Zetor 8111
 

Zetor 8111

  • 1656 wyświetleń
Witam wszystkich, jaki zestaw naprawczy silnika polecacie? Jest plan aby dołożyć turbo.

Informacje o zdjęciu Zetor 8111


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • samtech84
  • 102 650

Byle nie mahle, tam pierścień zgarniający olej nie ma chromu przez co jest dużo mniej żywotny.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Popieram, oby nie mahle. Mahle się skończyło 10 lat temu. Ze swojej strony polecam Złoteckiego

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 543 2301

Mahle jest bardzo dobrą firmą, nie wiem po co wam pierścienie chromowane skoro zawsze najpierw kończy się tuleja... To nie samochód.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • samtech84
  • 102 650

Mylisz, się. Pierścień zgarniający to najsłabsze ogniwo każdego układu korbowo tłokowego. Zawsze rozbierajac silnik pierścień olejowy był że względu na mała grubość daszków zjedzony, chyba, że został pokryty chromem.

Dodatkowo oryginalna specyfikacja Ursus/Zetor mówi o pierścieniu powleczonym chromem.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj