Wnętrze kabiny w Mtz 82
 

Wnętrze kabiny w Mtz 82

  • 3081 wyświetleń

Zimę robi na całego a ja z robotą w lesie 😀😂. Pomalowane podkładem jak wyschnie to już teraz będzie z górki.

Miałem na podłogę pod siedzeniem dawać materiał ale chyba poszukam jakiejś gumy.. Będzie dużo łatwiej utrzymać czystość i tak łatwo jak materiał się nie zniszczy..

Jak mam podłogę róże rozebraną to mam jeszcze dwa pytanka.

Czy w dźwigni reduktora wolne szybkie jest jakis wodzik? Czasem zdarza się że na szybszym przełożeniu na niższych biegach czy to na drodze czy w polu raz na czas wyrzuci mi na luz na 9 biegu nie ma tego problemu czy to na pusto czy pod obciążeniem. Pewnie za jakiś czas trzeba będzie zaglądnąć do skrzyni ale może da się to podregulować,dodan że dźwignia przy zmianie chodzi bardzo lekko..

Druga sprawa to dźwignia pedału sprzęgła ma luz na tym wałku wychodzącym że skrzyni i na końcu na "pedale" robi się spory luz na boki.. Tam jest jakaś tulejka czy trzeba będzie reanimować ten wałek?


Informacje o zdjęciu Wnętrze kabiny w Mtz 82

Zrobione z HUAWEI SNE-LX1

  • 4 mm
  • 40000000/1000000000
  • f f/1.8
  • ISO 500

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Andpol
  • 948 7296

Dzwignia reduktora u mnie też ma za***isty luz na boki i czasem wskoczy na luz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rocknrollnik1
  • 1276 3834

ten luz jest w osi wałka,czy tak jakby jajko w obudowie się zrobiło?

Bo luz po osi jest normalny.W bloku nie ma tulejki,z tego co wiem,tylko zaślepka z prawej strony bloku skrzyni.

możesz puknąć młotkiem w zacisk wąsa  przed dokręceniem go do wałka,żeby się bardziej wysunął i będzie mniej schowany.Ale to wszystko może być niepotrzebne, bo wałek i tak trzymają widełki za obudowę łożyska oporowego .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robi57362
  • 2338 14045

co do latającego reduktora to tak u mnie bylo to samo rozebrałem pokrywe wymieniłem zatrzask i jeden czort. na pedałach hamulca byla taka gumowa tuleja z kolnierzem i idealnie pasowała w otwór w podlodze i pod dwzignie reduktora wsadzilem ja tam dorobiłem blaszke żeby nie wypadła i teraz jest luksus chodzi z delikatnym oporem tak że podczas jazdy w ogóle sie nie rusza

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • prorok
  • 2048 11807

@Andpol

U mnie luz bez założonej przedłużki dźwigni to ok 1cm na boki.. 

Myslalem ze tutaj jest jakiś wodzik albo cos w ten deseń który da się podregulować😉 Jak tak to trudno najwyżej za jakiś czas zrobię przegląd skrzyni i tyle 😉

@rocknrollnik

Raczej to drugie.. Bo sama dźwignią bez przedłużki na "górze" ma luz na boki ok. 1cm 

Na pedale sprzęgła ten luz chyba zostawię bo na pedałach od hamulca luz na boki jest podobny tyle że przy hamulcach dźwignie mieszczą się w tej blasze w podłodze a ta od sprzęgła wyrobiła sobie własny otwór 😂i to mnie trochę martwi... 😉😀

@robi57362

Latanie dźwigni lataniem ale wyskakiwało Ci na luz? 

Patent o którym piszesz na pewno wykorzystam oczywiście jeśli nie masz nic przeciwko? 😀U mnie ta dźwignia bardzo lekko chodzi tzn. Bardzo łatwo zmienia się z żółwia na zająca. Jak na ruska to aż za lekko 😀😂

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rocknrollnik1
  • 1276 3834
3 godziny temu, prorok napisał:

Na pedale sprzęgła ten luz chyba zostawię bo na pedałach od hamulca luz na boki jest podobny tyle że przy hamulcach dźwignie mieszczą się w tej blasze w podłodze a ta od sprzęgła wyrobiła sobie własny otwór 😂i to mnie trochę martwi... 😉😀

to normalne.Ramię się odgina w czasie wciskania sprzęgła i wyrabia jajowaty otwór w podłodze. W mtzcie ze starą kabiną do podłogi przykręciłem sklejkę  gr ok 10mm z otworem na pręt od pedału sprzęgła i nasmarowałem smarem.Działa elegancko,a wcześniej po wciśnięciu zdarzało się ,że pedał nie wracał ,bo zaklinował się w tym jajku.

Edytowano przez rocknrollnik1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamalo25
  • 9 238

Już jak sie tak bawisz to mam propozycję abyś dodatkowo wygłuszyl maskę od środka jakimiś matami odpornymi na temperature, oczywiście nie zaklejając żadnych otworów wentylacyjnych ale to też dużo daje takie wyciszenie maski, przy takiej zabawie warto dołożyć i to zrobić jeszcze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Andpol
  • 948 7296

@prorok dziwne mi się wydaje że reduktor wyskakuje na 6 biegu żółw a na 4 biegu zając już nie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pomorzanin1222
  • 117 427
12 godzin temu, rocknrollnik1 napisał:

to normalne.Ramię się odgina w czasie wciskania sprzęgła i wyrabia jajowaty otwór w podłodze. W mtzcie ze starą kabiną do podłogi przykręciłem sklejkę  gr ok 10mm z otworem na pręt od pedału sprzęgła i nasmarowałem smarem.Działa elegancko,a wcześniej po wciśnięciu zdarzało się ,że pedał nie wracał ,bo zaklinował się w tym jajku.

W mtz 82 z małą kabiną te sprzegło to norma

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj