Skocz do zawartości
© Jakub Winiarski

KubaMF

Testy u znajomego, tym razem Claas

Prawa autorskie

© Jakub Winiarski
  • Like 1
  • Thanks 1

Rekomendowane komentarze

Tak wszystko ma :D Swoją drogą znajomy ma jd6145r ma 1500h gdzieś, padł mu czujnik jakiś od adblue. Dzwoni po serwis przyjechali, mówi że gwarancja a Ci że na silnik ma jeszcze a że dpf to oddzielny układ to na niego nie dają gwarancji czy tam mu się już skończyła :D Pyta się przestraszony to ile ten czujnik a Ci że 1 tyś euro 😂 i cyk po adblue

Edytowane przez KubaMF

Tak też o tym mówił... to jest pochrzanione, dla mnie logiką jest że jeśli świat ma zbliżać ku byciu bardziej ekologicznym to niech chociaż to nie kosztuje fortuny... W taki sposób ten ich pomysł to średnio wypali mi się zdaje bo żeby być eko trzeba zapłacić tyle że masakra. Ba jeszcze silnik mułowaty jakby ktoś mu z tyłu zaczepił dodatkowo jakiś obciążnik albo dodatkowy korpus

Edytowane przez KubaMF

Im wyższa normą emisji spalin tym większe zużycie paliwa. 

Od jakiegoś czasu mnie zastanawia taka ciekawa rzecz. Czy jakby sumerycznie zliczyć wyprodukowanie tych wszystkich elementów składających się na układy oczyszczania spalin, dystrybutory AdBlue, filtry, dodatkowe ciężarówki transportujące płyn, fabryki, które to produkują, fabryki produkujące DPF itd. czy aby na pewno wszystko jest proekologiczne.

  • Like 3

@sumek666 Też nad tym myślałem ... No właśnie proces produkcji tych elementów potem transport itd no to może być ciekawe. Jeszcze jeden układ jest w miarę ok, ale połączenie tych układów to jakaś masakra ... Działać to działa przez gwarancje a czasem i nie, a po gwarancji i tak Polski rolnik raczej prędzej czy później pozbędzie się tych układów z swojego ciągnika czy tam kombajnu ;)  Może i popieram ekologię ale co z tej naszej ekologii w Polsce jak dalej węglem kopcimy i będziemy kopcić 😅

@iron Dlatego po mimo ułomności Belarusa kupiliśmy go ;)  7,2l 136km bez żadnego przytykacza :D Fakt że silnik to jest najlepszy z tego całego ciągnika, reszta delikatnie ułomna i wkurzająca

Znaczy my akurat tylko gadaliśmy o zjawisku które praktycznie w każdej marce występuje więc 😜  Co do claasa to znajomy mając 2 jd, 3 pewnie w drodze. Uważa że nie wart tych pieniędzy, lepiej brać pod uwagę Masseya albo coś z CNH chyba. Dodatkowo ta kabina jakaś taka ciasna, jak jechałem z boku to operator jakoś tak ciasno ma albo przynajmniej takie wrażenie to sprawia. W valtrze po mimo mniejsze kabiny jakoś inne odczucia tej wielkości były niż tutaj. A belarusa jak chcesz brać to 1523 jak już i na skrzyni 24 😜 

sumek666 napisał:

Wrzucić tam 6.7 litra FPT i ciągnik idealny

Zgadzam się mam już claasa ariona 450 i właśnie posiada silnik fpt tylko 4cyl ciągnik uważam za bardzo udany i w przyszłości na pewno będzie kolejny claas raczej axion. Kolejna sprawa wcale nie uważam za kabiny ciasnej więc niemożliwe że 600tce jest ciasno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v