Skocz do zawartości

Siłownik przekładni bezstopniowej Bizon


jarek2010

Potrzebuję porady odnośnie tego siłownika przy przekładni bezstopniowej w Bizonie z056. Otóż chcę go trochę,, spowolnić" w polu i pytanie takie jak się za to zabrać? Jak wyregulować ten łącznik siłownika tak, żeby pasy na wariatorze nie wyskoczyły z niego gdy skrócimy gwint?


Rekomendowane komentarze

ja mam założony od motowideł chyba ( już nie pamiętam dokładnie). jest 5 cm dłuższy i wtedy chodzi od brzega do brzega pas. Bo oryginalny(bynajmniej u mnie) nie pozwalał na to. jak regulowałem śrubą to albo wolny na polu i wolny na drodze, albo szybki na drodze ale i szybki na polu. A teraz to śmiga na drodze i maksymalnie wolno na polu. 

Odnośnik do komentarza

Koło pływające ma chodzić od brzegu do brzegu. Wytarte pasy nie będą max zwalniać ani max przyspieszać. Tak samo wytarta przekładnia nie wypcha pasa max na zewnątrz. Na maszynie tak samo to działa wytarty pas nie ciągnie i obroty coraz mniejsze

Odnośnik do komentarza

Sprawa wygląda tak, że siłownik jest w dobrym stanie, nie cieknie ani nie ma luzów. Pas od wariatora do koła sprzęgłowego nie wysuwa się ok 2 cm. Pas był zmieniany 5 sezonów temu i nie wygląda na zajechany. Pas od silnika do wariatora wysuwa się do końca.

Odnośnik do komentarza

Ale jaki tu masz problem?? skrócić tego łącznika ze zdjęcia nie potrafisz czy jak ? luzujesz co trzeba, skracasz i finał... 10 latek ogarnie bez pomocy internetów

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v