case 5140
 

case 5140

  • 5094 wyświetleń

Informacje o zdjęciu case 5140




Rekomendowane komentarze

  • Mega wku****ny chłop !
  • PRIMO
  • 8046 8878
9 minut temu, songo napisał:

ale nie chodzi o same pompy, trochę filmików naogladalem już dokładnie nie pamiętam ale ręczny też był kłopotliwy, skrzynia rewers elektrohydrauliczne co pewnie też w przyszłości będzie się wiązać z dużym kosztem.

Słuchaj tych znafcóf z YT-ba. 

A ty myślisz że w innych markach z pół darmo kupisz części?

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • songo
  • 795 4568

no w rusaczu to są pół darmo :D a Reno już mi pokazało że układ zasilania to bardzo droga zabawa, choć miałem dużo szczęścia że jednak pompa nie jebla

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jaco512
  • 997 4805

Drogo to jest w JD na Cr, gdzie jeden wtrysk kosztuje 3000zł, w Case na pompie Boscha, końcówki  można kupić za 65-130zł.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • songo
  • 795 4568
no fakt ja za końcówkę płaciłem 170zl ale orginalna. ale n pompę wtryskowa już szykowałem 5tys ale okazało się że jednak jest dobra 😁
a nowa 10tys

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robi57362
  • 2345 14079

songo napisał:

robi57362 napisał:

do kazdego ciagnika mozna sie przyczepić o cos w renault znowu przednie mosty sa słabe i taki cummins bije na łeb mometem MWM-a

no mega różnica ja mam 375 momentu a 5130 ma 385 momentu :D co ciekawe w modelu 110-54 też jest 385 momentu więc w tych samych koniach nie na różnicy, nie mówię że cummins to zły silnik bo bardzo dobry ale nikt nie może powiedzieć że mwm to zły w końcu nie jeden egzemplarz bez remontu zrobił 30tys mth. A co do mostu wystarczy wymieniać tuleje na czas i się nic nie bedzie działo.

jaco512 napisał:

Te pompy nie są takie straszne.. jeśli nikt tam nie grzebał to można wymienić sam zestaw naprawczy w tej pompie za jakieś 3 tys.

ale nie chodzi o same pompy, trochę filmików naogladalem już dokładnie nie pamiętam ale ręczny też był kłopotliwy, skrzynia rewers elektrohydrauliczne co pewnie też w przyszłości będzie się wiązać z dużym kosztem.

5130 ma 402 Nm

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tyfo89
  • 532 1823

Coś z tym momentem obrotowym może być znajomy kiedyś miał renault 133.54 to z beczką 16tyś miał ciężko się bujnąci (mułowaty) w przeciwieństwie do case 5150 to to normalny szatan beczka tylko skakała za nim😄.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • songo
  • 795 4568

133 nie ma turbo i tu powód, różnica między nim a 5150 dość dużo w momencie, tu dopiero utrudnione 145.54 może konkurować

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tyfo89
  • 532 1823

A no chyba że tak dokładnie nie interesowałem się co tam siedziało w tym reno tylko trochę mię dziwiło bo ta renówka gabarytowo większa była od case a moc ta samo tylko teraz poszukałem to rzeczywiście niby ta sama moc a moment obrotowy w case o 100 Nm większy niż w renault. Momentem obrotowym to w sumie 155.54 może konkurować z tym case 5150.

Edytowano przez Tyfo89

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • songo
  • 795 4568
i tu można się dopiero zostanawiac skąd ten moment czy z lepszego układu zasilania czy może z lepszego doładowania/pracy turbosprezarki

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tyfo89
  • 532 1823

Dokładnie temat dla fachowców mechaników 😆. Chodzi swoim skromny zdaniem stawiał bym na temat doładowania.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • GregorP
  • 0 50

jaki olej stosujecie do przedniego mostu oraz zwolnić planetarnych przy swoich case 51xx

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ovi
  • 210 2994
GregorP napisał:

jaki olej stosujecie do przedniego mostu oraz zwolnić planetarnych przy swoich case 51xx

Olej przekładniowy z dodatkiem Limited Slip - ograniczającym poślizg FUSCH AGRIFARM GEAR LS 90 85W90 GL5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • GregorP
  • 0 50
statham7 napisał:

ten sam do zwolnić i mostu?

44 minuty temu, ovi napisał:

Olej przekładniowy z dodatkiem Limited Slip - ograniczającym poślizg FUSCH AGRIFARM GEAR LS 90 85W90 GL5

Ten sam do zwolnić i mostu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ovi
  • 210 2994
GregorP napisał:

hmm. Panowie to 85W90 czy 85W140

Może być ten pierwszy chociarz według producenta w zwolnicach zalecany jest Bardziej gęsty czyli 85w140, w most koniecznie z symbolem LS

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • GregorP
  • 0 50

dziękuję.


na stronie fuchs zalecają i do mostów i do zwolnić 85W140. i bądź tu mądry.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zacx18
  • 39 506
robi57362 napisał:

do kazdego ciagnika mozna sie przyczepić o cos w renault znowu przednie mosty sa słabe i taki cummins bije na łeb mometem MWM-a

jakie słabe mosty ? w tym case i renault ten sam producent carraro

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3870 8146

Kolega ma racje te mosty cararro czy jak tam to szit jakich mało, nie ma polotu do ZFa a co do silnika to moment może i lepszy ale za to paliwo żłopie jak menel pod sklepem.

    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • statham7
  • 9 135

Krzysztof81 a na jakiej podstawie twierdzisz że cummins jest taki zachłanny na paliwo?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Senior
  • 16 162

Mam case od kilku ładnych lat pali 14-16 l na ha głębokiej orki klasa ziemi 2b i 3a to tak żłopie ? .do Krzysztof81.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • GregorP
  • 0 50
Senior napisał:

Mam case od kilku ładnych lat pali 14-16 l na ha głębokiej orki klasa ziemi 2b i 3a to tak żłopie ? .do Krzysztof81. jakiego oleju używasz do mostu i zwolnic ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj