Zestawy naprawcze C-360
 

Zestawy naprawcze C-360

  • 5896 wyświetleń

Wybór padł na Prime Łódź najlepiej wypadała cenowo i mam przekonanie do ich produktów.


Informacje o zdjęciu Zestawy naprawcze C-360

Zrobione z HUAWEI ATU-L21

  • 3.5 mm
  • 66662927/1000000000
  • f f/2.2
  • ISO 739

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

One są z chromowanym pierścieniem?  Jaka cena za jeden gar? Jak cenowo wypadały inne zestawy? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 968 3893

Bez chromowanego pierścienia,cena za jeden  gar  w hurtowni  194 zł za kpl z rabatem wyszło 700zł jeszcze w podobnej cenie był Złotecki ale jakoś mnie nie przekonuje.W pobliskim sklepie najtańsze zestawy był zetora 249 zł za sztukę więc na komplecie duża różnica w cenie.Gorąco polecam hurtownie Agro-Bis bardzo atrakcyjne ceny  zamówienie złożone było  po godzinie 12 w następny dzień paczka była przywieziona przed południem przez kuriera  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc360polska
  • 51 518

Prima jest jednym z lepszych zestawów. Moim zdaniem pod uwagę podczas remontu należy brać tylko zestawy: Złotecki, Prima, Chełmno, Mahle Krotoszyn. Ceny są podobne w każdym z zestawów :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

Ja myślałem na zetorowskim albo właśnie z primy tylko ten droższy zestaw. Ale zobaczymy czy silnik będę dawał na fabrykę czy do znajomego mechanika. 

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 968 3893

Jak ruszasz wał a gniazda w bloku skorodowane  to skuś się na rozwiercenie pod zestawy 100mm albo 102mm.Sam bym tak zrobił wraz z szlifem wału i rozrządem  ale teraz  czasu mało a ciągnik potrzebny od zaraz więc remont na szybkiego.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

Z tego co widziałem to ktoś tuleje na silikon wkładał więc blok będzie wyżarty. Co da rozwiercenie? Od razy trzeba większy kolektor powietrza i inny filtr powietrza założyć. Zapewne też większa dawkę paliwa dać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1146 9127

dokładnie, samo rozwiercenie i wstawienie większej tulei nic nie da, zmiana dawki i wtrysków, przeróbka głowic i wymiana kolektorów to podstawa przy takiej zabawie, dla mnie bez sensu bo w podobnej cenie kupicie czeski silnik

    • Like 3

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 968 3893

Dla chcącego nic trudnego :DKupić dobry silnik z zetora też trzeba poszukać dobrze by padła nie kupić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 968 3893

Rozwiercenie koszt  blisko 120zł za cyl. głowice z zetora muszą być bo seria mało rozwojowa jest,jak ktoś lubi dłubać i ma czas to zrobi w cenie kompletnego padła z zetora. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

Najlepiej to kupić silnik 4p i założyć praktycznie bez przeróbek ;). Ale znajdź taki silnik, a jak się znajdzie to cena kosmos:ph34r: Podobnie z silnikami od zetora.  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1146 9127

dokładnie jak już zmieniać to na 4p a nie czechosłowackie padło pamiętające lata 50

mi za samo rozwiercenie krzyknęli tysiaka, więc nie jest tak różowo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

Tak rozwierć,zmień glowice,dostroj dawkę z pompą i jeszcze dolot zmień.Jedyna zaleta silnikiem zetora nad 4P że nie trzeba przeróbek w wałkach sprzęgłowych.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1115 5424

Za 5-6tys kupi się już dobry silnik a jak jeszcze stary się zda to cena niższa albo stan igła po remoncie.

Najgorsze są takie z koparek wyciągnięte. Nie wiem może w agregatów są w lepszym stanie.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

Jak ktoś myśli o dolożeniu przodu to takie 60km się przyda, ale teraz kwestia co na to skrzynia i tylny most. Jak ktoś kojarzy kanał M4K to tam będą robić c360 na 80 czy tam 100km . Zobaczymy co pierwsze zmieli heh

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

Jeden ma na YT c360 4p silnik dołożony,skrzynia i tylny most 2 razy robione.Nie trzeba dawać po piździe to posłuży.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1146 9127
15 godzin temu, jonek98 napisał:

ciekawe jak oryginalna skrzynia działa z 4p

tak samo jak z zetorowskim, skoro i silnik z 77xx zakładają i nic nie klęka to czemu w 60 km Perkinsie ma się wysypać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1115 5424

Skrzynia cierpi dopiero jak opony szerokie i silnik mocniejszy . Bo nie ma co ustapic uslizgnac się .

Na orginalnych oponach mieli przy silniku Zetora

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marioboss
  • 39 231

A ja mam pytanie, co to są za zestawy z primy? W sensie, kto jest producentem tłoka i tulei? Bo pierścienie, to wiadomo. Jeśli robi to prima, to co, przebranżowili się? Dawniej kupowało się zestaw mahle, tuleja krotoszyn, tłok gorzyce, pierścienie prima i już, a teraz tyle tego na rynku jest. Wystarczy spojrzeć na stary temat o remoncie 60-ki i tam każdy pisze co innego. Tak z ciekawości pytam, bo cena jest tak nieco wyśrodkowana, pomiędzy najtańszymi, a najdroższymi zestawami.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

Mnie ciekawi czy zestaw zetorowski to jest czeski środek a na opakowaniu "zetor polska" czy to w całości polski wynalazek. Jeśli by tak było to ciekawe kto to produkuje 🤔

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Mahle od 10 lat upadło jakościowo, to koncern globalny, wiec mają ważniejsze produkcje, które przynoszą im zysk niż zestawy do starszych ciągników. W Krotoszynie już nawet nie produkują i honuja tulei do naszych ciągników..... Została tylko legenda z ich dawna jakością..... Ale jak kto woli. Do primy się nie wypowiem, bo nie miałem z nimi styczności. Do swojej szóstki zima teraz będę montował Zloteckiego. Tutaj chociaż jest pewność, że tłok jest krajowej produkcji 😁

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KULAWA_KOZA
  • 156 3464
Dnia 17.07.2020 o 23:41, Marioboss napisał:

A ja mam pytanie, co to są za zestawy z primy? W sensie, kto jest producentem tłoka i tulei? Bo pierścienie, to wiadomo. Jeśli robi to prima, to co, przebranżowili się? Dawniej kupowało się zestaw mahle, tuleja krotoszyn, tłok gorzyce, pierścienie prima i już, a teraz tyle tego na rynku jest. Wystarczy spojrzeć na stary temat o remoncie 60-ki i tam każdy pisze co innego. Tak z ciekawości pytam, bo cena jest tak nieco wyśrodkowana, pomiędzy najtańszymi, a najdroższymi zestawami.

Tłok i tuleja jest od Złoteckiego.Złotecki i PRIMA to jedno.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • zurs
  • 8 84

W tej chwili najlepiej wychodzi cena do jakości Złotecki, mahle jakość już nie ta.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj