Opony 7.50x16 & 6.00x16
 

Opony 7.50x16 & 6.00x16

  • 10340 wyświetleń

Różnica między starymi oryginalnymi oponami od 60tki a nowymi, większymi marki Kabat
Polecam zmiane na rozmiar 7.50x16, lepiej się jeździ niż na standardowych, już nigdy bym nie kupił tych zwykłych


Informacje o zdjęciu Opony 7.50x16 & 6.00x16




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Wojtek026
  • 76 1621

miałem w c330 i wróciłem do 6.50 6cio płuciennych, powód to 7.50 były sztywne i ciężko się kierowało żeby było lżej trzeba było mocno napompować a wtedy przód z obciążnikami podczas szybkiej jazdy podskakiwał, w łąkach czy w polu owszem na plus ale do tych opon musi być wspomaganie, na 6,50 o niebo lepiej wgryzają się w ziemie bo małą węższe bardziej agresywne paski i są mięciutkie

Edytowano przez Wojtek026

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 21damiano21
  • 10 172
PolonezAtu napisał:

Tego bieżnika za szybko nie zjezdzisz :D

Zjeździ szybciej niż Ci się wydaje...😂 U mnie w zetorze niecałe 2 lata siedzi i łysa już, nie polecam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Wojtek026
  • 76 1621

lekko się zakładają ale standardowa felga 4,5 cala trochę dziwnie na niej wygląda mogła by być szersza felga

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maju3060
  • 15 342

Te klocki wydaje mi się że lepiej by w polu sobie radziły niż te paski, mówię o rozmiarze 6.50. Ale jak ze zcieralnością? Jeszcze jak tur jest?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • RolnikNaKujawach
  • 2 45
7 godzin temu, Genius9872 napisał:

ciekawe jak by do C-330 założyć 😆 ma ktoś może ?

Myślę że do c330 chyba trochę za duże, jak już 6.50x16

 

2 godziny temu, MF675ursus napisał:

Ciężko upchnąć na oryginalną felgę?

Nie było problemu z montażem, z tym że my pojechaliśmy traktorem do mechanika i na maszynie do opon założył

1 godzinę temu, Maju3060 napisał:

Te klocki wydaje mi się że lepiej by w polu sobie radziły niż te paski, mówię o rozmiarze 6.50. Ale jak ze zcieralnością? Jeszcze jak tur jest?

W polu dobrze sobie radzą, bo trzymają się prostego toru jazdy i lżej się nimi kieruję, nie wiem jak ze zdzieralnością u nas są dopiero 4 miesiące więc jeszcze jak nowe

Edytowano przez RolnikNaKujawach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1154 9145
9 godzin temu, Genius9872 napisał:

ciekawe jak by do C-330 założyć 😆 ma ktoś może ?

całą oś taka sama jak w 360 więc w czym problem ?
komfort jazdy powinien się poprawić, bo tam rozstaw wąski czy to osi czy kół

ursus-c-330-nie-c-360-ani-c-328-sucha-beskidzka-469287131.jpg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pablo9812
  • 48 262

Te Kabaty to nie wiem czy my źle trafialiśmy,ale u nas totalna porażka.. C360 chodziła z ładowaczem no można zrozumieć,że bąble się porobiły, została kupiona nowa ciągnik przyszedł nowy c360 w ładowaczu przestała wgl pracować a opona z Kabatu tak czy tak bąbel i pękła.. także ta jakość taka chyba mizerna

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • RolnikNaKujawach
  • 2 45
40 minut temu, Pablo9812 napisał:

Te Kabaty to nie wiem czy my źle trafialiśmy,ale u nas totalna porażka.. C360 chodziła z ładowaczem no można zrozumieć,że bąble się porobiły, została kupiona nowa ciągnik przyszedł nowy c360 w ładowaczu przestała wgl pracować a opona z Kabatu tak czy tak bąbel i pękła.. także ta jakość taka chyba mizerna

 

U nas są na razie są 4 miesiące, także zobaczymy co się z nimi będzie dziać, jak się szybko rozwalą to trudno kupi się innej firmy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Mam te opony 4 lata,mało jeżdżę po asfalcie więc bieżnik prawie nie zużyty.Opony się dobrze sprawują nie było problemów z nimi jedynie przy środkowym pasku tych klockach przerwany

powstały mikropęknięcia  one jakością nie grzeszą to fakt.Ciśnienie w c-360 na przód mam 1,5 Bara przy 6 obciążnikach na zaczep jest wystarczające.Wygląd to kwestia przyzwyczajenia może było dziwnie na początku ale teraz? Konkretne koło balonowe fajnie to wygląda.Tak w ogóle fajnie tutaj spotkać coraz więcej ludzi zadowolonych którzy zdecydowali się na 750 i czują tą różnice w pracy.

Dnia 2.06.2020 o 13:47, MF675ursus napisał:

Ciężko upchnąć na oryginalną felgę?

Nie ma problemów opona jest miękka trochę wprawy z łyżkami i wchodzą bez problemu,dętek nie trzeba zmieniać.Jest to najtańsza opcja na poszerzenia ogumienia z przodu w c-360 czy w c-330.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Aszbor
  • 0 5

A czy ma ktoś z Was porównanie 7.50 a R16C?

cenowo jakąś używana z busa R16C można za 50-60 pln kupić wiec kuszą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1119 5455
6 godzin temu, Adi96 napisał:

Mam te opony 4 lata,mało jeżdżę po asfalcie więc bieżnik prawie nie zużyty.Opony się dobrze sprawują nie było problemów z nimi jedynie przy środkowym pasku tych klockach przerwany

powstały mikropęknięcia  one jakością nie grzeszą to fakt.Ciśnienie w c-360 na przód mam 1,5 Bara przy 6 obciążnikach na zaczep jest wystarczające.Wygląd to kwestia przyzwyczajenia może było dziwnie na początku ale teraz? Konkretne koło balonowe fajnie to wygląda.Tak w ogóle fajnie tutaj spotkać coraz więcej ludzi zadowolonych którzy zdecydowali się na 750 i czują tą różnice w pracy.

Nie ma problemów opona jest miękka trochę wprawy z łyżkami i wchodzą bez problemu,dętek nie trzeba zmieniać.Jest to najtańsza opcja na poszerzenia ogumienia z przodu w c-360 czy w c-330.

U mnie również na środku są mikropęknięcia ale to nieszkodliwe narazie.

Dnia 2.06.2020 o 14:49, Maju3060 napisał:

Te klocki wydaje mi się że lepiej by w polu sobie radziły niż te paski, mówię o rozmiarze 6.50. Ale jak ze zcieralnością? Jeszcze jak tur jest?

Jeszcze są 6.00 jakieś poszerzane ,w sklepie widziałem ale dziwnej Firmy może to nadlewane były

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291
15 godzin temu, Aszbor napisał:

A czy ma ktoś z Was porównanie 7.50 a R16C?

cenowo jakąś używana z busa R16C można za 50-60 pln kupić wiec kuszą.

I co będziesz dziadował bo ciężko wydać 500 zł raz dobre parę lat? Takie opony z busa nic ci nie dadzą jeszcze gorzej będzie ślizgał niż na tych 600 z dobrym bieżnikiem.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • RolnikNaKujawach
  • 2 45
16 godzin temu, Adi96 napisał:

 

powstały mikropęknięcia  one jakością nie grzeszą to fakt.Ciśnienie w c-360 na przód mam 1,5 Bara przy 6 obciążnikach na zaczep jest wystarczające.

 

Serio 1.5 bara tylko ? Przecież to prawie flak, ja mam 2.6 i wcale nie za dużo jest

Edytowano przez RolnikNaKujawach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

@RolnikNaKujawach Jaki flak człowieku? 2.5 dajesz pod opony 600 a 750 wiadomo że ta opona szersza więc jest inaczej rozłożony nacisk i można dać mniej.Przód nie skacze na wybojach dość armotyzujespacer.png

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • RolnikNaKujawach
  • 2 45

No może i tak, ty w sumie nie masz tura, u mnie z turem przy 1.5 bara zaraz by siadły, tak jak stare 6.00x16

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1119 5455

U mnie teraz na feldze 5.5 jest więcej miejsca od zwrotnicy, musiałem błotniki dać bardziej na zewnątrz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1154 9145
Dnia 3.06.2020 o 23:34, Aszbor napisał:

A czy ma ktoś z Was porównanie 7.50 a R16C?

cenowo jakąś używana z busa R16C można za 50-60 pln kupić wiec kuszą.

jak tylko do jazdy to czemu nie, bo do jakiejkolwiek pracy się nie nadają, byle błoto czy nawet mokra trawa i nadal jedziesz prosto

Dnia 4.06.2020 o 06:15, mf362 napisał:

Jeszcze są 6.00 jakieś poszerzane ,w sklepie widziałem ale dziwnej Firmy może to nadlewane były

dokładnie nalewki, z tego co pamiętam Targum to robi na podkładzie z dostawczaka, plus to radialna konstrukcja i możliwość złożenia bez dętki

 

 

1.5 to stanowczo za mało, ja miałem między 1.8 a 2, teraz pod ładowacz te 2.5 trzeba trzymać

Edytowano przez izydor6280

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • RolnikNaKujawach
  • 2 45
29 minut temu, izydor6280 napisał:

 

 

1.5 to stanowczo za mało, ja miałem między 1.8 a 2, teraz pod ładowacz te 2.5 trzeba trzymać

No właśnie mi też się wydaje, że nawet jak ciągnik bez tura to i tak 1.5 trochę mało, tyle to prawie na tył wchodzi, chociaż może jak się tak dobrze jeździ... Nie wiem czy opony na tym nie cierpią, ale mówię nie chce się wymądrzać, bo u mnie z turem muszę mieć minimum 2.5, nawet producent podaje ciśnienie pracy 2.7 więc nie wiem jak to jest

Edytowano przez RolnikNaKujawach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1119 5455

Na 2.5bara ciągnik bardzo skakał ale na feldze 4.5 dobrze było na 2.0.teraz mam 2.5bara i zupełnie inna jazda

Coś w tym jest

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Opona ma pracować i się uginać na dniach zrobie foto na asflacie i podeśle.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj