Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Kubota m7152 pchanie przyczepy?

Ciągnik Kubota M7152, znany z imponującej mocy 150 KM, manewruje przyczepą na placu gospodarstwa. Wyposażony w wydajny 6-cylindrowy silnik o pojemności 6,1 litra i skrzynię biegów PowerShift, zapewnia płynność operacji nawet przy dużym obciążeniu. Dzięki zaawansowanej technologii napędu, współpraca z przyczepą rolniczą przebiega sprawnie, umożliwiając efektywne przemieszczanie ładunków. M7152 doskonale radzi sobie w zmiennych warunkach terenowych, a jego możliwości udźwigu i manewrowość są niezastąpione podczas intensywnych prac polowych.




Rekomendowane komentarze

Nie, nieboszczyków tego modelu coraz więcej.


A ten odlew nie tak łatwo złamać. To nie jest część konstrukcji na tym wiszą obciążniki.


soltys48 napisał:

Identyko jak w fatmttracku

Co za baran to wymyślił to ja nie wiem. Mało tego, że zakres skrętu mały to jeszcze jest na takiej wysokości, że polski dwuosiowy rozrzutnik ciężko zapiąć, bo niemal pionowo w dół leci zaczep.

8 godzin temu, Bananek napisał:

 

Co za baran to wymyślił to ja nie wiem. Mało tego, że zakres skrętu mały to jeszcze jest na takiej wysokości, że polski dwuosiowy rozrzutnik ciężko zapiąć, bo niemal pionowo w dół leci zaczep.

 

 A co za baran wymyślił podpinanie przyczep na przedni zaczep 😜 Ten zaczep służy do czego innego i żaden konstruktor raczej nie tworzył go z tą myślą że ktoś będzie na tym przyczepy pchał 😜

  • Like 1

To już wiadomo gdzie jest złoty pociąg 😜 Poza tym to chyba robiłeś prawko, więc powinieneś się tam nauczyć cofać z przyczepą, no chyba że w inny sposób zdobyłeś prawo jazdy 🤪 Jeśli się raz nauczysz cofać to przez całe życie to potrafisz nie zależnie od tego jak często cofasz.... takich rzeczy się nie zapomina 🤪

  • Like 1
  • Root Admin
darek3 napisał:

To już wiadomo gdzie jest złoty pociąg 😜 Poza tym to chyba robiłeś prawko, więc powinieneś się tam nauczyć cofać z przyczepą, no chyba że w inny sposób zdobyłeś prawo jazdy 🤪 Jeśli się raz nauczysz cofać to przez całe życie to potrafisz nie zależnie od tego jak często cofasz.... takich rzeczy się nie zapomina 🤪

na szczęście albo nie, nie musiałem cofać z dwuoska na egzaminie, na b+e cofasz tylko laweta. jako tako umiem cofać z przyczepami dwuosiowymi po podwórku, ale sorry dla mnie zrobienie 3 zakrętów 90 z czego ostatni w bramie do hali gdzie dojazdowka ma 5m szerokości nie jest super łatwe. może gdyby to robił raz w tygodniu to robiłbym to na lustereczko tylko, ale że robię 3-4razy w roku to mimo wszystko przodem jest 1000 razy łatwiej. szczególnie że wczoraj był to mój pierwszy raz. i nie miałem pod ręką kogoś kto by pokazał co i jak tylko wsiadłem i jechałem. pierwszy zakręt złamałem zaczep zaczep i trzeba było mocno poprawiać, ale później już zaskoczyłem o co chodzi i z 3 poprawkami postawiłem przyczepę pod kątem prostym w bramie. z panavka poszło już z dwiema poprawkami na trasie, nawet pomimo że pół tony cięższa, z gorszym skrętem i pół metra dłuższą. kolejny załadunek na pewno będę się podstawiał pchając przyczepę do hali

Dlatego właśnie jestem zdania że nie powinni wbijać kategorii T po zdaniu np. B+E czy C+E bo później są efekty jak wyżej. Na każdą kategorie powinien być osobny egzamin i jeśli ktoś by go zdał to by potrafił cofać pojazdem na który zdał prawko. Ale mamy przepisy jakie mamy i dlatego jest jak jest.... Owszem można nie mieć prawa jazdy kategorii T a umieć cofać z dwuosiówką, gorzej jak jest odwrotnie 🤪 I jeszcze jedno odnośnie osoby trzeciej która miałaby Cię kierować, jest to największa głupota jaka może być, Dla przykładu, jedziesz gdzieś załadować przyczepę, jest ciemno, masz ograniczoną widoczność i co powiesz że nie cofniesz bo nie dasz rady sam??? To w takim razie nie powinieneś wyjeżdżać na drogę.....

  • Like 1
  • Confused 1
  • Root Admin

ja o zupie, ty o du... o kimś kto pokaże nie chodzi aby ktoś stal i patrzył czy przywalę w bramę czy nie, tylko o osobę która pokaże jakie są zasady pchania czy cofania, tak jak instruktor cię uczył na prawie jazdy t jak zmieniać biegi w ciągniku albo jaka jest procedura podpinania przyczepy do ciągnika, tak samo jak mnie instruktor instruował co po kolei trzeba zrobić aby zdać egzamin ;)

10 godzin temu, darek3 napisał:

Dlatego właśnie jestem zdania że nie powinni wbijać kategorii T po zdaniu np. B+E czy C+E bo później są efekty jak wyżej. Na każdą kategorie powinien być osobny egzamin i jeśli ktoś by go zdał to by potrafił cofać pojazdem na który zdał prawko. Ale mamy przepisy jakie mamy i dlatego jest jak jest.... Owszem można nie mieć prawa jazdy kategorii T a umieć cofać z dwuosiówką, gorzej jak jest odwrotnie 🤪 I jeszcze jedno odnośnie osoby trzeciej która miałaby Cię kierować, jest to największa głupota jaka może być, Dla przykładu, jedziesz gdzieś załadować przyczepę, jest ciemno, masz ograniczoną widoczność i co powiesz że nie cofniesz bo nie dasz rady sam??? To w takim razie nie powinieneś wyjeżdżać na drogę.....

Brednie brednie brednie. Znam 1500 osób którzy mają prowojazdy jeżdżą znakomicie z 2 przyczepami tirami ciągnik w jednej ręce opanowany a jeśli trzeba cofnąć 2 osiową to 10m pokonują w 3h.

Wbijanie T po egzaninie na b+e to akurat duży atut i nie widzę tu nic złego. 

@BomV Tylko pytanie czy oni zdawali na kat T osobny egzamin czy dostali ją gratis.... Wiesz, nieraz trzeba cofnąć nawet kilkaset metrów bo nie ma innej możliwości i co wtedy? Odpinasz przyczepę i przepinasz na przód? I jeszcze jedno, odnośnie Twojej wypowiedzi, że "jeżdżą znakomicie tirami" cofanie naczepą jest o wiele prostsze niż cofanie z dwuosiową przyczepą, także to że ktoś jeździ naczepą nie jest wyznacznikiem że równie dobrze będzie sobie radził z przyczepą dwuosiową..... Moim zdaniem dużo osób robiło kat B+E tylko po to żeby mieć T bo zwyczajnie nie potrafili zdać na T....

  • Confused 1

Pamiętam swój egzamin na T ,30-tka gdzie ciężko się kręciło kierownicą spieta z ruską przyczepą , wywtotka dwie osie, idź pan w uj zdałem za 5 razem .Cofanie po łuku jedna szansa na poprawke do przodu ale zaczynana od samego poczatku od znaku stop.Zdałeś dopiero jak pokonales cały łuk na wstecznym a traktor stał za łukiem z wyprostowanymi kołami i zaczepem przyczepy na środku wyznaczonego pasa .Potem jazda na miasto .


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v