Mikruss 536 Napisano Listopad 19, 2020 Zaawansowany 536 4576 2 minuty temu, lols123 napisał: @Mikruss co do bezstopniowej w wersji DIrect to na stronie valtry jest napisane CVT dlatego tak napisałem To zwracam honor bo kiedys nie uzywali tego okreslenia bo cvt bylo uzywane do skrzyn gdzie naped jest przenoszony przez lancuch lub pasek. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lols123 119 Napisano Listopad 19, 2020 Zaawansowany 119 805 1 minutę temu, Mikruss napisał: To zwracam honor bo kiedys nie uzywali tego okreslenia bo cvt bylo uzywane do skrzyn gdzie naped jest przenoszony przez lancuch lub pasek. Nie ma problemu bo teraz jest tych nazw skrzyń biegów w każdej marce,że można się pogubić. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
instas 21 Napisano Listopad 22, 2020 Zaawansowany 21 589 Dnia 19.11.2020 o 14:29, Uziu92 napisał: 4 cylindry ? kawał traktora , bardzo mi się podobają te valtry nowe . Ten model Valtry jest już wycofany, nowy wygląda już inaczej. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor89 60 Napisano Listopad 22, 2020 Zaawansowany 60 1658 mówisz o Valtrze G? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
instas 21 Napisano Marzec 21, 2021 Zaawansowany 21 589 Tak. seria N była jeszcze do zaakceptowania, chodzi o moc i gabaryty, ale ta G to "taki traktorek". Byłem zainteresowany "N" ale handlowcy mnie skutecznie zniechęcili i wybrałem Maxuma. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mikruss 536 Napisano Marzec 21, 2021 Zaawansowany 536 4576 No własnie wprowadzili w sumie fajną serię G ale ona jest do lekkiej roboty a Nka byla duzym ciagnikiem i do ciezkiej roboty jak znalazł ok 120 km, Od jakiej mocy w ogole teraz nka jest dosteona? 140 km? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Igor89 60 Napisano Marzec 21, 2021 Zaawansowany 60 1658 też wybrałbym maxxuma niż serie G....od N134 chyba Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Jaro102 21 Napisano Marzec 21, 2021 Zaawansowany 21 199 N z silnikiem 4.4 wypadły z oferty na rzecz G czyli mfa w cenie valtry🤣. Bardzo mnie cieszy fakt że udało się w zeszłym roku kupić jest N 104 bo teraz to by był problem co wybrać Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zacx18 39 Napisano Marzec 21, 2021 Zaawansowany 39 506 No N silnikiem 4.4 już niema a Co lepsze valtra g105 czy arion 430 ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lols123 119 Napisano Marzec 21, 2021 Zaawansowany 119 805 23 minuty temu, zacx18 napisał: No N silnikiem 4.4 już niema a Co lepsze valtra g105 czy arion 430 ? kupując Valtrę G trzeba się liczyć z tym że będą wychodziły jakieś usterki tzw. wieku dziecięcego, z tego co piszą w prospektach do masa i rozstaw osi podobne najlepiej przetestować i zobaczyć co lepiej odpowiada,znam kilka osób co kupiło Valtrę T Acive twierdząc że nie potrzebne testy, a teraz narzekają że długo przełącza zakresy,ja testując i będąc na pokazach pogodziłem się z tym i wiedziałem że ten model tak mm. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mikruss 536 Napisano Marzec 21, 2021 Zaawansowany 536 4576 No wlasnie ta skrzynia hitech 5 to taka sobie a w seri G ma gime czyli to samo co massey i claas, silnik Sisu i nie wiem jak z przednia osia ale znajac zycie to pewnie Dana bo Carraro malo widywalem w finskiej marce. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zacx18 39 Napisano Marzec 21, 2021 Zaawansowany 39 506 skrzynia myślę że lepsza w serii g bo jest dyna 6 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Jaro102 21 Napisano Marzec 21, 2021 Zaawansowany 21 199 Jeździłem po placu mf 5100s to na zimnym oleju szarpały połówki natomiast w valtrze N114 czegoś takiego nie było natomiast w naszej mieczy 3 a 4 półbiegiem jest jest delikatne szarpnięcie. A co to zmiany zakresów to czytałem opinie że idzie to przez synchronizatory... Można się do tego przyzwyczaić. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mikruss 536 Napisano Marzec 21, 2021 Zaawansowany 536 4576 w dyna 6 tez jest przez synchronizator bo to nie jest pelen power shift ale jest to jakos lepiej rozwiazane. W valtrze pewnie wydluzli czas zmiany na zakresie bo synchro padaly miedzy zakresami i cale skrzynie rozpierdzielalo. Moze teraz sie to troche uspokoilo... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lols123 119 Napisano Marzec 21, 2021 Zaawansowany 119 805 Ja się przyzwyczaiłem że trochę jej schodzi zmiana zakresów natomiast półbiegi wszystkie bardzo płynnie zmienia,już jedną aktualizację oprogramowania i kalibrację robiłem i po niej się trochę poprawiło teraz będzie kolejna zobaczymy czy też będzie poprawa. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Jaro102 21 Napisano Marzec 21, 2021 Zaawansowany 21 199 A czy jak redukujesz zakres to też masz tzw przegazówke?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lols123 119 Napisano Marzec 21, 2021 Zaawansowany 119 805 1 minutę temu, Jaro102 napisał: A czy jak redukujesz zakres to też masz tzw przegazówke?? Czasami występuje ale tylko przy niskich prędkościach. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Jaro102 21 Napisano Marzec 21, 2021 Zaawansowany 21 199 Czyli wychodzi na to że zakresy zmieniam za późno. Ciągnik gwizda tylko kierowca *****🤣🤣🤣 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się