Silnik Zetor
 

Silnik Zetor

  • 3792 wyświetleń

Zobaczymy co da te 12km więcej ;)


Informacje o zdjęciu Silnik Zetor

Zrobione z myPhone Hammer_Energy_2

  • 3.8 mm
  • 29992/1000000
  • f f/2.0
  • ISO 132



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 207 2462

ta jedna rurka od wtrysku nie jest dłuższa od pozostałych bo taka pokręcone bardzo.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LEX266
  • 250 808

Jest znacznie dłuższa. A zaślepienie sprężarki to stary "numer" "sprzedawcy". Większość silników z agregatów miała gdzie indziej wlew oleju. Silniki pochodzące z agregatów czy montowane w gruszkach do betonu miały inną pokrywę przednią i w  niej właśnie wlew oleju. .  I ten właśnie tak ma...Do bloku pasują dwie różne pokrywy przednie .

 

Co do 6911- tak ma inną pompę...z przyspieszaczem- co nie jest gorsze...

 

Uwaga ..to nie jest krytyka...Pozdrawiam

Edytowano przez LEX266

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • magerC4011
  • 22 157
2 godziny temu, PaweLisowicz napisał:

Sprzęgło będzie od ursusa czy Zetora?

Sprzęgło zostaje ursus tylko nowe tarcze, zestaw naprawczy i łapki.

24 minuty temu, LEX266 napisał:

Jest znacznie dłuższa. A zaślepienie sprężarki to stary "numer" "sprzedawcy". Większość silników z agregatów miała gdzie indziej wlew oleju. Silniki pochodzące z agregatów czy montowane w gruszkach do betonu miały inną pokrywę przednią i w  niej właśnie wlew oleju. .  I ten właśnie tak ma...Do bloku pasują dwie różne pokrywy przednie .

 

Co do 6911- tak ma inną pompę...z przyspieszaczem- co nie jest gorsze...

 

Uwaga ..to nie jest krytyka...Pozdrawiam

Sam ją uwijałem😆na szybkości bo ze starej się lało, już jest nowa. A z tym zaślepianiem to nie wiem czy sztuczka. Farba jest nie ruszana w tym miejscu, poza tym nie ma wgl króćca w kolektorze dolotowym;)
A z pokrywą to sugerowałem się mniejszą ilością roboty ale obok stał 7001 z pokrywą pod ośkę zetora i z wlewem w pokrywce:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LEX266
  • 250 808

Wygląda, że jest z agregatu bo ma wlew w pokrywie.

W agregatach silniki pracowały ze stałą prędkością a przez to dobrym chłodzenie. gorzej z wymianą olejów- mało dbano o systematyczną wymianę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • magerC4011
  • 22 157
3 minuty temu, LEX266 napisał:

Wygląda, że jest z agregatu bo ma wlew w pokrywie.

W agregatach silniki pracowały ze stałą prędkością a przez to dobrym chłodzenie. gorzej z wymianą olejów- mało dbano o systematyczną wymianę.

Zdejmowałem pokrywki od zaworów i tragedii z nagarem niema, bąk do czyszczenia, nawet olej nie wygląda jak smoła. Ciekawostką jest przedłużka do spustu oleju kończąca się w miejscu przyszłej osi przedniej🤔

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tytanowyJanusz
  • 3587 13401
magerC4011 napisał:

u mnie s4001 z oponami 16.9 /28 i zwolnicami czterdziechy na 3 puszcza niezły warkocz. Orka tylko i wyłącznie na 2 biegu

jak prędkość to nie moc, proste. ale szejsiona przy zwykłych zwolnicach na takich Kabatach 16.9 powinna ładnie hulać nie uprawiając oczywiście jakichś rędzin

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tomaszek8504
  • 52 1135

Ten silnik jestem przekonany ma moc około 40 koni mierzone na hamowni na wałku. Silniki pochodzące z agregatów pracujące na biegu jałowym to są silniki do remontu, są wszystkie kanały olejowe zabite brudem nie pracował w warunkach na jakie został stworzony tylko na niskim ciśnieniu olej słabo go smarował. Każdy silnik musi dostać po garach inaczej zwyczajnie się zamula traci moc zużywa przedwcześnie. Wspomniesz moje słowa za 2 lata

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Genius9872
  • 401 3561

Kiedy wstawiasz zdjęcia z montażu ? ogólnie elegancko, będziesz zadowolony, nie słuchaj głupot co inni piszą ... że coś nie wytrzyma 🤣 ja mam silnik od Zetora już z 5 lat i wszystko pracuje, skrzynia wytrzymuje itp, a zapas mocy, kurcze no bajka, ja to tylko żałuję że nie założyłem silnika od 77xx, co do spalania taki silnik mniej spala niż oryginalny ... raz że zapas mocy, dwa że ma lżej, więc jak może więcej spalać ? 😁 a sprzęgło to załóż większe, lub mocniejsze sprężyny, bo mi z początku, jak były głupie testy mocy 🤣 to czasem dym poszedł, a tak to wszystko śmiga 😋 jedyny minus u ciebie to brak sprężarki .... czasami jest potrzebna, do przyczep itp.

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1119 5452

To lepszym wyborem byłby taki silnik z koparki czy agregatu ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jaco512
  • 1003 4821

Wszystko zależy czy ktoś dbał.. nie ma na to reguły, liczy się stan silnika.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 207 2462

Właśnie takie Agregaty to sa dobrze przeglądane jak był np w jakimś Kórniku to od niego zależy czy się porusza kury warte kupa kasy to nikt nie oszczędza. Ostatnio znajomy mi mówił ze u niego w pracy (cegielnia) w wózku widlowym kolejny raz pękł wał w 3p. Wydawało by się ze w wózku ma lekko i właśnie silniki z wózków i wiele lepsze niż z ciągnika a tu takie rzeczy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • magerC4011
  • 22 157
13 godzin temu, Genius9872 napisał:

Kiedy wstawiasz zdjęcia z montażu ? ogólnie elegancko, będziesz zadowolony, nie słuchaj głupot co inni piszą ... że coś nie wytrzyma 🤣 ja mam silnik od Zetora już z 5 lat i wszystko pracuje, skrzynia wytrzymuje itp, a zapas mocy, kurcze no bajka, ja to tylko żałuję że nie założyłem silnika od 77xx, co do spalania taki silnik mniej spala niż oryginalny ... raz że zapas mocy, dwa że ma lżej, więc jak może więcej spalać ? 😁 a sprzęgło to załóż większe, lub mocniejsze sprężyny, bo mi z początku, jak były głupie testy mocy 🤣 to czasem dym poszedł, a tak to wszystko śmiga 😋 jedyny minus u ciebie to brak sprężarki .... czasami jest potrzebna, do przyczep itp.

Jak zhechłam QQ( koszenie jednorzędówką tak trzeba nazwać😆) to się za to wezmę, oglądałem też 7701 ale lekka przesada z ceną, ten i tak robotę zrobi😀a co do spalania to niech mówią co chcą, zetor pali mniej i ch..... , nie wiem skąd się wzięły te dziwne stereotypy:P no sprzęgło to zostawię stare raczej bo niedawno robione(tarcze od zetora, sprężyny, łapki, zestaw naprawczy)więc da rade, d*pa cała robiona to da radę😁a sprężarka to najwięcej przydawała się żeby gdzieś tchnienia w kapeć puścić😆może się kiedyś założy chociaż patrząc na ilość rozbierania to nie tak prędko😁

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2650 10450
jedrus2020 napisał:

Właśnie takie Agregaty to sa dobrze przeglądane jak był np w jakimś Kórniku to od niego zależy czy się porusza kury warte kupa kasy to nikt nie oszczędza. Ostatnio znajomy mi mówił ze u niego w pracy (cegielnia) w wózku widlowym kolejny raz pękł wał w 3p. Wydawało by się ze w wózku ma lekko i właśnie silniki z wózków i wiele lepsze niż z ciągnika a tu takie rzeczy.

w 3p wały pękają na końcówce,gdzie nie mają obciążenia,to też jest ciekawe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tomaszek8504
  • 52 1135

Nie rozumiecie czegoś, silnik do ciągnika to do ciągnika, ma pracować w pełnym zakresie obrotów. Musi być zamulony chyba że był niedawno remontowany. Zobaczcie testy z hamowni starych ciągników ile zostało koni z fabryki.


Osobiście przed montażem był zdjął czapę a jak ktoś się nie zna a mało takich co się zna jak korbanek, zawiozlbym do zakładu gdzie robią silniki na samo tylko sprawdzenie. To ma pracować zarabiać nie oszczędza się na takich rzeczach bo wyjdzie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj