Skocz do zawartości

Wywrotka jednoosiowa SAM 4t



Takie coś się udało na jesieni wystrugać
(Jakaś blada na zdjęciu wyszła...😐)

  • Like 17



Rekomendowane komentarze

13 minut temu, astrahxenon napisał:

Kupiona 160 będzie spokojna głowa że wytrzyma 

Rozumiem. Duży zapas. Z 8t można ładować tylko osie nie wytrzymają tyle

2 godziny temu, jedrus2020 napisał:

A taka przyczepa 3.7x2.3. Rama z profila 120x60x5.5 ile moze wytrzymać. W sensie jakie wysokie burty można zrobić do zboża . Myślałem nad 80 ale kusi mnie 2x50

Do zboża 2x50 da radę, żwir , kamienie to już może być za dużo przy ładowaniu do pełna a pokusa będzie duża 

1 godzinę temu, RFRV napisał:

Rozumiem. Duży zapas. Z 8t można ładować tylko osie nie wytrzymają tyle

Do zboża 2x50 da radę, żwir , kamienie to już może być za dużo przy ładowaniu do pełna a pokusa będzie duża 

8 Ton jako sztywna nie raz widziała i nigdy się nic z nial nie działo a z pustakami po 30 km jeździła 

bratrolnika napisał:

Przy załadowaniu do pełna kamieniami to pewnie niedługo po ruszeniu wystrzelą opony, taki bezpiecznik

z tymi kołami to różnie może być. Jak byłaby taka zabudowa to na pewno poszły by koła z dostawczaka 265 R17.5. one mają prawie 3t nośności. Mam takie przy 6t wywrotce na tył to jak była pełna żyta to przy 7atm ledwo opony przysiadly .


koło mnie rozbieraja dosrawczaki i tiry i plan jest wyrwać zabudowę taka ponad 7m długa i z niej burty wykorzystać.

  • Like 1

Przerabiałem taką D46 , burty 2x50 , na rzepak jest ok , ale na pszenicę ( 7,5 t) to jednak sporo. Dokonując modyfikacji - kiper , burty , trzeba zwracać uwagę na zastosowane profile , aby jednocześnie było lekkie i wytrzymałe , bo bardzo szybko można zwiększyć ciężar przyczepy o tonę.

6 minut temu, jedrus2020 napisał:

Jak byłaby taka zabudowa to na pewno poszły by koła z dostawczaka 265 R17.5. one mają prawie 3t nośności. Mam takie przy 6t wywrotce

 

Mam też zmodyfikowaną przyczepę D45 ,skrzynia 2,10x4,10x 0.9 , Woziłem na niej po ok 6ton gruzu . Tylne opony 265/70R17,5 - nic nie było po nich widać , ale przednie 10/75-15, po kilku kilometrach robiły się gorące. Górna rama jest z ceownika 120 , kiper na 3 strony i nic się nie gnie.

20 minut temu, andrzej78 napisał:

Przerabiałem taką D46 , burty 2x50 , na rzepak jest ok , ale na pszenicę ( 7,5 t) to jednak sporo. Dokonując modyfikacji - kiper , burty , trzeba zwracać uwagę na zastosowane profile , aby jednocześnie było lekkie i wytrzymałe , bo bardzo szybko można zwiększyć ciężar przyczepy o tonę.

Mam też zmodyfikowaną przyczepę D45 ,skrzynia 2,10x4,10x 0.9 , Woziłem na niej po ok 6ton gruzu . Tylne opony 265/70R17,5 - nic nie było po nich widać , ale przednie 10/75-15, po kilku kilometrach robiły się gorące. Górna rama jest z ceownika 120 , kiper na 3 strony i nic się nie gnie.

C 120 ma lepsze parametry od profila 120x60x 6mm

1 godzinę temu, astrahxenon napisał:

8 Ton jako sztywna nie raz widziała i nigdy się nic z nial nie działo a z pustakami po 30 km jeździła 

Sztywna ma zupełnie inna konstrukcje jak rama górna w wywrotce z 1 silownikiem

10 godzin temu, astrahxenon napisał:

Kupiona 160 i będzie zapas nie będzie się nikt zastanawiał czy się złamie czy nie 

Jak kupione to duży zapas. Dolna rama będzie wymagała wzmocnienia solidnego by jej nie złamać w miejscu mocowania silownika. Jaki silownik planujesz dać? Udźwig jaki i długość?

Edytowane przez RFRV
11 minut temu, astrahxenon napisał:

Dolna rama będzie wzmocniona dodatkowo ceownikiem 100 hutniczym i zamknięta blachą siłownik kupiony od d 47 więc też wytrzyma spokojnie. 

Od d47 nie połamie ram jak będzie przeładowane.

Czasami kupują 8 lub 10t siłowniki i potem ba, silownik dal rade tylko rama się poddała

Edytowane przez RFRV
18 godzin temu, astrahxenon napisał:

Według katalogu d 47 ma 12 ton udźwigu. I chyba tyle ma bo on też w d 55 jest montowany a tam po 10 ton ładują.

Masz rację. Dla średnicy 11 cm tłoka i 120 bar wychodzi 11.4 t

 

Dla 12t( masa górnej ramy z burtami itp+ Ładunek) masz 10% zapasu dla C160

Edytowane przez RFRV

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v