rozdzielacz w ursusie c360
 

rozdzielacz w ursusie c360

  • 1087 wyświetleń
szybkie pytanie. Mam tura na jednostronnych siłownikach i wolno opuszcza. czy mogę podpiąć zaslepione miejsce na rozdzielaczu do skrzyni aby zrobić wolny spływ. dobrze myślę?

Informacje o zdjęciu rozdzielacz w ursusie c360


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 1737 4310

Aktualnie masz mostek z powrotem z rozdzielacza zrobiony?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • SipmaZ224
  • 75 1117

Zepnij trojnikiem z powrotem rozdzielacza albo bezpośrednio do skrzyni, jak Ci wygodniej. Ktoś kojarzy jaki jest rozmiar gwintu w korku wlewu oleju do skrzyni?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 1737 4310

Jakim sposobem wraca tym co podnosi? Fizycznie to jest nie możliwe, musi byc powrót z drugiego wyjscia sekcji. Chyba ze masz sekcję pływającą?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymong1234
  • 31 176

Poprowadzenie przewodu do skrzyni z zaślepionego miejsca nic specjalnego ci nie da chociaż zalecane jest niby. Ważniejsze przy szybkości opuszczania jest aby z rozdzielacza dać powrót (oznaczony jako "T") bezpośrednio do skrzyni jeżeli aktualnie masz powrót wpięty w fabryczny rozdzielacz z tyłu. Jeżeli masz już tak zrobione to tylko wymiana siłowników na dwustronne lub większe przekroje na rozdzielaczu i przewodach. Jak będziesz miał problem podeślij więcej zdjęć.

 

Edytowano przez szymong1234

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AruPiotrekuczak
  • 92 1526
szymon09875 napisał:

Jakim sposobem wraca tym co podnosi? Fizycznie to jest nie możliwe, musi byc powrót z drugiego wyjscia sekcji. Chyba ze masz sekcję pływającą?

Bo siłowniki są podpięte tylko pod jedną stronę rozdzielacza nie ma żadnych trojnikow. A o co chodzi z sekcją nurnikową ? pływającej nie ma

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 1737 4310

A drugie wyjscie w rozdzielaczu ? Musi byc pod powrot wpiete.

Nurnikowa to właśnie wolny spływ. Dajesz do konca i nie ma w żadnym wyjsciu na danej sekcji ciśnienia. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AruPiotrekuczak
  • 92 1526

rozdzielacz obima wezami wpiety jest z tylu pod dwa wyjścia. Tak zakładała firma i tak jest. jeśli dobrze myślę to władimirec ma nurnikową ? Jeśli tak to tu nie ma

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 1737 4310

Tu na rozdzielaczu przy pierwszej sekcji od lewej gdzie jest wkrecony korek powinien byc założony waz i połączony z powrotem oleju. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • rol-nik
  • 0 40

Tak jak napisał Szymon, zaslepione wyjście połącz trojnikiem z powrotem oleju i powrót daj do skrzyni i będzie ok

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymong1234
  • 31 176
31 minut temu, AruPiotrekuczak napisał:

rozdzielacz obima wezami wpiety jest z tylu pod dwa wyjścia. Tak zakładała firma i tak jest. jeśli dobrze myślę to władimirec ma nurnikową ? Jeśli tak to tu nie ma

Jeżeli rozdzielacz ma wpięte zasilanie i powrót pod wyjścia z tyłu to znaczy że zasilanie i powrót idzie poprzez orginalny rozdzielacz. Nie jest to błąd ale ma pewne ograniczenia. Podpinając powrót bezpośrednio do skrzyni biegów (któraś w tym przypadku jest zbiornikiem oleju) przyspieszy opadanie siłowników jednostronnego działania.

Można też poprzez trójnik podpiąć do powrotu te zaślepione wyjście ale to nie jest konieczne lecz zalecane.

(Powrót- oznaczenie T - tank czyli zbiornik

-ciśnienie oznaczenie P - presure

Warto na przyszłość zapamiętać.)

image.png.f8e5f428bc11497e098d0eae6f20a2a2.png

Edytowano przez szymong1234

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AruPiotrekuczak
  • 92 1526

No dobrze ale jak tylko podepne wąż z tego zaslepionego miejsca w w skrzynię. to będzie taki sam efekt jakbym podpial rozdzielacz od tura pod wolny spływ A nie pod tylne wyjście


czyli powrót podpiąć pod to zaslepke na imbusa ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymong1234
  • 31 176

Trochę to pomoże bo mniej oleju przez przewód powrotu będzie wracać ale olej z siłownika i tak będzie musiał przez dwa rozdzielacze wracać a jak powrót do skrzyni bezpośrednio będzie to olej tylko przez jeden rozdzielacz wraca. 

Zrób próbę i wypnij przewód powrotu z tyłu ciągnika, odkręć szybkozłączke i podepnij pod skrzynię i sprawdź różnicę.

Edytowano przez szymong1234

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 1737 4310

Jeśli jest tam oznaczenie T to tak i wtedy z T najlepiej bezposrednio do skrzyni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AruPiotrekuczak
  • 92 1526

A jak podepne wąż pod śrubę ta szesciokatna zaslepiajaca jedną stronę siłownika w skrzynię ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj