Ursus  C-4011  + Kpmr s 208
 

Ursus C-4011 + Kpmr s 208

  • 1709 wyświetleń

Informacje o zdjęciu Ursus C-4011 + Kpmr s 208


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 631 4677

A tak mnie znajomy namówił u niego na zetorze 4011 to fajne wygląda to i ja nie będę gorszy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marioboss
  • 37 208
8 godzin temu, tytanowyJanusz napisał:

widzę że z nudów napisy na oponach pomalowałeś😎

To ten sam kaliber, co malowanie wszystkich łebków śrubek i korków na czerwono, ale co kto lubi. Wolnoć Tomku w swoim domku. Szacunek za jeżdżenie w tej kabinie. Miałem taką lata temu i dobrze jej nie wspominam. Huk był niesamowity, bo to nie kabina, tylko puszka rezonansowa. Na łeb się nie lalo i to by było tyle z zalet. W razie nie daj Boże wywrotki, to poziom bezpieczeństwa jest taki sam, jak w ciągniku bez kabiny. Teraz mam sokółkę nowego typu, dwudrzwiową i może jest też głośno, bo wiadomo, ale i wygląd lepszy i szersza i jakieś tam bezpieczeństwo jest, do pewnego poziomu, oczywiście. Takiemu jednemu u mnie, taka kabina życie uratowała, bo wypadek miał, aż mu tylne koło razem z pochwą i zwolnicą urwało.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kaszlak79
  • 376 1417

Wspomnę jeszcze że w tych kabinach były "zajebiste" rozsuwane drzwi, które latały na boki i się tłukły, miały "zamki" które trzeba było drutem wiązać i nie miały szyby dolnej. Do tych kabin były dedykowane takie "ramy" z mocnej rury, które chroniły w czasie wywrotki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bizon1201
  • 287 2193

Te ramy powstały dla potrzeb państwowych majatakow, bo nie jeden kaskader zaliczył wywrotkę w tej kabinie. Stare Sokółki to były kabiny, które biją na łeb jakość niektórych obecnych kabin. Jeszcze Bartersko trzyma jakąś jakość wykonania jeżeli chodzi o kabinę do bizona i 360.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ogarek
  • 1036 1616

Te ramy to do prac leśnych były i tyle fantastycznych teorii.... 😂

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 631 4677

te ramy były obowiązkowe w każdej spółdzielni czy to to transportu czy do pola a nie do do lasu wszystkie te ramy produkowane były w Czechach


Marioboss napisał:

8 godzin temu, tytanowyJanusz napisał:

widzę że z nudów napisy na oponach pomalowałeś😎

To ten sam kaliber, co malowanie wszystkich łebków śrubek i korków na czerwono, ale co kto lubi. Wolnoć Tomku w swoim domku. Szacunek za jeżdżenie w tej kabinie. Miałem taką lata temu i dobrze jej nie wspominam. Huk był niesamowity, bo to nie kabina, tylko puszka rezonansowa. Na łeb się nie lalo i to by było tyle z zalet. W razie nie daj Boże wywrotki, to poziom bezpieczeństwa jest taki sam, jak w ciągniku bez kabiny. Teraz mam sokółkę nowego typu, dwudrzwiową i może jest też głośno, bo wiadomo, ale i wygląd lepszy i szersza i jakieś tam bezpieczeństwo jest, do pewnego poziomu, oczywiście. Takiemu jednemu u mnie, taka kabina życie uratowała, bo wypadek miał, aż mu tylne koło razem z pochwą i zwolnicą urwało.

nie wrzucaj wszystkich do jednego worka bo napis na oponach to nie każda śruba malowana na czerwono jak się uda kupić kompletną prostą ramę to będę zakładać chociaż tyle lasię jeździ i jeszcze wywrotki nie było i mi ta kabina pasuje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sylwekx25
  • 1730 4239

U nas w skr-ach średnie ursusy z puszkami też miały ramy ochronne a w lesie nigdy nie pracowały.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wisera
  • 511 3653

U nas z koleji w SKR-ach nigdy nie montowano takich kaltek ochronnych na ciągniki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 631 4677

Bo do was do miasta stołecznego szły ciągniki z lepszymi kabinami niż puszki

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marioboss
  • 37 208
1 godzinę temu, Borekk17 napisał:

nie wrzucaj wszystkich do jednego worka bo napis na oponach to nie każda śruba malowana na czerwono

Nie chciałem urazić. Chodziło mi raczej o to, że każdego kręci co innego. Dużo właśnie widuję tych malowanych na czerwono wszelakich korków spustowych, czy wlewowych i łebków różnych śrub. Mi się to nie podoba, bo kojarzy mi się z ciągnikami od handlarzy, tak samo jak i pomalowany na czarno korpus, bo widywałem takich wiele i to były przeważnie kompletne złomy z nowym lakierem. Jak ci się podobają te białe napisy, to ok. To Twój ciągnik i Tobie ma się podobać. Takie coś, to robią też niektórzy z oponami samochodowymi. Wrzuciłeś zdjęcie na forum, to oceniamy 🙂 Ciągnik ładnie pomalowany i duży plus dla Ciebie za ciemniejszy kolor korpusu, bo jak widzę to malowanie takim jasnym szarym, który wygląda jak podkład, to mnie na wymioty zbiera. Coraz więcej takich ciągników. Ale tu znów sprawa indywidualnych upodobań i nic nam w gruncie rzeczy do tego. Możemy wyrazić dezaprobatę i na tym sprawa się kończy. Pozdrawiam.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 631 4677

spokojnie nie uraziłeś 😃 dokładne to co mówisz każdy robi według swoich upodobań

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1684 10611
37 minut temu, Marioboss napisał:

Nie chciałem urazić. Chodziło mi raczej o to, że każdego kręci co innego. Dużo właśnie widuję tych malowanych na czerwono wszelakich korków spustowych, czy wlewowych i łebków różnych śrub. Mi się to nie podoba, bo kojarzy mi się z ciągnikami od handlarzy, tak samo jak i pomalowany na czarno korpus, bo widywałem takich wiele i to były przeważnie kompletne złomy z nowym lakierem. Jak ci się podobają te białe napisy, to ok. To Twój ciągnik i Tobie ma się podobać. Takie coś, to robią też niektórzy z oponami samochodowymi. Wrzuciłeś zdjęcie na forum, to oceniamy 🙂 Ciągnik ładnie pomalowany i duży plus dla Ciebie za ciemniejszy kolor korpusu, bo jak widzę to malowanie takim jasnym szarym, który wygląda jak podkład, to mnie na wymioty zbiera. Coraz więcej takich ciągników. Ale tu znów sprawa indywidualnych upodobań i nic nam w gruncie rzeczy do tego. Możemy wyrazić dezaprobatę i na tym sprawa się kończy. Pozdrawiam.

Korki spustowe były fabrycznie malowano na czerwono tak samo biały napis to o co ci chodzi? Ma być wszystko zlane w jeden kolor korpusu? Niby kwestia gustu ale wyróżnienie części czy osprzętu można wszystko tylko z pewną granicą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bizon1201
  • 287 2193

Jeżeli się komuś podoba malowanie śrubek itd to jest każdego indywidualna sprawa. Wyrażanie swojej opinii nie powinno polegać na obrażaniu itd. A jest to ostatnio bardzo modne na wszelkich forach, czy YT. Że tak powiem kozakiem za klawiatura to każdy może być 😆. 10 lat temu na tym forum było karane takie zachowanie, teraz przepychanki słowne, obrażanie jest traktowane jak normalność......

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marioboss
  • 37 208
22 minuty temu, Adi96 napisał:

Korki spustowe były fabrycznie malowano na czerwono tak samo biały napis to o co ci chodzi? Ma być wszystko zlane w jeden kolor korpusu? Niby kwestia gustu ale wyróżnienie części czy osprzętu można wszystko tylko z pewną granicą.

Co do korków, to nie wiem, bo nigdy nie widziałem. Korek wlewu oleju, to akurat był czerwony, chociaż to bardziej taka przykrywka, niż korek ale mniejsza. Mi bardziej chodzi o malowanie różnych tam śrubek na czerwono. Taka choinka się robi. Wiadomo, że każdy ma swój gust, ale chyba innym wolno się wypowiedzieć, co? Z białymi napisami na oponach w ciągnikach się nie spotkałem, a przynajmniej na żadnej sześćdziesiątce. Co do jednego koloru, to tak przecież fabryka malowała, czyż nie? 😋 Ja sam myślałem nad malowaniem wielokolorowym, ale czy to ma sens?  Widziałem tu parę lat temu zdjęcie, jak ktoś w c-360 pomalował tak wielokolorowo, głowice inny kolor, blok inny itd. i nawet to ładnie wyglądało, ale to raczej do muzeum, niż do pracy. Jak miałem 20 kilka lat, to też mnie rajcowało takie picowanie i siedzenie w garażu do późna, ale teraz mi jakoś przeszło. Nie lubię robić totalnym złomem, ale bez przesady. Z drugiej strony, jak widzę, jak ktoś maluje cały korpus na czarno i to jeszcze bez demontażu chłodnicy i instalacji, a widziałem takie przypadki, to mi się żyć odechciewa. To samo malowanie felg, bez demontażu kół z ciągnika. Są tacy fachowcy, oj są.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bizon1201
  • 287 2193

Wycinasz sobie szablon pod koła i nie musisz tylnych opon ściągać. Albo dawniej mydło malarskie używałem i też było gitara 🙂

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 631 4677

Ja tylko taśmą malarską 3 cm podklejam pod ranty i osłaniam blaszka bezpośrednio podczas malowania

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marioboss
  • 37 208

Nie chodziło mi o ściąganie opon z felg, tylko o odkręcanie kół od ciągnika. Jadą normalnie dookoła z zewnątrz, a od środka, ile tam da radę. Poważnie, widziałem takie coś. Barrrdzo dobra robota 😋

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1684 10611
6 godzin temu, Marioboss napisał:

Co do korków, to nie wiem, bo nigdy nie widziałem. Korek wlewu oleju, to akurat był czerwony, chociaż to bardziej taka przykrywka, niż korek ale mniejsza. Mi bardziej chodzi o malowanie różnych tam śrubek na czerwono. Taka choinka się robi. Wiadomo, że każdy ma swój gust, ale chyba innym wolno się wypowiedzieć, co? Z białymi napisami na oponach w ciągnikach się nie spotkałem, a przynajmniej na żadnej sześćdziesiątce. Co do jednego koloru, to tak przecież fabryka malowała, czyż nie? 😋 Ja sam myślałem nad malowaniem wielokolorowym, ale czy to ma sens?  Widziałem tu parę lat temu zdjęcie, jak ktoś w c-360 pomalował tak wielokolorowo, głowice inny kolor, blok inny itd. i nawet to ładnie wyglądało, ale to raczej do muzeum, niż do pracy. Jak miałem 20 kilka lat, to też mnie rajcowało takie picowanie i siedzenie w garażu do późna, ale teraz mi jakoś przeszło. Nie lubię robić totalnym złomem, ale bez przesady. Z drugiej strony, jak widzę, jak ktoś maluje cały korpus na czarno i to jeszcze bez demontażu chłodnicy i instalacji, a widziałem takie przypadki, to mi się żyć odechciewa. To samo malowanie felg, bez demontażu kół z ciągnika. Są tacy fachowcy, oj są.

Miałem na myśli białe napisy na masce.Malowała i jak to wyglądało wszystko zlane,a osprzęt silnika mozna fajnie wyróżnić,walnąć w połysk aluminiowe rzeczy jak pokrywa filtrów paliwa czy regulator czy odlejacz powietrza czy pompę wtryskowa już będzie inaczej.Nikt nie mówi żeby cudować jak piszesz.Korki spustowe i wlewowe były fabrycznie czerwone tak samo schemat na pokrywie skrzyni c-360 też był z wierzchu na czerwono.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj