Rozłączne koło sprężarki ursus 3512 2812
 

Rozłączne koło sprężarki ursus 3512 2812

  • 5457 wyświetleń

Teraz sprężarka nie pompuje powietrza bez potrzeby, załączanie rozłączanie jak w ursusie c 360 3p


Informacje o zdjęciu Rozłączne koło sprężarki ursus 3512 2812

Zrobione z HUAWEI ATU-L21

  • 3.5 mm
  • 50329909/1000000000
  • f f/2.2
  • ISO 500

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Autofan
  • 26 299

Jak pompuje powietrze to tak charakterystycznie dzwoni to koło jak w 3P?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Obsrywator
  • mikad
  • 1134 2961

Sprężarka powinna pompować cały czas wtedy cała pneumatyka pracuje i nie ma problemów typu coś się zawiesiło czy zaśniedziało, warto też dodać trochę wabcothylu do układu.

    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1583

 

31 minut temu, Autofan napisał:

Jak pompuje powietrze to tak charakterystycznie dzwoni to koło jak w 3P?

nie troszkę jest inaczej rozwiązane i cisza i spokój

 

15 minut temu, mikad napisał:

Sprężarka powinna pompować cały czas wtedy cała pneumatyka pracuje i nie ma problemów typu coś się zawiesiło czy zaśniedziało, warto też dodać trochę wabcothylu do układu.

ciągam co jakiś czas przyczepę i wtedy ona pracuje także z układem nie ma problemu ale podczas innych prac niema takiej potrzeby kto ma ten ciągnik ten wie że ta sprężarka się strasznie zużywa zużywają się paski strasznie bo stawia opór i remont tej sprężarki jest bardzo kosztowny, a z takim rozwiązaniem jest bezawaryjnie i tania eksploatacja

 

9 minut temu, KubaMF napisał:

Ile taka przyjemność ?

200 pln ale zestawy naprawczy tej sprężarki nie jest tani, a i te paski wymieniane co chwilę zarobią na to koło

Edytowano przez astrahxenon

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KubaMF
  • 818 4100

Mam mf 255 ponad 7tyś mtg i jeszcze nie była regenerowana ;) Tylko mam razem sprężarkę z alternatorem, wiec musiałbym przerabiać ale tak z ciekawości pytam :D Pasek rzeczywiście jak jakiś jakościowo słabszy to szybko leci  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1583

teraz pasek 10 x dłużej wytrzymuje można byle jaki najtańszy zakładać, mam podobny przebieg i też jeszcze oryginał ale kolega już robił i po regeneracji już tyle nie pochodziła i znowu kolejna regeneracja, i objaw taki że poprostu sprężarka połykała olej z silnika i szedł w układ można go było odwadniaczem z butli spuszczać.

Jak ktoś ma mf 255 z altkiem na spreżarce powinien pomyśleć i przy wyminie pompy wody zakładać tą na 2 paski tak na zaś, wtedy altek na lewą strone i ładowanie automatycznie lepsze bo ten altek na sprężarce na wolnych szału nie robi bo mu obrotów brakuje, ja mam boscha 70a z lewej wszedł w oryginalny uchwyt a lamp roboczych na ciągniku masa i wyrabia spokojnie

Edytowano przez astrahxenon

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MFrolnik26
  • 214 1040

U mnie zaczyna pluć olejem ze sprężarki i chyba trzeba pomyśleć nad tym kołem bo sprężarka nie potrzebna.... czy regenerowac? 9300motogodzin

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1583

Super sprawa takie koło 

Edytowano przez astrahxenon

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • greg91
  • 59 1251

Super sprawa to koło mam w taki sposób zrobione w Renault 95-12 kiedy jadę z przyczepami to wkręcam śrubki i gotowe. U mnie też tak dzwoni pewnie nie wielki luz jest na śrubkach a przy wykorbieniu robi się opór i może tak dzwoni tak mi się wydaje.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1583

W Fergusonie nie tłucze bo niema tego kichacza jak w 3p bo ciśnienie wyrównuje głowica sprężarki i niema efektu dobijania i upuszczania przez zawór 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Autofan
  • 26 299
Dnia 28.02.2021 o 19:07, astrahxenon napisał:

nie troszkę jest inaczej rozwiązane i cisza i spokój

A mógłbym prosić o zdjęcie co jest zmienione, że jest cisza i spokój :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1583
9 godzin temu, Autofan napisał:

A mógłbym prosić o zdjęcie co jest zmienione, że jest cisza i spokój :)

W 3p sprężarka bije 8 bar i zrzuca kichacz w MF 255 upuszcza głowica i niema tego efektu dobijania i tłuczenia

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • slajders25
  • 22 521

Odkopię trochę temat. Mam zamiar zmienić u siebie. Czy ciężko jest zdjąć i założyć takie koło?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1583

Odkręcasz tą główna nakrętke potem lekko ściągaczem dwuramiennym i schodzi a montaż to już prościzna 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1583

bez żadnego demontażu sprężarki jedynie napinacz trzeba popuścić, u mnie obyło się bez wymiany paska, kolega wymienił na delikatnie dłuższy, ale ogólnie wymiana to jest banał, producent że takiego koła nie zrobił sam się dziwię bo niektóre c 360 3p miały takie coś

Edytowano przez astrahxenon

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2650 10450

@up na pewno nie oryginalnie,w nowszych 3512 rozłączna sprężarka wyjeżdżała z fabryki podobno

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1583

koło oczywiście że jest nie oryginalne tylko dorabiane ale śmiga jakby było fabryczne i według mnie powinno tam być wydłużyło by to żywotność

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Strongman
  • 3203 7388

Ja mam zwykłe i włożona taka końcówka tam gdzie się podłącza żeby napompować np koło i powietrze non stop ucieka i ona ma lekko się kręcić ale nie znaczy ze się nie zużywa bo słabiej bije niż kiedyś jak był nowy to 15 atmosfer było na zegarze.

Ale fajny patent te koło.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafalus8
  • 101 1050

U mnie właśnie paski leciały na potęgę i pominąłem sprężarkę, teraz jak chcę podpiąć przyczepę z hamulcem to muszę zmieniać pasek wprawdzie robię to już z zamkniętymi oczami ale taki patent ułatwiłby sprawę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1583

Paski paskami ale sprężarka się nie potrzebnie kręci i zużywa a jak pierścienie się zużyją to będzie brała olej z silnika. Panewki do niej też tanie nie są 

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj