New Holland - kontrolka stop
 

New Holland - kontrolka stop

  • 6005 wyświetleń

Od czego może być ta kontrolka?


Informacje o zdjęciu New Holland - kontrolka stop


Rekomendowane komentarze

  • Nowicjusz
  • pucus
  • 0 4

wszystko dziala poprawnie

Edytowano przez sumek666

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Agrest
  • 25618 23576

Ta górną kontrolka U mnie w mccormick to niski stan płynu hamulcowego.

Tylko tu jeszcze kierownica, to pewnie niski stan płynu do wspomagania.

Nie ma wycieków?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • pucus
  • 0 4
4 godziny temu, AndrzejLempart napisał:

Bardzo niskie ciśnienie oleju przekładniowo hydraulicznego. Najczęściej niski stan.

cisnienie sprawdzalismy jest dobre bo 170 atm stan tez dobry, i wszystkie czujniki wymieniete ale tez byly dobre

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Agrest
  • 25618 23576

Akurat u mnie to pływak w zbiorniczku płynu hamulcowego ma mały skok i ubytek stanu ze 2mm powodował już miganie na dołkach a przy 0,5cm już ciągle oświecenie. Tylko mi przetarł się przewód hamulcowy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bananek
  • 16861 9480

niby niuholand, a pokazuje jakieś błędy ze znaczkiem mercedesa... 🤔

    • Haha 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Agrest
  • 25618 23576

W myśł powiedzenia jest gwiazda to i ujowa jazda.

Dlatego świeci stop.

Ogólnie jedną osoba niech siedzi w kabinie A druga rusza pływakiem góra dół. Ja gaśnie kontrolka to znaczy że podwiesza się pływak lub niski stan. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sadek
  • 1123 9680

U mnie to się pojawiło po puszczeniu ręcznego i zginęło wspomaganie. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu nie pojawiło się.

W sumie 2 razy po odpaleniu z nocy.

Bo widzę u kolegi już maszyna rozgrzana.

Edytowano przez Sadek

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adamo_89
  • 69 589

Ten komunikat jest z czujnika pod kabiną z prawej strony. Jest przy małej pompie hydraulicznej która jest od wspomagania kierownicy i jednocześnie do podpwania oleju do smarowania skrzyni biegów. W moim przypadku był uszkodzony czujnik ale zmieniłem też pompe na nową bo juz nie do końca miała odpowiednie ciśnienie. Pierwsza od góry ikonka jest od smarowania skrzyni a druga na dole jest od wspomagania

Edytowano przez adamo_89

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adamo_89
  • 69 589

Jeszcze mi się przypomniało że jest jeszcze drugi czujnik od ciśnienia oleju podawanego na smarowanie skrzyni biegów i jest podłączony pod ten komunikat. Ten drugi czujnik znajduje się z tyłu po lewej stronie między zbiornikiem paliwa a skrzynia biegów, żeby się do niego dostać trzeba odkręcić zbiornik i trochę od sunąć zbiornik i się łatwo wykręca. Tam z tego co pamiętam bedą elektrozawory i będą tam przy nich chyba dwa czujniki obok siebie i ten czujnik o którym pisze będzie pierwszy od tyłu ciągnika. Jak podejmiesz od tyłu do ciągnika to go zobaczysz po lewej stronie to będzie ten właśnie pierwszy. 

 

W nowszych modelach ciągników już zrobili ze są dwa oddzielne komunikaty do tych czujników a w tych modelach jest ze w jednym komunikacie pokazuję dwa czujniki i trzeba sprawdzić który z nich wyrzucił informacje czy ten od wspomagania czy ten od smarowania skrzyni biegów.

 

 

A kontrola stop wyświetla się dlatego że nie można kontynuować dalszej jazdy a nie dlatego ze ręczny źle spuszczony!!

 

Edytowano przez adamo_89

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sadek
  • 1123 9680

Nie twierdzę że powiązane z ręcznym ale w moim przypadku było tak, zapaliłem ciągnik napompował powietrza spuściłem ręczny i pojawił się komunikat i przestało działać wspomnienie, może przypadek trzeba obserwować.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • pucus
  • 0 4
Dnia 13.01.2021 o 23:41, adamo_89 napisał:

Jeszcze mi się przypomniało że jest jeszcze drugi czujnik od ciśnienia oleju podawanego na smarowanie skrzyni biegów i jest podłączony pod ten komunikat. Ten drugi czujnik znajduje się z tyłu po lewej stronie między zbiornikiem paliwa a skrzynia biegów, żeby się do niego dostać trzeba odkręcić zbiornik i trochę od sunąć zbiornik i się łatwo wykręca. Tam z tego co pamiętam bedą elektrozawory i będą tam przy nich chyba dwa czujniki obok siebie i ten czujnik o którym pisze będzie pierwszy od tyłu ciągnika. Jak podejmiesz od tyłu do ciągnika to go zobaczysz po lewej stronie to będzie ten właśnie pierwszy. 

 

W nowszych modelach ciągników już zrobili ze są dwa oddzielne komunikaty do tych czujników a w tych modelach jest ze w jednym komunikacie pokazuję dwa czujniki i trzeba sprawdzić który z nich wyrzucił informacje czy ten od wspomagania czy ten od smarowania skrzyni biegów.

 

 

A kontrola stop wyświetla się dlatego że nie można kontynuować dalszej jazdy a nie dlatego ze ręczny źle spuszczony!!

 

sprawdzalismy te 2 czujniki tez sa dobre

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adamo_89
  • 69 589

Ale rozumiem że przy zapalonym ciadniku sprawdzałeś?? Bo jak sprawdzisz je czy pracują pod dobrym ciśnieniem. A ten komunikat ci się odpala odrazu jak ciągnik odpalisz czy po jakimś czasie??


skoro masz ciśnienie sprawdzone jest ok to nie ma innej opcji albo masz problem z elektryką albo nasz któryś czujnik walnięty. Zrób jeszcze tak że zdejmij przewody z czujników i zobacz czy będzie ten komunikat jesli nie będzie to elektryka dobra i wtedy na pewno będzie któryś czujnik. Nie ma innej opcji skoro pompa doje dobre ciśnienie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj