Renault 106-54
 

Renault 106-54

  • 13988 wyświetleń
No to rusek odetchnie bo ostatnio robił 90% prac :D Zobaczymy jak będzie się renówka sprawować na moich glinach.

Informacje o zdjęciu Renault 106-54




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • songo
  • 783 4500
Uziu92 napisał:

zobacz czy smaruje ostatnia klawiaturę , bo były z tym problemy

jak to sprawdzić?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • damianos95
  • 432 3820
2 godziny temu, songo napisał:

pali z 1/4 obrotu nie miałem jeszcze sprzętu co by zapalił praktycznie w momencie przekręcenia kluczyka xd a cyka sobie cały czas tak jakby zawory głośno pracowały? ale na forum Renault piszą że tak ma być.

Wystarczy jak pali z obrotu 

Fakt faktem byly problemy w 6 garowych mwm ze nie ma oleju na klawiaturze ostatniego cylindra

Alebzawory sprawdź bo znajac zycie moga od nowosci byc nie regulowane bo po co

Znam goscia co sobie nie mogl  tym poradzic i dorobil smarowanie przewodami chamulcowymi sposob chyba nawet opisywany na forum 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3842 8128

Fajnie że znalazłeś:) Przy wałku wom często siada łożysko, więc od razu radze sprawdzić czy nie trzeba wymienić jeżeli są jakieś wycieki. Ja leje 10w30 Fusha i jak jest czysty to dolej i będzie ok. Ewentualnie wymienić filtr oleju ten na przewodzie idącym do pompy. Tam jest prosta hydraulika bez tarczek, półbiegów itp, nie trzeba nie wiadomo czego lać. Co do smarowania na 6 cylindrze to można odkręcić pokrywke klawiatury i zobaczyć czy leci olej poprzez kanały ale raczej szkoda czasu. Te silniki na zimno chodzą ogólnie "twardo". Jak masz dużo wolnego czasu to możesz odkręcić pokrywki i ustawiać zawory ale to nie ferguson czy inny wynalazek że trzeba co pół roku rozkręcać, pod warunkiem że "nasi" tam jeszcze nie byli.

Edytowano przez Krzysztof81

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7886 20513
songo napisał:

Uziu92 napisał:

zobacz czy smaruje ostatnia klawiaturę , bo były z tym problemy

jak to sprawdzić?

nie sprawdzaj, szkoda czasu , najwyzej się zatrze i stanie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • songo
  • 783 4500

no właśnie wolałbym żeby się nie zatarł.... a chodzi mi właśnie że ten silnik bardzo twardo chodzi, w kabinie znowu silnika jakoś specjalnie nie słuchac tylko taki cyk cyk cyk


i pytanie jak nie wiem czy w skrzyni jest utto czy stou to co lepiej dolać?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • witejus
  • 8471 10850
3 godziny temu, songo napisał:

jak to sprawdzić?

zdjąć pokrywę zaworów,będziesz umiał?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • songo
  • 783 4500
no chyba dam radę tam trochę tłumik zawadza bo jest nad pokrywami

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • witejus
  • 8471 10850
46 minut temu, songo napisał:

pytanie jak nie wiem czy w skrzyni jest utto czy stou to co lepiej dolać?

najlepiej wymień na oryginalny

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kubek378
  • 12 200

Wrzucisz zdjęcia mocowań błotników przednich? Bo chcę zrobić do swojej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj