wiem. Znajomy jakos w listopadzie przyprowadził globala z serii jak twój, tylko nie wiem czy z placu, czy na zamowienie. Wiem, że chcial nh td to jakoś go odciagnalem od tego planu xD

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ThePerkins
  • 586 4120
pedro2 napisał:

5712m na dyna4? Szczerze mówiąc to nie śledzę teraz cen w tematach, ale jeśli tak to coś tanio się wydaje jak na teraźniejsze czasy

12 i 13 chyba tylko na skrzyni 12x12 , szczerze to jeszcze na żywca takiego nie widzualem. Byłem w siedlcach na wystawie I tak gadaliśmy to ponad 200 netto z takiego jak mój było tyle że M, teraz na pewno drożej... Tdkiem jeździłem, nie za ta kase ciągnik, mało tańszy od mf czy df 5110ggs

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Shaun
  • 167 882

@ThePerkins Ty chyba kupowałeś jakoś maj/czerwiec jak była promo. 

Coś sie psuło ?? Albo wku*wia ??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ThePerkins
  • 586 4120

Zamówiony był już w październiku 2020 ( i chyba trochę za wcześnie ). Awarii póki co odpukać brak, jedynie kalibracja skrzyni i przepinali mi kostkę od świateł bo szeprzacze mi nie świeciły. Ustawianie głębokości podnośnika jakoś bardziej pasuje mi z serii 3000, tutaj za bardzo czułe, tak reszta na plus 

Edytowano przez ThePerkins

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Shaun
  • 167 882
Dnia 22.01.2022 o 20:14, ThePerkins napisał:

Zamówiony był już w październiku 2020 ( i chyba trochę za wcześnie ). Awarii póki co odpukać brak, jedynie kalibracja skrzyni i przepinali mi kostkę od świateł bo szeprzacze mi nie świeciły. Ustawianie głębokości podnośnika jakoś bardziej pasuje mi z serii 3000, tutaj za bardzo czułe, tak reszta na plus 

A to przepraszam, pomyliłem zdjęcia albo... Hui z tym. Może jutro dodzwonie się do naganiacza z MF to się dopytam ile kosztuje 5709-10 na Dyna4 w podstawie. Twój ma automatykę biegów i sprzęgło w hamulcu ??

Takie awarie/usterki to pikuś. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ThePerkins
  • 586 4120

Nie, Nie brałem tego, sprzęgło e hamulcu to jedynie potrzebne do ładowacza. Autodrive po przejażdżce na placu nie zachęciło mnie do montażu tego u siebie, zresztą jak rozmawiałem z przedstawicielem to mówił że biorą I nie używają, tak samo jak z pneumatyką jednoobwodową


A tak ciągnik odebrałem dopiero w lipcu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bambi14
  • 87 1419
sprzeglo w hamulcu przydaje się też przy prasie, automatyczne zmiana polbiegow według mnie bez sensu, w szczególności pod obciążeniem (efekt jakbyś na polsprzegle zmieniał) odnośnie pneumatyki-ja np mam wszystkie przyczepy ze starego typu hamulcami wiec tylko jedboobwodowej używam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ThePerkins
  • 586 4120

Ja przy prasie jak nie nożnym to na powershutle, ale wiadomo kwestia gustu i upodobań 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj