Alternator do Ursusa C-360
 

Alternator do Ursusa C-360

  • 3616 wyświetleń

Alternator 100a z Opla Astry.
Koło pasowe zaadaptowane z prądnicy z Ursusa C-330. Otwór pasuje tylko trzeba skrócić kołnierz żeby można było skręcić nakrętką. Może mogło by być ciut mniejsze bo w tym drugim alternatorze mam trochę mniejsze koło z poloneza i na małych obrotach jak by na tej mniejszej było trochę lepsze ładowanie.. Tyle że to może od samego alternatora też zależy..musiał bym przełożyc to koło do tego drugiego alternatora(też pasuje) i sprawdzić ale nie mam do tego weny 🙂😉Póki co śmiga ładowanie jest więc nie ma co sobie biedy szukać 😉


Informacje o zdjęciu Alternator do Ursusa C-360

Zrobione z HUAWEI SNE-LX1

  • 4 mm
  • 30000000/1000000000
  • f f/1.8
  • ISO 160



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • slawek74
  • 12166 22148
stempos1980 napisał:

2 minuty temu, slawek74 napisał:

w c330 nie sądzę...

Tak 2w sam zakladalem

to stopniowo zwiększaj i sprawdzaj bo tą tulejkę plastikową co osłania wytopi

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stempos1980
  • 7905 5943
5 minut temu, slawek74 napisał:

to stopniowo zwiększaj i sprawdzaj bo tą tulejkę plastikową co osłania wytopi

Tu oryginalnie było 5w i kiedyś 2bdoby kluczyk był nie wyjęty i nic się nie działo

 

8 minut temu, slawek74 napisał:

to stopniowo zwiększaj i sprawdzaj bo tą tulejkę plastikową co osłania wytopi

https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjywtCQgpXvAhXOBaIDHSA3BksYABAcGgJsZQ&ae=2&ohost=www.google.com&cid=CAESQeD29wqXmkTfvv6n4t2w4U1NP5AzEAKzh0u5lswGeF_4YTTuglIyVLnS-BgQ9nAoSIjtCD2ARVErZzxHEmHcAd2D&sig=AOD64_3NgkewNGYP2tGNpURUMs1OwaYPkQ&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwi_5smQgpXvAhXCAxAIHdvIC7sQwg96BAgMEFc&adurl= taki mam 

A w tamtej 30 zakładałem kmf to po pól dnia wytopilo tuleiki

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10797
witejus napisał:

32 minuty temu, astrahxenon napisał:

te alternatory mają wentylator wewnątrz pod obudową w samochodzie mają koła na pasek wieloklinowy i też żaden nie ma wentylatora

w samochodzie wentylator nie potrzebny,pęd powietrza w czasie jazdy wystarczająco chłodzi

🤦‍♂️ szczególnie jak silnik w poprzek a alternator od ściany grodziowej blisko kolektora wydechowego nie raz .😂😂


Do tego w ruchu miejskim

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • songo
  • 796 4568

miałem 2w było ok, ale komuś w domu nie pasowała i założył 4w i stopiła się cała kontrolka xd

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stempos1980
  • 7905 5943
8 minut temu, songo napisał:

miałem 2w było ok, ale komuś w domu nie pasowała i założył 4w i stopiła się cała kontrolka xd

Ale niby Ori kmf? Czy w innym chinczyku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Strongman
  • 3196 7371

Ja nigdy w życiu tego nie wymieniałem tylko regenerowałem,raz nawet kupiłem jakiś ale uchwyty nie pasowały to zwróciłem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stempos1980
  • 7905 5943
9 godzin temu, songo napisał:

miałem 2w było ok, ale komuś w domu nie pasowała i założył 4w i stopiła się cała kontrolka xd

Po włożeniu żarówki 4w kontrolka gaśnie już od 500 obr

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj