Fendt 936
 

Fendt 936

  • 3743 wyświetleń
Remont silnika I jedzie dalej odrabiać swoje. Wada tych silników a mowa tu o deutz tcd 2012 l06 4V, jest nadmierne zurzycie wałka rozrządu, wymieniamy wałek na nowy, zakładamy zmodernizowane rolki popychaczy i ciśnie dalej w tłoki :D

Informacje o zdjęciu Fendt 936


Rekomendowane komentarze

  • Gość

jak widać wszystko się psuje 

a Ryśka co ugryzło?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agromichal
  • 118 958

Ten ciągnik na pykał 12 tys i leci teraz w stabilizację więc dożywocie ma już gwarantowane 😂

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość

Napisano (edytowany)

  • Gość

odpoczywa sobie od forum. tak sam z siebie.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Finlan
  • 62 579

Przy okazji pompe olejową było wymienić, inaczej cała robota na darmo bo na pewno opiłki z niego swoje zrobiły na ściankach i będzie z czasem ciśnienie gubić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agromichal
  • 118 958
Krzysztof81 napisał:

Jechali na MWM potem MAN-ie to zachciało się gównianego Deutza.

Napisałem o walku bo to standard. Wymieniliśmy jeszcze panewki, pierścienie bo miał przedmuchy, cylindry, pompę oleju, jeden tłok bo była dziura także trochę poszło

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3875 8150

Deutz zaczął się i skończył na świetnych jednostkach chłodzonych powietrzem. Później było z górki. Jeszcze w serii 700, 800 dają radę chociaż bez rewelacji, to większe jednostki w 900 to padaki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • artur125
  • 1327 2484

to nie jest jakiś felerny silnik, tylko wymaga przeglądu co kilka tyś godzin.

upalone zawory to w nich norma, ale dlaczego? bo pompowtryskiwacz niesprawny

Do mana to naprawdę mu dalego, bo ten to był idiotoodporny, ale jak ktoś zna jego bolączki i przypilnuje to nawet to śmiga

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agromichal
  • 118 958
artur125 napisał:

to nie jest jakiś felerny silnik, tylko wymaga przeglądu co kilka tyś godzin.

upalone zawory to w nich norma, ale dlaczego? bo pompowtryskiwacz niesprawny

Do mana to naprawdę mu dalego, bo ten to był idiotoodporny, ale jak ktoś zna jego bolączki i przypilnuje to nawet to śmiga

W tym silniku jest common rail, tu niema możliwości żeby wtrysk lal. Trzeba w nim tylko dbać o regulacje zaworów

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Andrz_
  • 432 1686
23 minuty temu, agromichal napisał:

W tym silniku jest common rail, tu niema możliwości żeby wtrysk lal. Trzeba w nim tylko dbać o regulacje zaworów

A to nowość jakaś  . Teraz większość  jednostek jest na  Common Rail i o ile z pompami nie ma problemów to z wtryskami  są 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agromichal
  • 118 958
artur125 napisał:

jesteś pewien tego co napisałeś? Bo kilka razy lejącego wymieniałem

Jeśli leje wtrysk common rail to spada ciśnienie na listwie, wtedy komputer wykrywa błąd i silnik ci nie zapali. Może lać ale niema możliwości żeby silnik z lejącym trysku na common railu mógł pracować

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 3875 8150

Jak padnie konkretnie to tak. Jak delikatnie to będzie miał więcej mocy, więcej spalał i finalnie wypali dziure w tłoku tak jak miałem w Volvo D5.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agromichal
  • 118 958
Krzysztof81 napisał:

Jak padnie konkretnie to tak. Jak delikatnie to będzie miał więcej mocy, więcej spalał i finalnie wypali dziure w tłoku tak jak miałem w Volvo D5.

W takim wypadku komputer powinien wykryć błąd i nie doporowadzic do odpalenia silnika.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dacjan123
  • 28 617

Zawory regulować co 1000 godzi dużo dłużej by pochodził a tak to duży luz na zaworach wyklepuje rolki a później wałek się kaczy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • artur125
  • 1327 2484
11 godzin temu, agromichal napisał:

W takim wypadku komputer powinien wykryć błąd i nie doporowadzic do odpalenia silnika.

za krótko jeszcze robisz przy tych traktorkach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agromichal
  • 118 958
artur125 napisał:

11 godzin temu, agromichal napisał:

W takim wypadku komputer powinien wykryć błąd i nie doporowadzic do odpalenia silnika.

za krótko jeszcze robisz przy tych traktorkach

Poleciałeś jak dzik w jagody 😂, a przypadku gdy zaczyna lać wtryskiwacz, momentalnie wzrasta jego wydatek, jeśli ciśnienie w listwie nie spadnie tak żeby komputer go wykrył to obejdzie się bez błędu, ale gdy zejdziesz na obroty jałowe, momentalnie masz błąd, w przypadku fendta to edc i pojechane bo tryb awaryjny kończy pracę, co do innych ciągników nie wiem jak jest. Dla mnie liczy się głównie fendt bo na takowym operuje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj