New Holland T6.160
 

New Holland T6.160

  • 3860 wyświetleń

Na placu u dilera, ostatnia prosta w drodze do domu.


Informacje o zdjęciu New Holland T6.160




Rekomendowane komentarze

  • P.T Agro
  • Piotrek5060YouYube
  • 76 1063

Są dwie 6 cylindrowe T6 - 160 i 180.

Ile teraz kosztuje taka 160? Konfiguracja zupełnie inna niż moja ale cenowo napewno już podobnie jak nie drożej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cichyh32
  • 164 2091
Piotrek5060YouYube napisał:

Są dwie 6 cylindrowe T6 - 160 i 180.

Ile teraz kosztuje taka 160? Konfiguracja zupełnie inna niż moja ale cenowo napewno już podobnie jak nie drożej.

Przednia oś 4 klasa, tuz, amortyzacja kabiny i osi, 3 odwody pneumatyki, wyswietlacz, fotel 2 kategori (nie pamiętam jak się nazywał). 330 netto, zamawiany był chyba w kwietniu, miał być w październiku a wyszło że 31 grudnia, ale i tak nie jest źle,fabryki duże obsuwy mają.


Nie to że bronie marki czy coś ale new Holland sprzedaje 3 x ciągników co Claas więc statystycznie awarii i słabych egzemplarzy bedzie tez 3 x. Bardzo dużo też zależy od podejścia dilera i serwisu. A wyposażenie to przednia oś amortyzowana 4 klasy, amortyzowana kabina, 3 obwody pneumatyki,opony 600,fotel 2 kategori.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czarek7340
  • 107 1481
kamil18fmr napisał:

Żebyś nie żałował tak jak ja...

myślisz że jak byś claasa albo mf kupil inaczej by bylo? Też może trafić wadliwy w każdej marce

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafus111
  • 162 552

Jak patrzę to coraz częściej ktoś narzeka na awaryjnosc nowych modeli z każdej marki ... Myślę że go celowe działanie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamil18fmr
  • 98 807
2 godziny temu, czarek7340 napisał:

myślisz że jak byś claasa albo mf kupil inaczej by bylo? Też może trafić wadliwy w każdej marce

W CNH coś za często się trafiają, a wręcz staja się normą

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czarek7340
  • 107 1481

Bo ile wiekszy % sprzedaży to i wiekszy % wadliwych. Nie bronię NH Ale teraz wszystkie nowe to to samo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Alchemik
  • 444 2205

Nie wiem czy coś w tym jest, ale sąsiad jak tylko zakończył sie okres przez który musiał trzymać to pozbył sie 2 ciagnikow NH. W to miejsce trafiły ciagniki JD. O kombajnach chyba ma inne zdanie, bo trzyma się marki NH  i ma 3 sztuki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DawFarm
  • 31 346
1 godzinę temu, Alchemik napisał:

Nie wiem czy coś w tym jest, ale sąsiad jak tylko zakończył sie okres przez który musiał trzymać to pozbył sie 2 ciagnikow NH. W to miejsce trafiły ciagniki JD. O kombajnach chyba ma inne zdanie, bo trzyma się marki NH  i ma 3 sztuki.

A znowu znam ludzi którzy zrobili wręcz odwrotnie i nigdy się nie dowiesz czemu każdemu nie dogodzisz , każdy wie jaki ma budżet a czy ten ciągnik będzie wart 400 czy 800 tys robotę zrobi ta sama komfortem się różni i tyle tez mam 3 NH i jak zastanawiałem się nad kupnem chciałem wypróbować inna markę wziąłem na test JD niestety nie zjechał z lawety nawet jak go przywieźli bo uległ usterce 😂. Żadnej marki nie bronię chociaż wiem ze teraz jak będę kupował ciągnik to będzie to tylko i wyłącznie fendt 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Audi213
  • 143 1473

Bezawaryjności przede wszystkim. Wujek kupił T7.210 i jako drugi 120 konny pomocniczy kupił już Belarusa zamiast Smerfa i tu akurat nie chodziło o finanse, tylko jak to ujął:"w ruskim młot i przecinak i coś zrobię, a przy niebieskim to co najwyżej serwis i młot z przecinakiem sobie w głowę."

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cichyh32
  • 164 2091
Alchemik napisał:

Nie wiem czy coś w tym jest, ale sąsiad jak tylko zakończył sie okres przez który musiał trzymać to pozbył sie 2 ciagnikow NH. W to miejsce trafiły ciagniki JD. O kombajnach chyba ma inne zdanie, bo trzyma się marki NH  i ma 3 sztuki.

Oczywiście przed zakupem były brane pod uwagę też John deere, valtra i Kubota, John deere oczywiście power guad bo na innej przekładni ponad 400 tyś, jazda słaba, ciagnik mulasty, a te biegi to chyba z bizona supra skopiowali, no tak ciężko chodzą, mój ojciec , człowiek który ma 60 lat stwierdził że nasz stary case multicontroler objeżdża go z każdej strony, silnik 4 cyl i odpadł. Kubota fajny duży ciągnik, mocny podnośnik i duże gabaryty jak na tą moc, ale ceny części to kosmos, przekładnia która już kilka lat siedzi w maccormick też do bezbłędnych nie należy no i zabrakło nam przekonania. Valtra ciągnik super, oddzielny układ hydrauliki, lepsza niż w cnh amortyzacja kabiny i przedniej osi, silnik 4 cylindry no i cena zaporowa bo 365 tyś Netto i zostaliśmy przy tańszym nh.

    • Like 3

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • spwrp
  • 117 331
Dnia 3.01.2022 o 08:02, cichyh32 napisał:

Przednia oś 4 klasa, tuz, amortyzacja kabiny i osi, 3 odwody pneumatyki, wyswietlacz, fotel 2 kategori (nie pamiętam jak się nazywał). 330 netto, zamawiany był chyba w kwietniu, miał być w październiku a wyszło że 31 grudnia, ale i tak nie jest źle,fabryki duże obsuwy mają.

 

Nie to że bronie marki czy coś ale new Holland sprzedaje 3 x ciągników co Claas więc statystycznie awarii i słabych egzemplarzy bedzie tez 3 x. Bardzo dużo też zależy od podejścia dilera i serwisu. A wyposażenie to przednia oś amortyzowana 4 klasy, amortyzowana kabina, 3 obwody pneumatyki,opony 600,fotel 2 kategori.

 

ten wyświetlacz to jest w zestawie ze złączem isobus?? do czego jeszcze w praktyce można ten wyświetlacz wykorzystywać?? jaka jest jego orientacyjna cena?? pytam bo nie planowałem go brać, dilera nie dopytywałem o niego, uznałem ze to zbędny bajer który wcześniej czy później padnie i tylko problem z nim będzie ale moze warto jeszcze pomysleć nad nim🤔

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • P.T Agro
  • Piotrek5060YouYube
  • 76 1063

Wzmocniona, chyba nawet mocniejsza niż w małych T7. Mi diler ją doradzał od razu jeśli mam przedni tuz, wom i ładowacz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tomek90
  • 2259 14920

Ja mam przedni tuż i ładowacz w case i nic nie gadał o żadnej osi do wyboru. 

W arionie już ponad 10 lat z obciążnikiem 1100kg bez problemu. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cichyh32
  • 164 2091
spwrp napisał:

Dnia 3.01.2022 o 08:02, cichyh32 napisał:

Przednia oś 4 klasa, tuz, amortyzacja kabiny i osi, 3 odwody pneumatyki, wyswietlacz, fotel 2 kategori (nie pamiętam jak się nazywał). 330 netto, zamawiany był chyba w kwietniu, miał być w październiku a wyszło że 31 grudnia, ale i tak nie jest źle,fabryki duże obsuwy mają.

 

Nie to że bronie marki czy coś ale new Holland sprzedaje 3 x ciągników co Claas więc statystycznie awarii i słabych egzemplarzy bedzie tez 3 x. Bardzo dużo też zależy od podejścia dilera i serwisu. A wyposażenie to przednia oś amortyzowana 4 klasy, amortyzowana kabina, 3 obwody pneumatyki,opony 600,fotel 2 kategori.

 

ten wyświetlacz to jest w zestawie ze złączem isobus?? do czego jeszcze w praktyce można ten wyświetlacz wykorzystywać?? jaka jest jego orientacyjna cena?? pytam bo nie planowałem go brać, dilera nie dopytywałem o niego, uznałem ze to zbędny bajer który wcześniej czy później padnie i tylko problem z nim będzie ale moze warto jeszcze pomysleć nad nim🤔

Przedstawiciel mówił że wyświetlacz jest z czymś w zestawie, ale z czym to nie mam pojęcia. Os 4 klasy jest z seri t7 , pare lat temu małe t7 i T6 mialy takie same napędy a teraz t7 ma taki w standardzie a taki sam można wziąć w T6 za dopłatą.

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tomek90
  • 2259 14920

To 4 rodzaje osi są?? Mają nie tego w bani tak komplikować 😂

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • P.T Agro
  • Piotrek5060YouYube
  • 76 1063

Wyświetlacz pewnie jest w jakimś pakiecie, a z jakimiś pakietami wyposażenia zawsze jest taniej niż bez i zawsze można je sobie jeszcze konfigurować. I podobno z pakietem szybciej idzie produkcja. Mi diler na sam koniec doradził wybranie pakietu bo się okazało, że nawet paroma dodatkami wyjdzie trochę taniej i szybciej będzie ciągnik

 

@Tomek90 standardowo jest oś klasy 3. Ale można powiedzieć że nawet więcej jak 4 rodzaje, jest klasy 3 sztywna, amortyzowana, amortyzowana z hamulcami i w klasie 4 dokładnie to samo do wyboru

Edytowano przez Piotrek5060YouYube
    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj