Skocz do zawartości

Ursus U-912



Wreszcie mój oldtimer wyjechał , od stycznie stał w drobnych.

  • Like 5
  • Thanks 1

Rekomendowane komentarze

Dodam tyle że ciągnik był w takim stanie że przyjechał 100 km ale czego się nie dotknąć to można było wrzucać na złom , typu łasze , wieszaki , półserwo ( miał org orbitrol i pół serwo ) opony dostał używane w dobrym stanie bo ze starych bieżnik się odklejał zostały dokupione przednie obciążniki ( przed maska ) dach zmieniony na gruby który sam robiłem , nowa blacharka , usprawniony półbieg , silnik również dostał nowe panewki , tłoki i pierścienie , sprzęgło nowe , hamulce nowe , wszystkie uszczelki i uszczelnienia , nowe uszczelnienia na podnośniku dokupiony siłownik pomocniczy którego ktoś wymontował , i zaczep hitch również dokupiony.  Został wyciszony spod i przód , błotniki obite tapicerka , nowe zegary , instalacja elektryczna na przekaźnikach , przerywacz z mf i podłączone kontrolki jednej i dwóch przyczep, przednia oś po remoncie ( Ps . Ma ktoś namiary na porządne gumy zwrotnic ? Bo nowe się rozeszły jeszcze przed wyjazdem ) można by dużo wymieniać . Kupa czasu roboty i kasy , jeśli ktoś myśli że ursus jest tani w remoncie , to dodam że w niego weszło lekko koło 20 tys a znalazło by się jeszcze pewnie byle co do wymiany . 

PronarekP5 napisał:

Dodam tyle że ciągnik był w takim stanie że przyjechał 100 km ale czego się nie dotknąć to można było wrzucać na złom , typu łasze , wieszaki , półserwo ( miał org orbitrol i pół serwo ) opony dostał używane w dobrym stanie bo ze starych bieżnik się odklejał zostały dokupione przednie obciążniki ( przed maska ) dach zmieniony na gruby który sam robiłem , nowa blacharka , usprawniony półbieg , silnik również dostał nowe panewki , tłoki i pierścienie , sprzęgło nowe , hamulce nowe , wszystkie uszczelki i uszczelnienia , nowe uszczelnienia na podnośniku dokupiony siłownik pomocniczy którego ktoś wymontował , i zaczep hitch również dokupiony.  Został wyciszony spod i przód , błotniki obite tapicerka , nowe zegary , instalacja elektryczna na przekaźnikach , przerywacz z mf i podłączone kontrolki jednej i dwóch przyczep, przednia oś po remoncie ( Ps . Ma ktoś namiary na porządne gumy zwrotnic ? Bo nowe się rozeszły jeszcze przed wyjazdem ) można by dużo wymieniać . Kupa czasu roboty i kasy , jeśli ktoś myśli że ursus jest tani w remoncie , to dodam że w niego weszło lekko koło 20 tys a znalazło by się jeszcze pewnie byle co do wymiany . 

No to Nocońka troche zarobiła 😁

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v