Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 3465 wyświetleń

Tak się naprawia w Polsce... Aby zaspawać i będzie chodzić.


Informacje o zdjęciu Ursus C-360




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • corsar12
  • 180 799

HAHA tylko że teraz tylko mam koszta duże żeby to zrobić prawdopodobnie cały kosz nowy trzeba.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamcio15
  • 1602 4210

Zima się zbliża, etrzyśmiecie podrożały to teraz z bolidów młodzieży wiejskiej przeżucili się na szejsiontki? 🤔🤣🤣

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • corsar12
  • 180 799

Jutro dalsza część rozbierania ciekawe jakie patenty spotkam w skrzyni biegów 😂

Edytowano przez corsar12

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • corsar12
  • 180 799
Teraz pytanie czy warto kupić na skośnych zębach czy zostać przy standardowym rozwiązaniu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

Jeśli kupujesz nowy to tylko skośny a jeśli stary jest dobry to go zostaw i też bedzie ok.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marobas
  • 230 1324

na ataku i talerzu to są proste, albo "łukowe", skośne to są na blokadzie... -w woli ścisłości... ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

zakładałem do kilku 3p skośne. ciszej jest nie ma aż takiego uderzenia jak rusza. ale nadal to c360 tam nie wyje tylko dyfer. cała skrzynia wyje i zwolnice.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1478 5807

i chodziło , to po co drążyć temat i by chodziło jeszcze długie lata. wiedzę ze to profesjonalna pgr-owska robota, nie tam żadna fuszerka... :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291
Dnia 25.10.2020 o 23:22, marobas napisał:

na ataku i talerzu to są proste, albo "łukowe", skośne to są na blokadzie... -w woli ścisłości... ;)

Łukowe to masz tutaj Gleasona oryginalna przekładnia,tak się przyjęło że się mówi skośne.Jak już wchodzisz dokładnie to taki sam przykład nie ma jak ustawienie "zapłonu" w dieslu przez rozrząd ustawia się kąt wtrysku a przez obrót pompy początek wtrysku.Przyjęło się ogólnie ustawienie zapłonu i tak ludzie rozmawiają.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marobas
  • 230 1324
3 godziny temu, Adi96 napisał:

Łukowe to masz tutaj Gleasona oryginalna przekładnia,tak się przyjęło że się mówi skośne.Jak już wchodzisz dokładnie to taki sam przykład nie ma jak ustawienie "zapłonu" w dieslu przez rozrząd ustawia się kąt wtrysku a przez obrót pompy początek wtrysku.Przyjęło się ogólnie ustawienie zapłonu i tak ludzie rozmawiają.

kąta wtrysku chyba nie ustawiasz rozrządem, a jest on zależny od kształtu krzywki (kat wtrysku -to niejako czas trwania wtrysku, tylko w mierze kątowej, zależnej od obrotu wału korb.), a rozrządem własnie ustawiasz początek wtrysku, tyle ,że "zgrubnie" a obrotem pompy dokładnie... 
w dieslu też regulujesz zapłon, tylko nie "aparatem zapłonowym", w właśnie początkiem tłoczenia, od niego zależy zapłon... -samozapłon ;)

Edytowano przez marobas

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
FINN napisał:

i chodziło , to po co drążyć temat i by chodziło jeszcze długie lata. wiedzę ze to profesjonalna pgr-owska robota, nie tam żadna fuszerka... :)

Finn ale twoim delux też był majster co dziurę w skrzyni zrobił, żeby śruby się nie odkrecaly.....


Przez otwór próbował je zaspawa. Mowa o 1204 co go Pan Paweł robi

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj