Zetor 10145
 

Zetor 10145

  • 1850 wyświetleń

Teraz to już chyba 10145 ??


Informacje o zdjęciu Zetor 10145

Zrobione z samsung SM-G930F

  • 4.2 mm
  • 1/113
  • f f/1.7
  • ISO 40

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • cccepik
  • 33 431
jak jest głośno skoro nie ma tłumika tylko rurę?
jak jest głośno skoro nie ma tłumika tylko rurę?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysiek1614
  • 39 450
6 minut temu, cccepik napisał:

jak jest głośno skoro nie ma tłumika tylko rurę?
jak jest głośno skoro nie ma tłumika tylko rurę?

Jak narazie nie jest źle ;) Okaże się jak pojadę w pole na na kilka godzin

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal6930
  • 22 308

Fiu fiu widze na bogato. Gratuluje! Opowiadaj jak bylo z robota i jakie kosmiczne pieniadze za to wyszly? ;) jak poradziliscie sobie z powrotem oleju z turbiny?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28756 18353
12 godzin temu, cccepik napisał:

jak jest głośno skoro nie ma tłumika tylko rurę?
jak jest głośno skoro nie ma tłumika tylko rurę?

turbo wycisza, więc powinno być ok

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • daron64
  • 4255 6967

Nie podobają mi się szare felgi i czerwony dach. Tak jakoś nie po zetorowsku 🤷

Ale o turbo opowiadaj :)

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysiek1614
  • 39 450
3 godziny temu, rafal6930 napisał:

Fiu fiu widze na bogato. Gratuluje! Opowiadaj jak bylo z robota i jakie kosmiczne pieniadze za to wyszly? ;) jak poradziliscie sobie z powrotem oleju z turbiny?

Jeśli chodzi o robociznę to wszystko robił mi mechanik. Trochę to nas kosztowało. Same części +/- 5000 zł + robocizna. Oryginalnie ten ciągnik to model 10111. Jak go kupiliśmy to miał już silnik wymieniony na wolnossący czyli tak jak by 8011. W tamtym roku dostał przedni napęd a w tym dołożyliśmy turbo.

3 godziny temu, daron64 napisał:

Nie podobają mi się szare felgi i czerwony dach. Tak jakoś nie po zetorowsku 🤷

Ale o turbo opowiadaj :)

Kolorystycznie to bliżej do ursusa niż zetora ;)

A co do turbo to post wyżej ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • daron64
  • 4255 6967

Silnik też robiliście, czy tylko przystosowanie pod turbo? Robiłeś już coś cięższego po założeniu? Mam 8145 i szukam opinii jak duża jest roznica

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysiek1614
  • 39 450
6 minut temu, daron64 napisał:

Silnik też robiliście, czy tylko przystosowanie pod turbo? Robiłeś już coś cięższego po założeniu? Mam 8145 i szukam opinii jak duża jest roznica

Silnik był robiony jakieś 4 lata temu tylko nie byliśmy pewni czy korbowody będą pod turbo ale okazało się że są. NIc jeszcze w polu nie robiłem dopiero jak kukurydza zejdzie to talerzówka i orka na zimę. Też jestem ciekaw jak będzie szedł w polu ale jeszcze trochę musimy poczekać ;) Powiem jedynie tyle że jak daliśmy przedni napęd to tak jakby tej mocy trochę brakowało, wiadomo różnica spora w stosunku do 4x2  ale jak by koni trochę brak

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • daron64
  • 4255 6967

Rok po tym jak go kupiłem zaczął mi napęd przepuszczać, to w orce miejscami rąk rozlaczalo, to był efekt jakby w jakiś kamień przywalił :)

U mnie właśnie np w orce, na lżejszej ziemi idzie 4/I na luzie, ale już w cięższej muszę schodzić do 3/I, czyli z prędkości prawie 8 na 5. To samo talerzowka - miejscami 2/II lekko, a miejscami 1/II. No i znowu jeśli chodzi o prędkość, to dwa biegi w dół. No i jestem ciekaw czy taki zastrzyk mocy pozwoliłby mu np na orke wszędzie 4/I, a w talerzowce 2/II, czy to nie jest aż taka różnica. 

Bo jeśli by starczyły, to pewnie bym go zostawił i w tym roku opony, a w przyszłym turbo. Ale jeśli nie, to bez sensu ładować kasę i za to co bym w niego wkładał dołożyć i kupić jakąś 6tke.

Edytowano przez daron64

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysiek1614
  • 39 450
8 minut temu, daron64 napisał:

Rok po tym jak go kupiłem zaczął mi napęd przepuszczać, to w orce miejscami rąk rozlaczalo, to był efekt jakby w jakiś kamień przywalił :)

U mnie właśnie np w orce, na lżejszej ziemi idzie 4/I na luzie, ale już w cięższej muszę schodzić do 3/I, czyli z prędkości prawie 8 na 5. To samo talerzowka - miejscami 2/II lekko, a miejscami 1/II. No i znowu jeśli chodzi o prędkość, to dwa biegi w dół. No i jestem ciekaw czy taki zastrzyk mocy pozwoliłby mu np na orke wszędzie 4/I, a w talerzowce 2/II, czy to nie jest aż taka różnica. 

Bo jeśli by starczyły, to pewnie bym go zostawił i w tym roku opony, a w przyszłym turbo. Ale jeśli nie, to bez sensu ładować kasę i za to co bym w niego wkładał dołożyć i kupić jakąś 6tke.

U nas na cięzkiej ziemi to tylko 3 polowa z pługiem 3 obrotowym w tamtym roku no ale warunki też były jakie były i tak jak mówisz paliwo idzie a roboty nie widać. Coś więcej to powiem po jesiennych pracach ale myślę że było warto. 

My teraz też trochę żałujemy bo za te pieniądze co w niego włożyliśmy to jakąś 16-stkę by się wyrwało. Teraz to już było szkoda go sprzedać bo silnik zrobiony, skrzynia , zwolnice tylne, napęd założony i co miałem sprzedać i kupić w ciemno nie wiadomo co

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • daron64
  • 4255 6967

U mnie też nie za lekkie. Tzn jak na foto - gdzie równo, to fajna ziemia do uprawy, gdzie górka, to glina jak widać. No i bije się z myślami, bo za rok spłacam kredyty z gospodarki i można by było o czymś pomyślec. Z jednej strony nie świerzbi mnie wydawać ze 40k, ale z drugiej opony + turbo + wszystko co wyjdzie przy okazji, to też będzie już z połową tej kwoty. Jeszcze o ile bym wiedział, że zrobię to i będzie hulał, to pół biedy, ale jak wladuje tyle kasy, a okaże się że przeskok nie jest tak duży jak bym się podziewał, to szkoda zachodu. A nie mam w pobliżu żadnej 4ki z turbo żeby od kogoś pożyczyć i zobaczyć jak idzie

 

IMG_20210923_105049202~2_copy_1156x650.jpg

IMG_20210923_103119403~2_copy_1156x650.jpg

IMG_20210923_102407434~2_copy_1156x650.jpg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • daron64
  • 4255 6967

Najtańsze 6tki można za 30pare tysi kupić, to nie wiem c,y jest sens się aż tak bawic

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysiek1614
  • 39 450
1 minutę temu, daron64 napisał:

Najtańsze 6tki można za 30pare tysi kupić, to nie wiem c,y jest sens się aż tak bawic

Tak jak mówisz ale za te 30 to pewnie mocno wyeksplatowane  modele. No masz teraz dylemat. Może załóż na forum temat to może ktoś Ci coś więcej powie na ten temat. Ja coś więcej będę wiedział za jakieś 2 miechy ;) 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28756 18353
Przed chwilą, daron64 napisał:

Najtańsze 6tki można za 30pare tysi kupić, to nie wiem c,y jest sens się aż tak bawic

tak patrzę to silnik 6-cyl. można kupić za 5, a można kupić i za 11tys.zł

kupić tańszy i na chodzie, co odzyskasz ze sprzedaży starego silnika wsadzić w pozostałe potrzebne elementy do przeróbki, i tyle, zawsze to 120KM, które w dodatku można uturbić z czasem😈

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • daron64
  • 4255 6967
23 minuty temu, krzysiek1614 napisał:

Tak jak mówisz ale za te 30 to pewnie mocno wyeksplatowane  modele. No masz teraz dylemat. Może załóż na forum temat to może ktoś Ci coś więcej powie na ten temat. Ja coś więcej będę wiedział za jakieś 2 miechy ;) 

 

Napewno nie w super stanie, dlatego wcześniej pisałem o okolicach 40tys. Więcej byłoby mi chyba szkoda wydać na ursusa/Zetora. No chyba, że naprawdę w za***istym stanie na super oponach. No to opisz tutaj w temacie jak będą wrażenia. Żebym wiedział, czy ładować kasę w opony :)

19 minut temu, bratrolnika napisał:

tak patrzę to silnik 6-cyl. można kupić za 5, a można kupić i za 11tys.zł

kupić tańszy i na chodzie, co odzyskasz ze sprzedaży starego silnika wsadzić w pozostałe potrzebne elementy do przeróbki, i tyle, zawsze to 120KM, które w dodatku można uturbić z czasem😈

Wszystko można zrobić, tylko trzeba mieć na to wszystko czas. Ja przez 3czy 4 lata nie dałem rady się zebrać, żeby maskę pomalować 🤦 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • MateuszHolubowsku
  • 2 19

witam. może ktoś podpowie,robiłem remont Zetora 10145 turbo dostał 4 nowe zestawy naprawcze. i po całym remoncie mam problem z ciśnieniem oleju. przed remontem było super na zimnym około 5 a na ciepłym około 4. teraz muszę mu przygazowac żeby pokazał 3 a na wolnych obrotach praktycznie 0. mam wrażenie jakby dawało trochę spod głowicy ale przyczyn może być wiele. jak by ktoś mógł coś podpowiedzieć to z góry dzięki bo nie wiem już sam czy wieźć głowice do planowania czy co tu robić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj